Деградація Vodafone. Чому зростають тарифи. Відгуки

logo Vodafone
Як і передбачалося в одній з перших статей про зміну назви МТС на Водафон. Що дані оператори нічим не відрізняються і зміна вивіски на будівлі не змінює ставлення до клієнта. І ось через півроку це підтверджується. Спочатку були красиві і зручні тарифні плани з дешевими дзвінками за кордон і дешевим роумінгом, але кожен місяць всі ці привілеї нівелюються з кожним днем ​​все більше і більше.

Етапи деградація компанії Водафон

  1. Спочатку компанія зменшила термін дії дзвінків в роумінгу з 30 днів до 14, а потім до 7 днів
  2. Наступним етапом піднялася абонентська плата тарифних планів S, M, L.
  3. Потім додався новий тарифний план XS, в якому взагалі відсутні безкоштовні дзвінки в роумінгу
  4. І на даний момент роумінг необхідно оплачувати окремо від абонентської плати тарифних планів.
  5. Введена сумнівна послуга для економії під назвою Рік без абонплат

замість висновку

Суть в тому, що компанія МТС, хоч і платить за використання бренду Vodafone, але при цьому продовжує користуватися тими ж методами. І тими ж способами контролю абонентів, як і раніше. Наступним етапом буде введення регіональних тарифних планів і розділ України на регіони, що повністю відповідатиме компанії МТС.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector