Як підключити сервіс «1С: Контрагент»

Фірма «1С» не тільки розвиває лінійку бухгалтерських програмних продуктів, але і створює нові зручні служби. Розглянемо як підключити сервіс «1С: Контрагент». Хоча він і не є елементом програм 1С, але істотно розширює їх функціональні можливості.

Як підключити сервіс

Додатковий сервіс прискорює роботу в 1С

можливості сервісу

Після підключення послуги сервіс Контрагент 1С на один рік клієнт отримує:

  • Заповнити форму реквізитів організацій по введеному ІПН (7200 разів);
  • Актуальні дані з таких джерел, як ЕГРЮЛ / ЕГРІП і ФИАС;
  • Доступ до інформації з ФИАС — безлімітно;
  • Заповнити форму з перевіркою реквізитів ИФНС, а також філій ФСС і ПФР — без ліміту;
  • «Досьє контрагента» — звіт даних для оцінки благонадійності клієнта (360 раз);
  • Можливість отримання всіх дій з середовища 1С.

Очевидними перевагами у використанні є:

  • Виняток помилок в документації і звітності;
  • Економія часу, що витрачається на ручне введення даних і їх пошук в інших джерелах;
  • Перевірка актуальності і достовірності інформації.

Існує також варіант безлімітного пакету.

Функції додаткового пакета

ВАЖЛИВО. Реалізація всіх можливостей 1С: Контрагент працює тільки в програмах 1С: Бухгалтерія 8.3 і Бухгалтерія держустанови 2.0.

Що для цього потрібно

Для використання можливостей Контрагента в обрізаному вигляді (тільки перевірка реквізитів) досить бути офіційним клієнтом програми і пройти реєстрацію в особистому кабінеті. Для повного використання потрібно додатково мати чинним договором 1С: ІТС з одним з партнерів фірми.

Неповне досьє партнера

ВАЖЛИВО. Перевірте, чи існує в даний момент можливість отримання безкоштовного тестового підключення. Під час тестового терміну доступні функції можуть бути обмежені.

Підключаємося — отримуємо доступ

Для активації своїх можливостей по перевірці контрагентів потрібно при підключеному інтернеті включити опцію «Інтернет-підтримка користувачів». Вона розташована на вкладці «Адміністрування»:

Відкриття «Інтернет-підтримки користувачів»

Якщо підтримка не була до цього часу підключена, тоді потрібно пройти авторизацію по кнопці підключення. Потім ввести значення свого логіна, пароля і активувати кнопу «Увійти». Після цього на вимогу майстра підключення ввести ідентифікаційний номер зареєстрованого за вами продукту 1С. Тоді сервіс автозаповнення стане доступним.«Інтернет-підтримка користувачів»

Тепер можна активувати Контрагент на вкладці «Адміністрування» опцією «Підтримка та обслуговування»:

«Підтримка та обслуговування»

В налаштуваннях наступного віконця встановленням / зняттям галочки можна буде підключати / знімати перевірку клієнтів по ІПН:

включення перевірки

Останньою стадією активації буде перевірка роботи веб-сервісу однойменної кнопкою. При правильній налагодженні буде отримано повідомлення:

підсумкове повідомлення

Після прочитання нашої публікації ви без праці впораєтеся з підключенням сервісу «1С: Контрагент».

Залишайте свої коментарі.

Ссылка на основную публикацию