Як відкрити Тикет про проблему Viber? Технічна підтримка додатки

Тікет — це запит в технічну підтримку розробників додатка Viber. На даний момент у компанії немає філії, що підтримує Росію і країни СНД, тому запит необхідно ставити на англійській мові. Щоб відкрити тікет Viber в технічній підтримці, досить відкрити онлайн-перекладач і описати свою проблему, а потім відправити її на розгляд технічним фахівцям.

Відкрити тікет Viber
Відкрити тікет Viber під силу будь-якому пересічному користувачеві

Зазвичай відповідь від команди Viber приходить до вас на пошту, яку ви вказали в своєму питанні на протязі доби. Відповідь ви також легко можете вставити в перекладач і отримати його російською мовою.

Але якщо ви нічого не зрозуміли в перекладі, можна попросити друга або колег по роботі зі знанням англійської мови, який переведе вам відповідь.

Краще, звичайно, попросити того, хто займається комп’ютерами більш професійно, тому що технічна англійська трохи складніше, ніж звичайний стиль розмови.

Відкрити тікет Viber
Техпідтримка Viber відповідає оперативно і розгорнуто

Ви можете також залишити свою відповідь в коментарях, а ми переведемо текст і порадимо вам, як можна вирішити вашу проблему з Viber. Отже, приступимо до відправки листи з проблемою в техпідтримку Viber:

  1. Переходимо на сайт: http://support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new.
  2. Справа буде вибір мови, але, як видно з повідомлення, поки доступний тільки Англійська. «Viber Support is currently available in English only. Please submit your ticket in English. »
  3. Далі заповнюємо всі поля за списком.

Відкрити тікет Viber
Для відправки тікета Viber заповніть всі поля

Вітаємо, ви створили тікет Viber. Тепер залишилося почекати відповіді від оператора технічної підтримки, який повинен вирішити вашу проблему.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector