Цікаві факти про iPhone від російського продавця техніки Apple

iPhone X

Олексій Вінницький розкрив у своєму твіттері безліч фактів про особливості продажу і використання айфонів. Він кілька років торгує айфона та іншою технікою Apple, тому йому відомі такі тонкощі, про які навіть не здогадуються звичайні користувачі.

1. На айфонах багато не заробиш. Бізнес тільки на смартфонах не надто вигідний і вимагає великих вкладень. При вкладеннях в ~ 1 мільйон рублів, виручки отримуєш менше 5%. Не йдіть в цей бізнес.

2. Майже всі продавці заробляють на суміжних товарах: послуги та аксесуари.

3. Сірий ринок дуже великий. За відчуттями більше білого. Це погано.

4. Мало хто знає, але гарантія на айфон — 2 роки. Але тільки на офіційний російський.

5. Ніколи не купуйте додаткову гарантію на айфон. Купуйте офіційний російський айфон. Доп. гарантія це заробіток продавця, який він недоотримує зі смартфона, продаючи його в мінус.

6. Тому часто у великих магазинах вам впарюють доп. гарантію на різні товари. Щоб заробити хоча б щось.

7. Деякі особливо [знахабнілі] продавці не продають айфон без доп. послуг. Так було з iPhone X на старті продажів. Це хамство. Ніколи не віддавайте свої гроші таким продавцям. Вони не повинні працювати в продажах.

8. З великими сетевиками неможливо конкурувати. Буває так, що умовний М. Відео продає айфони на 10-15% дешевше закупівлі. Для покупця це шикарна можливість купити айфон.

9. Літо — найкращий час для покупки iPhone. Ціна невисока, модель остання. Вас не повинно турбувати те, що через два місяці вийде новий айфон. Спочатку місяць він буде в дефіциті, потім буде просто дорогою. Дешевшати почне тільки після нового року.

10. У якийсь момент все вирішили, що продавати айфони прибутково і тепер ринок перенасичений дрібними продавцями. Особливо у великих містах.

11. Звідси випливає, що більшість продавців айфонів не надто розумні і віддавати їм гроші не бажано.

12. Конкуренція це добре, але не завжди. Ця конкуренція призводить до того, що страждає покупець. Часто щоб знизити ціну на ціннику продавець кладе в коробку неоригінальні аксесуари.

13. А буває і не оригінальний айфон. Люди бачать яблучко на логотипі і не розуміють що це підробка.

14. Відрізнити підробку від оригіналу, навіть не дістаючи з коробки не складно, якщо тримати в руках обидві коробки. Звертайте увагу на картон, з якого зроблені коробки і шрифти на коробках. Де красивіше і приємніше на дотик — там оригінал.

15. Не купуйте айфон у продавця, який пропонує найнижчу ціну на ринку. З великою часткою ймовірності вас обманюють.

16. Не купуйте айфон в інтернеті. Єдиний сайт в Росії, де це можна зробити безпечно і з гарантією якості — apple.com/ru.

17. Купувати айфон в великому мережевому магазині не найкраще рішення. Велика частина продавців там упереджено ставиться до айфона, вважаючи їх мажорського смартфонами. Самі вони ними користуються рідко, а значить розбираються погано.

18. Дуже часто ці продавці налаштовують людям облікові записи iCloud, що не повідомляючи дані цього облікового запису. Коли ви захочете відновити ваш айфон з забутої обліковим записом iCloud, знайти цього продавця ви не зможете.

19. Такий продавець може відстежувати ваші переміщення, вкрасти особисту інформацію і дивитися ваші нюдси (фотографії оголеного тіла — прим. IGuides) через icloud.com.

20. Так само через iCloud продавець з поганими намірами і вашими особистими даними може заблокувати айфон і вимагати у вас викуп за його розблокування.

21. Створюйте обліковий запис iCloud самостійно, не довіряйте продавцям. Записуйте все на папірець і зберігайте її з документами на квартиру. Пароль по п’яні ви зміните, а відповіді на контрольні питання згадати не зможете.

22. Зауважте, що айфон — просто залізяка, носій. Найважливіше в ньому — інформація. Контакти партнерів і колег, перші фотографії дитини, останні фотографії батьків, яких більше ніде немає. Купити новий айфон можна, а останні фотографії мами ніде не купити.

23. Щоб інформація не пропала разом з вкраденим або втраченим айфоном, купите місце в iCloud і налаштуйте автоматичне резервне копіювання даних в хмару. Айфон сам буде зберігати вашу інформацію.

24. Якщо ви створюєте обліковий запис iCloud зі своєю поштовою скринькою, змініть на ньому пароль на складніший. Через пошту отримати доступ до облікового запису iCloud можна за 20 секунд. 99% зламаних акаунтів iCloud використовували прості паролі в пошті.

25. Ще одна велика перевага російських айфонів — оригінальний чек, який вам не дасть продавець сірого айфона.

26. Обов’язково зберігайте оригінал і копію чека від айфона, якщо він російський. Попросіть продавця зробити товарний чек, якщо купуєте айфон. Чек допоможе, якщо ви забули ваш iCloud і не можете активувати айфон.

28. Якщо продавець каже, що магазин дає гарантію на айфон, не купуйте айфон у цього продавця. Жоден магазин не дає гарантію на айфон. Навіть М. Відео або Зв’язковий. Гарантію дає або Apple, або Російська Федерація.

Примітка: тут Олексій, ймовірно, помиляється. Згідно статті 5 ФЗ «Про захист прав споживачів», виробник може встановити гарантійний термін на товар, а продавець не має права зменшити термін цієї гарантії, хоча може збільшити його. Споживач має право вибрати, до кого звертатися за дотриманням гарантійних зобов’язань: магазину, імпортеру або виробнику. Заява, що гарантію дає Російська Федерація, некоректне, оскільки закон не зобов’язує виробника встановлювати гарантійний термін на товар, а споживач не може звертатися до держави за гарантійними зобов’язаннями щодо товару, проданого йому в магазині.

29. Якщо продавець дає гарантію на айфон 1, 3 або 6 місяців, вам продають відновлений айфон. Не купуйте айфон у цього продавця. Вас обманюють.

30. Відновлені айфони бувають від Apple і не від Apple. Відновлені айфони від Apple в Росії називаються «як нові». На них як і на нові діє 2 роки гарантії. Їх можна купувати.

31. «Як нові» айфони ламаються частіше нових, незважаючи на те, що проходять п’ять етапів перевірки Apple.

32. Apple змінює зламаний «як новий» айфон по гарантії на новий частіше ніж звичайні айфони.

33. Відновлені айфони НЕ Apple — це збірна солянка з запчастин від різних айфонів. Як правило тут мінімальний відсоток оригінальних запчастин.

34. Такий айфон завжди коштує дешевше, а значить притягательнее для покупця. Магазини, що продають такі айфони, є по всій країні.

35. На відновлений айфон НЕ Apple немає гарантії Apple. Її може дати магазин, але навряд чи варто розраховувати на якесь обслуговування в разі виникнення проблем. А оскільки доля айфонів, запчастини яких використовується в цьому айфоне невідома, то проблеми виникнуть.

36. Раніше такі айфони можна було вирахувати на яку відрізняються IMEI на корпусі і на коробці. Тепер спеціально для таких айфонів в Китаї роблять коробки.

37. Ці коробки відрізняються від оригінальних. Відрізняти їх ви вже вмієте.

38. На айфони міжнародна гарантія, але не на всі. Деякі айфони, які привезені з США для гарантійного обслуговування потрібно відправляти в США. Деякі сервісні центри роблять це за гроші. Це нормально.

39. Гарантія Apple працює круто. Часто несправний телефон змінюють на новий без проблем.

40. Якщо ваш айфон зламався і ви його купували в мережевому магазині, не йдіть туди у пошуках справедливості. Сервіс у такого магазину працює гірше, ніж авторизований сервіс Apple. До того ж між сервісом і вами стоїть продавець, який не хоче приймати ваш телефон в гарантію.

41. Авторизований сервіс Apple заробляє гроші, змінюючи ваш айфон по гарантії, а для мережевого магазину ви і ваш телефон — проблема.

42. Дізнайтеся про найближчому авторизованому сервісному центрі Apple близько вас на сайті locate.apple.com.

43. Якщо ви здали айфон з проблемою по гарантії, а вам прислали його назад з позначкою «дефект не виявлений» і проблема нікуди не поділася — запишіть проблему на відео, збережіть в айфоне і здайте ще раз.

44. Часто щоб діагностувати проблему, телефоном потрібно користуватися кілька годин. У сервісному центрі цього робити не будуть. Зробіть позначку в документах на прийом вашого телефону в сервісному центрі про те, що в телефоні є відео, яке підтверджує проблему.

45. Ще допомагає звернення від підтримки Apple. Якщо вам відмовили в гарантії в сервісному центрі, зателефонуйте в підтримку Apple і опишіть проблему фахівця підтримки. Плачте в трубку, розкажіть, що живете на острові, і айфон — єдиний спосіб зв’язку з бабусею на материку.

46. ​​Фахівець підтримки зв’яжеться з сервісним центром і може вплинути на їх рішення в порядку винятку для вас. Не раз робив так і допомагав людям з пристроями із закінченим гарантією і безнадійними випадками.

47. У Apple найкраща підтримка з усіх компаній російською мовою. Якщо ви тупите над будь-яким питанням — зателефонуйте в Apple за телефоном 8 800 333 51 73. Спеціаліст підтримки зробить все, щоб вам допомогти. Тут же можна дізнатися і адреса найближчого до вас сервісного центру.

48. Якщо ви стоїте в магазині і сумніваєтеся — зробіть фото тильного боку коробки, вийдіть і зателефонуйте в Apple. Скажіть, що купуєте айфон племінниці, не впевнені в цьому айфоне, а продавець підозріло затинається, відповідаючи на питання. Вам скажуть чи можна купувати цей айфон.

49. Крім гарантійного обслуговування є ще одна крута програма у сервісних центрів — платна заміна.

50. Якщо ви зіпсували айфон і його ремонт обходиться занадто дорого, його можна замінити на новий за програмою платній заміни.

51. Платна заміна коштує по різному в залежності від моделі айфона. Влітку 2018 року вигідніші за все міняти iPhone 7. Він коштує в середньому 27 тисяч рублів.

52. Найбільш невигідні — iPhone 6. Платна заміна обійдеться в ціну такого нового айфона на полиці магазину. Тому якщо ви рознесли його на шматочки — купуйте новий айфон.

53. Перевага платній заміни в тому, що вам дають абсолютно новий телефон разом з новою гарантією. Тобто якщо ви користувалися телефоном близько року, розбили його і поміняли по платній заміні, у вас є як мінімум один рік гарантії на замінений телефон.

54. Після будь-якої процедури, виконаної сервісним центром, разом з телефоном вам прийде документ про виконану роботу. Збережіть його. Фактично це другий чек. Він може бути доказом зміни IMEI в разі подальшого продажу телефону. Або якщо до вас прийде поліція.

55. Продаючи потім цей телефон ви зможете пояснити покупцеві чому IMEI на коробці і в телефоні відрізняються. Ви ж міняли його по гарантії, а значить телефон новіше.

56. Значить у нього новіше екран, батарейка і всі нутрощі. А якщо це була платна заміна, то у телефону оновилася гарантія. Це ваша перевага при продажу і аргумент, якщо покупець вимагає знизити ціну. Дізнайтеся коли закінчується гарантія на сайті checkcoverage.apple.com

57. Apple дає рік гарантії на всю свою техніку. У тому числі на айфони. Якщо телефон російський, то Російська Федерація дає додатковий рік гарантії. У підсумку виходить 2 роки. Купуйте російські смартфони і міняйте їх по гарантії, якщо вони ламаються.

58. Деякі думають, що для Росії Apple випускає неякісні айфони. Це міф, який придумали дурні.

59. Єдина перевага айфонів, зроблених не для Росії — ціна. Вони завжди дешевше, тому що потрапляють в країну не через митницю і з них не сплачуються податки в бюджет Росії. Чим більше таких айфонів, тим більше грошей недоотримує бюджет країни. Це погано.

60. Між російськими і закордонними телефонами є велика різниця. Зарядка може відрізнятися, тому що не скрізь в світі такі розетки як у нас. 1 рік гарантії замість двох років і документація на незрозумілій мові. Працюють такі айфони однаково.

61. Якщо ви купили не російський айфон, русифікувати його не потрібно. Айфон, що продається в Китаї або де-небудь в Центральній Америці, підтримує російську мову, і його можна просто змінити в настройках.

62. Деякі думають, що проблеми з айфона виявляються тільки в перші місяці використання. Це не так. Проблеми проявляються і через рік або два після початку використання. Приємно отримувати від Apple новий айфон по гарантії, якщо старий раптово зламався через рік-півтора.

63. Заміна або гарантійний ремонт — ваше законне право і ви повинні ним користуватися. Разом з айфоном ви купуєте гарантійне обслуговування, яке повинно вас захищати від неякісного товару. Не бійтеся звертатися до продавця або в СЦ, якщо помітили недобре.

Примітка: стаття 18 ФЗ «Про захист прав споживачів» передбачає обмеження цього права у випадку з технічно складними товарами, до яких відносяться смартфони. Відносно них при виявленні нестачі товару можна вимагати заміну або повернення коштів лише протягом 15 днів з моменту покупки, а після цього терміну покупець може розраховувати тільки на ремонт. Деякі виробники і магазини розширюють дію гарантії і надають покупцям можливість вибору вимог.

64. Це стосується взагалі будь-якої техніки, купленої в Росії. Будь то праска за 699 ​​або кавоварка за 200 тисяч рублів. На все є гарантія і вона працює. Продавець і виробник несуть відповідальність за товар, який продають і виробляють.

65. Гарантія на айфон діє з моменту активації. Тобто якщо ви купили айфон 1 січня, а активували з сім-картою 1 липня, то гарантія починається з 1 липня.

66. Ще про безпеку. Двухфакторная аутентифікація — надійний захист даних в смартфоні для параноїків, але під вашу відповідальність. Якщо ви не розумієте що це, включати цей захист не потрібно.

67. Навіть Apple не завжди під силу відновити обліковий запис iCloud і телефон, якщо ви забули пароль облікового запису iCloud. Двухфакторная аутентифікація — спеціальний спосіб захисту даних, який позбавляє Apple деяких важливих інструментів по відновленню облікового запису.

68. Якщо ви поміняли номер і викинули стару сімку, то в один момент не зможете зайти з вашого облікового запис на новий айфон, тому що код для облікового запису прийде на старий номер телефону, прив’язаний до облікового запису.

69. Якщо ви поміняли номер телефону, змініть його і для вашого облікового запису. Це робиться в налаштуваннях облікового запису iCloud. Зателефонуйте на підтримку Apple, щоб розібратися в цьому. У захисті особистих даних не буває дрібниць.

70. Якщо у вас кілька пристроїв Apple, запишіть на папірець всі паролі від входу з цих пристроїв, тому що один з них може використовуватися для захисту даних в обліковий запис iCloud.

71. Записуйте в цей папірець паролі, якщо міняєте їх.

72. Створюючи обліковий запис iCloud уважно відповідайте на контрольні питання. Деякі продавці радять відповідати на контрольні запитання цифрами 1, 2 і 3. Не робіть так. Відповідайте на питання як є.

73. Apple спеціально задає питання, над якими не потрібно думати. Відповіді на такі питання єдино вірні і очевидні і крім вас на них не відповість ніхто.

74. Використовуйте резервний поштову скриньку для облікового запису iCloud. На нього прийде посилання для скидання пароля, якщо ви його забудете.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector