Як скасувати покупку в iTunes

В iTunes можна знайти безліч різних програм. Серед них є як безкоштовні, так і платні. Іноді куплений товар є неналежної якості або він вам не сподобався. В такому випадку передбачено скасування покупки. Саме про те, як скасувати покупку в iTunes, і піде мова в нашій статті.

Як скасувати покупку в iTunes

Нюанси скасування покупки в iTunes.

умови відміни

Перед тим як перейти до процедури відмови, потрібно перевірити, чи можна вам скасувати покупку. Варто зазначити, що повернення потрібно здійснювати якомога швидше після придбання продукту. Якщо минуло більше тижня, то відмовитися від покупки в iTunes у вас не вийде. Також не рекомендується дуже часто користуватися цією функцією, так як вам можуть відмовити. Ще не слід повертати гроші, потім знову здійснювати покупку і знову повертати кошти, так як це є порушенням правил користувача.

процедура повернення

Перейдемо безпосередньо до повернення грошових коштів. Нижче буде написана докладна інструкція.

  1. Перейдіть в iTunes.
  2. У верхній вкладці перейдіть в панель «Облікова запис» ® «Переглянути».
  3. Перед вами з’явиться вікно, де вас попросять ввести ваші дані від Apple ID. Зробіть це.
  4. На сторінці, знайдіть рядок «Історія покупок». Поруч буде перебувати кнопка «Дивитися все», по якій вам треба клікнути.
  5. У нижній частині екрана потрібно натиснути на кнопку «Повідомити про проблему». «Історія покупок»
  6. З’являться всі куплені коли-небудь файли. Натисніть ще раз «Повідомити про проблему» поруч з необхідним файлом.
  7. Програма перенаправить вас в браузер на сайт Apple. Там вам треба ввести свій Apple ID.
  8. На новій сторінці виберіть проблему і опишіть всю ситуацію. По завершенні натисніть на кнопку «Відправити». Надіслати повідомлення

Важливо! Писати повідомлення потрібно тільки англійською мовою. Заявки російською мовою розглядатись не будуть.

Після цього вам слід тільки чекати рішення. Повідомлення прийде на вашу електронну пошту.

Повернення грошей за допомогою смартфона

Взагалі правила Apple говорять, що всі скоєні угоди є остаточними, і повернути гроші не можна. Однак є можливість це зробити. Однак зробити це на iPhone можна. Доведеться використовувати комп’ютер. Імовірність повернення невелика, але спробувати варто.

  1. Зайдіть в Айтюнс.
  2. Переходимо в панель «Облікова запис» ® «Переглянути».
  3. У новому вікні введіть ваш Apple ID.
  4. Знайдіть вашу історію покупок. Натисніть на кнопку «Дивитися всі».
  5. Натисніть на «Повідомити про проблему» поруч з потрібним файлом.
  6. На сайті Apple виберіть причину звернення і опишіть проблему англійською мовою.

Тепер вам слід чекати повідомлення на телефон про початок розгляду заявки і про прийняте рішення.

Повернення грошей з сайту Apple

Після того як додаток куплено, можна спробувати повернути гроші виключно через браузер.

  1. Перейдіть по посиланню на сайт компанії. Використовуйте браузер Safari, Firefox або Internet Explorer.
  2. Пройдіть авторизацію. У верхньому меню перейдіть до потрібної вкладці. Наприклад, якщо ви купили фільм, то перейдіть до вкладки «Фільми».
  3. Натисніть на кнопку «Повідомити про проблему» поруч з потрібною програмою.
  4. На сторінці з’явиться знайома область, де вам треба вибрати причину звернення і описати вашу проблему. Робити це треба виключно англійською мовою.

Чекайте прийняття рішення. При позитивному висновку гроші будуть повернуті на карту.

Скасування через сайт

Можливі проблеми

Для вас не повинні стати несподіванкою можливі проблеми:

  1. Проблема полягає в тому, що всі заявки розглядаються живими людьми, а не роботом. Тому при написанні повідомлення слід утриматися від емоцій і конкретно описати ситуацію, в якій ви опинилися.
  2. Будьте терплячі, так як деякі заявки можуть розглядатися протягом тижня. Не варто погрожувати працівникам, так як, швидше за все, помилка сталася з вашої вини.
  3. Не варто створювати декілька звернень по одному з додатком.
  4. Гроші будуть повернуті на вашу банківську карту, з якої було здійснено покупка. На це також може бути витрачено багато часу.
  5. Не треба затягувати з поверненням. Звертайтеся в підтримку в найкоротші терміни. В такому випадку, ймовірність позитивної відповіді набагато вище.

У будь-якому випадку, не можна впадати у відчай. Адже розробники також хочуть бачити своїх клієнтів задоволеними.

Прочитавши статтю, ви навчилися повертати свої гроші при невдалій покупці в iTunes. Головне в цій ситуації — не панікувати і слідувати інструкції. Тоді позитивний висновок працівників буде вам забезпечено. Також уважно прочитайте поради для правильного написання звернення до служби підтримки iTunes. Сподіваємося, що після прочитання статті у вас не залишилося ніяких питань. Але якщо вони у вас є, то сміливо задавайте їх у коментарях. Відповіді на них будуть дані в найкоротші терміни. Також будемо вдячні, якщо ви поставите лайк і поділіться цією статтею зі своїми друзями.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector