Біржі реклами в Телеграм: як отримати хорошу рекламу в каналах

Біржа реклами в телеграм

За допомогою месенджера Telegram можна не тільки спілкуватися з друзями, але і розміщувати в ньому рекламу, просувати свої товари і послуги. Прочитайте статтю і дізнаєтеся, як це можна зробити.

Навіщо потрібна реклама в Телеграм каналах

За допомогою реклами користувач зможе просувати свої товари та послуги, а також шукати цільову аудиторію під свої товари.

У мессенджере присутні спеціальні канали для розміщення реклами. Користувач зможе не тільки викладати рекламу, але і зв’язуватися з творцями каналів і дізнаватися всю необхідну для себе інформацію.

Розміщення реклами платне, щоб дізнатися про вартість послуги потрібно зв’язатися з творцем каналу.

Біржі реклами в Телеграм

Телеграм — одна з небагатьох програм, в яких відсутня штучна накрутка реклами. Тому людина, що розміщує рекламу, може бути впевнений в тому, що отримає доступ до потрібної аудиторії.

Завдяки бірж реклами користувач може вдало просувати свій товар або послуги.

Біржа реклами в телеграм

Головні завдання біржі реклами:

  • автоматизація пошукового процесу, підбору і розміщення реклами;
  • створення комунікаційного мосту між рекламодавцем і власником каналу;
  • ведення статистики каналів, відображення основних показників: кількість передплатників, зростання аудиторії, ціна рекламного показу.

На замітку: як обійти блокування Telegram

Біржі реклами — чудовий засіб для відображення статистики про каналах. Власники каналів можуть вносити в базу біржі свої дані про ресурси. Рекламодавець під час перегляду каталогу пропозицій може вибрати ресурс, який найбільш підходить для його товару.

Навіщо потрібні біржі реклами

Біржі реклами — швидкий каталог телеграм-каналів. За допомогою біржі реклами можна створити рекламний майданчик. Для цього необхідно зробити наступне:

  • зареєструватися на біржі як користувач даного сервісу;
  • за допомогою офіційного API біржа звертається до сервера Телеграм, щоб отримати деякі дані про доданому каналі: кількість передплатників, показники зростання аудиторії, активність користувачів;
  • на підставі отриманих даних формується рейтинг каналу;
  • власник визначає вартість реклами та додає необхідну інформацію, якщо це потрібно.

Telegram на смартфоні

Після того, як буде додано канал, власник зможе отримувати інформаційні повідомлення про вхідні рекламних заявках і обробляти їх. Ви зможете підбирати підходящі заявки, і заробляти на розміщенні реклами.

Біржі реклами вигідні рекламодавцю, з їх допомогою він зможе швидко знайти те, що йому потрібно, і просувати свої товари і послуги.

Які популярні біржі реклами є

За рахунок того, що месенджер ще досить молодий проект, в ньому можна скористатися не багатьма біржами. Познайомимося детально з кожною з них.

біржа EpicStars

Одна з найбільш популярних бірж, в базі якої налічується 1300 каналів на різні теми. Користувач зможе шукати і сортувати майданчика за категоріями, кількості передплатників, а також вартості реклами. У біржі простий інтерфейс, з яким зможе розібратися будь-який користувач. Також присутні автоматичні механізми для публікації і контролю реклами.

Біржа-бот Combot

Combot охоплює аудиторію в 1,5 млн. Чоловік, але тільки 300 тис. З них російськомовних. Біржа працює з 550 каналами в месенджері і проводить аналіз публічних каналів і чатів в ICQ і Viber. Випробувати демо-версію сервісу користувач може на сайті Combot, для цього необхідно додати особистий телеграм-чат в список.

Іконка Telegram на Windows Phone

Telega In

Спеціальна розробка, за допомогою якої можна працювати з базою телеграм каналів і викладати на них свою рекламу. У біржі простий інтерфейс, а також базові фільтри для сортування рекламних платформ.

Як розмістити рекламу без бірж

Не обов’язково використовувати біржі для розміщення своєї реклами, можна скористатися іншими методами.

Домовляємося з власником каналу безпосередньо

Підпишіться на Вас канал. У ньому ви знайдете персональну інформацію про власника каналу, зв’яжіться з ним, і дізнайтеся чи можна викласти свою рекламу на його каналі, і скільки це буде коштувати.

Створення та розкрутка свого Телеграм каналу

Для створення персонального каналу потрібно подолати кілька етапів.

створення каналу. Для початку потрібно створити персональний канал. Це легко зробити, натисніть на кнопку «Створити канал» і можете викладати свою рекламу. Найважче буде залучити до себе передплатників і зробити так, щоб канал набирав популярність. Щоб досягти цього, необхідно продумати стратегію розвитку телеграм-каналу.

Мессенджер

Під стратегією розвитку мається на увазі продумування таких кроків:

  • яка інформація буде розміщуватися;
  • у чому конкурентоспроможність вашого товару;
  • чому займатися саме цим товаром або послугами вигідно протягом тривалого часу.

первинне наповнення. Передплатникам потрібно розуміти, навіщо вони підписуються на ваш канал, тому варто зробити наступне:

  • виберіть ім’я каналу, воно повинно бути оригінальним, щоб привернути увагу клієнта;
  • підберіть відповідну до товару або послуг картинку;
  • опис каналу — коротко і зрозуміло опишіть чому користувачі повинні підписуватися на ваш канал;
  • вкажіть персональні дані, номер телефону або адресу електронної пошти;
  • викладіть близько двадцяти постів про тематику каналу, вони повинні зацікавити потенційних клієнтів.

Безкоштовна реклама. Запросіть своїх друзів і знайомих подивитися створений вами канал. Якщо у вас є власний сайт, сторінка в соціальній мережі, то розмістіть і там рекламу свого телеграм-каналу.

Дівчина перед ноутбуком

Розміщення в каталогах телеграм-каналів. Ви можете розмістити свій канал в спеціальний каталог в Гуглі або Яндексі, і таким чином люди бачитиме посилання на нього.

Додайте свій канал в інших платних-каналах. Для просування знайдіть відповідний канал, який користується популярністю серед користувач, і розмістіть там посилання на свій канал.

Моніторинг тематичних ресурсів. Налаштуйте моніторинг по темі персонального каналу за допомогою безкоштовного інструменту Google Alerts, і стежте за новими темами, по можливість залишайте посилання на свій канал.

Чим більше зберете передплатників, тим краще для вас. Важливо також щоб передплатники не тільки підписалися на канал, але і регулярно переглядали його.

Тепер ви знаєте всю необхідну інформацію про біржу реклами в Телеграм, і тому, як можна розмістити персональну рекламу в месенджері.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector