Помилка Вичерпано ресурс зберігання ФН (-3979) — що робити

Найбільш поширеною проблемою кас за новим порядком є ​​помилка «Вичерпано ресурс зберігання ФН». На чеку написано «Помилка ФН 235», а апарат видає код -3979. Проблема виявляється неможливістю закрити касу або роздрукувати чек. Примітно, що Х-звіт зняти можна. Що робити в разі таких неполадок? Давайте розбиратися.

Помилка-3979-прі-друку-касового-чека-на-Евотор
Помилка -3979 при друку касового чека на Евотор

Суть помилки в касах Евотор і Атол

Така помилка виникає при безпосередній роботі з касовим апаратом. При друкуванні, в самому чеку буде вказана рядок: «Помилка ФН 235». Також, таке буде вибивати в протоколі роботи ККТ. При закритті зміни або на самому екрані при продажу буде написано: «Помилка при роботі з касою (-3979). Вичерпаний ресурс зберігання ФН ».

Пов’язана така неполадка з тим, що документація не можуть передатися в ОФД. Варто відзначити, що фіскальний накопичувач зберігає інформацію, не передали в службу ФД, ще 30 днів.

Причини виникнення помилки

Причин виникнення даної проблеми може бути декілька: починаючи від елементарних, пов’язаних з мережею або підприємством, закінчуючи реальними поломками і фізичними неполадками накопичувача.

Розглянемо всі можливі варіанти:

  • немає інтернет-зв’язку;
  • неполадки на підприємстві (поломки, технічні проблеми);
  • обмеження в доступі при підключенні через мережу WiFi;
  • обмежений доступ до хосту;
  • проблеми у функціонуванні оператора (якщо використовується GSM-зв’язок);
  • неправильно введена інформація в особистому кабінеті ОФД;
  • прострочення по тарифу ОФД або зовсім не оплачений рахунок;
  • поломка ФН або застарілий ФН;
  • неправильно написаний шлях ОФД;

Якщо оплата не вийшла, не турбуйтеся. ФН буде зберігати дані, які не вийшло відправити, ще цілий місяць. Дані можна знайти в особистому кабінеті ОФД. Після знаходження документа, його потрібно роздрукувати, використовуючи функцію «За номером». Зазвичай, трапляється так: коли чековий документ друкується (який не був роздрукований раніше) вся інформація в чеку дорівнює «0», тобто «Сума (вартість товару)», «Дата», «Час». В такому випадку, рекомендуємо провести перевірку ФН на працездатність. Дана послуга здійснюється в сервісному центрі.

Як виправити помилку «Вичерпано ресурс зберігання ФН»

Методи вирішення проблеми варіюються від того, яка причина виникнення помилки. Якщо поломка проста і легко усувається, можна спробувати відновити працездатність ФН власноруч. Якщо, в ході з’ясування причини з’ясувалося, що неполадки більш ніж серйозні, краще звертайтеся до фахівців Евотор і Атол.

Всі можливі методи вирішення проблеми:

  • протестувати інтернет-зв’язок;
  • провести діагностику зв’язку з ОФД (Налаштування — Обслуговування каси — Додаткові операції — Довільна команда — Команда — вводимо 82 01 06 00 (команда нижнього рівня);
  • перевірити з’єднання з оператором ФД ККМ;
  • Налаштувати EthernetOverUSB (EoU) (дуже популярний метод останнім часом. Це так звана передача даних ОФД через USB-кабель (EoU), за яким підключена ККМ;
  • заново ввести адресу порту для підключення (перевірити на зайві символи та знаки);
  • перевірити чи оплачений рахунок ОФД (зробити це можна в особистому кабінеті);
  • якщо з’єднання відбувається через GSM-зв’язок, рекомендуємо скористатися альтернативою (роздати WiFi з ноутбука, планшета, мобільного телефону, замінити сім-карту);
  • замість доменного імені необхідно вписати ip-адреса;
  • заново ввести дані ККТ, ІПН, ФН;
  • включити ККМ (поставити галочку «Онлайн»);
  • якщо підключення здійснюється по WiFi, проведіть діагностику порту.

Після того, як помилка «Вичерпано ресурс зберігання ФН» зникла, необхідно дочекатися поки що накопичилися дані будуть рівні «0».

Не варто забувати, що, при роботі, касовий апарат повинен постійно бути підключений до мережі інтернет. Інакше можуть виникати такі неполадки регулярно, а це: зайва трата часу, сил і ваших власних грошей.

Також вам будуть корисні наші минулі матеріали по огляду і рішенням помилок ФН-231 і ФН-235 в касах Атол.

висновок

У матеріалі ми побачили, що найчастіше помилка «Вичерпано ресурс зберігання ФН (-3979)» трапляється при неправильному з’єднанні до інтернету, несправностями на підприємстві та іншими, які можна досить швидко усунути. Рідше трапляється, коли зламаний сам ФН. Тоді рекомендується звернутися в сервісний центр.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector