Чому не працює Play Market

Магазин програм, ігор і додатків Google Play — це те, без чого сьогодні не обійдеться жоден власник мобільного гаджета на платформі Android. Це найлегший і швидкий спосіб установки на телефон або планшет будь-якої гри або програми — платній або безкоштовній, простий або ресурсномісткою, для роботи або розваг.

Збій в роботі Play Market

Основними причинами помилок є неправильні установка або оновлення програм

І, напевно, кожен з нас не раз стикався з ситуацією, коли при спробі встановити якийсь додаток виявлялося, що на девайсі не працює Google Play. Випадок неприємний, але цілком вирішуване. Ми зібрали найбільш часті проблеми з Play Market на Android і тепер розповімо вам, чому це відбувається і що робити в таких випадках.

Причини, за якими може не працювати Play Market

Як не банально, але перше, що потрібно зробити — перезавантажити пристрій. Це варто робити при будь-неполадку, і Play Market — не виняток. Найчастіше перезавантаження усуває збої системи Android.

Якщо це не допомогло, перевірте підключення до інтернету. З’єднаєтеся через доступну Wi-Fi-мережу або включите мобільний інтернет. Це проста дія може вирішити проблему з Play Market.

Активація Wi-Fi на гаджеті

Також Market може повідомляти про помилку, якщо на системне час або дата на девайсі не відповідає поточним значенням в вашому часовому поясі. Це може статися, якщо телефон / планшет довго пролежав вирядженим, або ж випадково розблокували екран в кишені або під час розмови, і випадкові торкання сенсора змінили налаштування часу. Порівняйте з часом і виставте правильні значення на своєму девайсі.

Зміна системного часу і дати

Але чому Play Market відмовляється запускатися, коли і час, і інтернет-підключення в порядку? В даному випадку можна по черзі пробувати робити наступні кроки:

  1. Перевірити, чи включений Play Market в системі. Потрібно зайти в «Налаштування» — «Додатки» — «Управління додатками» — «Все». Далі знайти і відкрити «Play Market», переконатися, що додаток включено (повинна бути активна кнопка «Відключити»).
    Перевірка активності Плей Маркет
  2. Тут же натисніть кнопку «Видалити оновлення». Якщо одне з оновлень Market пройшло не зовсім вдало, це може впливати на його роботу.
    Видалення оновлень і системних даних
  3. Прокрутіть сторінку відомостей трохи нижче і натисніть «Стерти дані» і «Очистити кеш».
  4. За кнопці «Назад» поверніться до списку додатків, знайдіть пункт «Сервіси Google Play». Повторіть на ньому очистку кешу і стирання даних. Те ж потрібно робити і з «Google Services Framework».

Перераховані вище дії можуть допомогти не тільки в разі, якщо Play Market недавно оновився або часто використовується. Очищення кеша і стирання даних доцільно робити періодично з метою попередження подібних збоїв.

Наступний крок — перевірка Google-аккаунта. Відкрийте «Налаштування» — «Акаунти» і переконайтеся, що потрібний аккаунт в системі Android існує, активний і вірно авторизований. Також часто допомагає видалення облікового запису і повторне її створення. Перед видаленням не забудьте запустити синхронізацію: якщо цього не робити, можна втратити контакти, листи та інші дані, що мають відношення до цього профілю.

Перевірка і активація Google-аккаунта

У деяких випадках користувач випадково або навмисно вимикає Диспетчер завантажень, відповідно, додатки з Play Market не можуть завантажитися в гаджет. Виправити це можна знову-таки в налаштуваннях додатків: на вкладці «Все» знайти «Диспетчер завантажень», відкрити його і включити відповідної кнопкою.

Перезапуск диспетчера завантажень

І нарешті, «важка артилерія». Якщо зазначені способи не допомогли, залишається робити скидання налаштувань девайса до початкового стану. Це робиться через меню «Налаштування» — «Відновлення та скидання» — «Скидання налаштувань». Система Android повернеться до первісного стану, і що виникли в процесі її використання збої природним чином зникнуть.

Відновлення заводської конфігурації

Класифікація проблем за номером помилки і їх рішення

Часто при збоях або проблеми з роботою Google Play повідомляє про проблему, маркіруючи її номером. Як зрозуміти, чому виникає та чи інша помилка і що з нею робити? Ось список основних помилок Play Market з коротким описом і рішенням.

  1. Помилка 413. Утиліти або потрібні оновлення не завантажуються на пристрій. Потрібно очистити кеш додатків «Play Market» і «Акаунти Google».
    Відображення помилки 413 на екрані
  2. Помилка 919. Додатки викачуються, але не запускаються. Швидше за все, переповнена пам’ять системи Android, спробуйте видалити непотрібні програми, ігри або інші файли.
    Повідомлення про зміну аккаунта
  3. Помилка 927. Додаток, який ми хочемо скачати або оновити, вже оновлюється. Тут можна нічого не робити, просто потрібно дочекатися завершення процесу.
    Помилка 927 при завантаженні програми
  4. Помилка 921. Програма не завантажується в телефон. Допомагає очищення кеша і стирання даних Play Market, незайвим також буде видалення облікового запису і його відновлення після перезапуску Android.
  5. Помилка 403. З’являється, коли ви намагаєтеся оплатити скачування утиліти, якщо на прив’язаною в налаштуваннях картці не вистачає коштів для оплати. Поповніть карту або введіть в налаштування дані іншої картки.
    Популярна помилка при оплаті додатків
  6. Помилка 498. Завантаження не проходить до кінця, обривається. Швидше за все, переповнена пам’ять девайса. Видаліть непотрібні файли, очистіть кеш додатків і спробуйте ще раз.

Рідше, але зустрічаються помилки під номерами 101 і 24. Перша з них означає, що на даному телефоні або планшеті вже стоїть надто багато додатків, тому установка потрібного обривається. Перевірте, чи всі з них дійсно використовуєте, і видаліть непотрібні. І номер 24 означає, що ви намагаєтеся поставити програму, яка раніше ставилася на цей пристрій, а зараз не до кінця видалена. У пам’яті залишилися системні файли, фрагменти даних або папки, які стосуються зазначеної утиліті. Щоб вирішити дану проблему, потрібен root-доступ на девайс, який дозволить зайти в файлову систему і видалити непотрібне.

висновок

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector