Як і чим відкрити файл ESP

Якщо ви любитель Skyrim або Fallout, то на вашому комп’ютері можуть бути присутніми файли формату ESP. Але ось відкрити їх або редагувати буде не так-то просто. Важливо спочатку зрозуміти, для чого вони і яку функцію виконують.

Як відкривати файли ESP

Файл з розширенням ESP: як і чим відкрити?

Для чого потрібні ці файли?

Формат ESP — Elder Scrolls Plugin File. Тобто файл, який містить в собі плагін для Elder Scrolls. Але підходить це розширення не тільки для Elder Scrolls, але і для іншої серії від Bethesda — Фоллаут. Файли використовуються для додавання нового контенту, зміни графіки та інших ігрових модифікацій. Вони взаємодіють з документами ESM — ці за замовчуванням стоять в грі. ESP ж замінюють їх і під час геймплея перезаписують дані. Мало відкрити такий документ, потрібно вміти з ним працювати.

Bethesda

Таким чином, всі моди для двох популярних дітищ «Альтанки» складаються з документів такого формату. Відкрити і видозмінити їх самостійно — важка справа. Найчастіше геймери просто качають з інтернету потрібні плагіни для модифікації і додають їх в папку з грою.

Як відкрити?

Буде мало сенсу, якщо вам вдасться просто відкрити ці файли. Але в деяких випадках це буде виправдано. Наприклад, якщо ви поставили на Skyrim занадто багато модів і папка з TESS сильно засмітилася, плюс стала набагато «важче». В такому випадку буде зручно об’єднати кілька плагінів в один, щоб їх не було занадто багато.

Об’єднання двох файлів в один

Об’єднати ці документи досить важко. І все ж для самих завзятих геймерів існують деякі способи, як це зробити. Ось один з них, правда, в сильно спрощеному варіанті.

  1. Архівація даних модифікації в архів BSA.
  2. Підключення до нього ESP, через який вся інформація буде передаватися.

УВАГА. BSA — спеціальний ігровий формат архівів. У такому документі може міститися велика кількість різних текстур, налаштувань та інших даних, що впливають на різні зміни в ігровому процесі. При бажанні так можна упакувати навіть цілий світ, ось тільки якщо робити вручну, на це піде дуже багато часу.

Архів BSA створити не так-то просто, особливо якщо моди самі по собі його не мають. Для цього потрібні спеціальні утиліти: TES5Edit, OpenSky, BSAopt, BSA Browser. У цих же утиліти можна створити зв’язку з одним файлом ESP і, нарешті, об’єднати файли в один контейнер, який і буде подаватися безпосередньо в гру. До того ж, можливо, буде потрібно конвертація документів ESM, щоб правильно запаковувати або розпаковувати BSA.

TES5Edit

Можна піти і більш простим шляхом. Для цього якраз призначена програма TES5Edit. Вона служить для об’єднання двох файлів. Крім того, утиліта сканує різні плагіни на предмет конфлікту, тобто не дає модифікаціям засмічувати гру, стикатися між собою і глючить. Об’єднувати два ESP в один, як кажуть майстри, варто тільки на свій страх і ризик, так як в різних випадках отриманий плагін може себе повести по-різному.

  1. Для об’єднання також буде потрібно утиліта Merge Plugins xEdit Script.
  2. Її потрібно помістити в папку Edit Scripts, яка розташована в папці з програмою.
  3. запускаємо
  4. Вибираємо плагіни, які хочемо відкрити і об’єднати.
  5. Клацаємо ПКМ по плагіну і тиснемо Apply Script.
  6. Вибираємо Merge Plugins, натискаємо ОК.
  7. Ставимо галочки напроти потрібних модифікацій.
  8. Придумуємо назву для нового ESP.
  9. Натискаємо ОК на всіх спливаючих вікнах.

Як бачите, навіть для обізнаних людей це досить велика і важка робота. Необхідно навчитися редагувати файли такого формату в утиліти і потім їх об’єднувати. Однак все це може принести істотні зміни в ігровий процес: Fallout і Skyrim засяють для вас новими фарбами.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector