Код помилки 509 в Мегафон Особистий кабінет — як виправити

Мобільний зв’язок покриває всі регіони Росії, маючи безліч абонентів — а отже всіх їх зачіпають глобальні зміни в політиці компанії, переліку та вартості користування послугами. Даний матеріал розповість про код помилки 509 в особистому кабінеті Мегафона — що це, як виправити, чому раптом стало випадати це повідомлення?

Код-помилки-509-у-Мегафон
Код помилки 509 в Мегафон

Що за помилка?

«Код помилки 509» — це повідомлення, яке почало з’являтися у користувачів Особистого кабінету Мегафон при спробі зміни тарифного плану. Згідно з текстом, що б перейти на цей тариф, абоненту пропонується звернутися з паспортом в будь-який салон мобільного оператора для зміни тарифу в оффлайн-режимі.

Сценарій банально проста — людину не влаштовує вартість обслуговування / з’являється більш вигідні варіант користування зв’язком. За допомогою, справедливості заради, дуже зручного додатки він збирається перейти на більш сучасні умови, після чого натикається на помилку 509.

Здавалося б — баг сервісу, зовсім скоро виправлять. Але проблема актуальна вже більше 2 місяців.

Причина збою в особистому кабінеті

Насправді, причиною «незручностей» стає безпосередньо оператор зв’язку — зміна політики Мегафон з липня 2018 року привнесла деякі зміни в роботу Особистого кабінету.

Хвиля обурення почалася після різкого підвищення вартості обслуговування на ряді пакетів, що спровокувало користувачів задуматися про більш вигідних варіантах. Однак, всі спроби зробити це в онлайн-режимі закінчувалися проханням діалогового вікна звернутися в офіс компанії.

Здавалося б, проблеми немає — необхідно просто приділити питанню на 1-2 години більше, дістатися до найближчого відділення, вирішити всі питання. Але тут і спливає головна заковика — чи кожен номер в нашій країні зареєстрований на реального користувача.

Грубо кажучи, власником сім-карти може бути мама, бабуся, кращий друг людини, з яким той вже давно порвав усі зв’язки, не зможе зв’язатися з різних причин. Звернутися в сервісний центр для зміни тарифного плану має право лише власник карти, записаний в договорі обслуговування при реєстрації особового рахунку.

Чи є рішення цієї проблеми? Звертаємося до форумів і технічної підтримки Мегафон!

Рекомендуємо! Наш матеріал про розсилку СМС з чеками від Megafon, і роз’яснення помилково A210.

Виправляємо код помилки 509 мегафон

Виникає логічне запитання — чи можливо обійти блокування зміни тарифного плану в онлайн-режимі?

Деякі відвідувачі форумів, обговорень в соціальних мережах наполегливо тиснули на «терпіння» — мовляв, просто намагайтеся 100 раз, все спрацює. Однак, реальних підтверджень працездатності такого злому немає, та й виглядає це трохи дурнувато.

Єдиний варіант — ідентифікація користувача в салоні Мегафон.

Для цього приходимо до найближчого відділення з паспортом, беремо талон до фахівця. Далі роз’яснюємо ситуацію, рішення займе деякий час — в залежності від конкретного випадку.

Мегафон-змушує-абонентів-подавати-свої-дані
Мегафон змушує абонентів подавати свої дані

У разі, якщо карта не ваша — саме час зареєструвати сім-карту на власне ім’я, позбавляючись тим самим від подібних незручностей і отримуючи масу переваг, в тому числі повноцінну технічну підтримку у всіх питаннях.

Важливо — не намагайтеся обдурити співробітників Мегафона, підробляти документи, намагатися звалити невідповідність даних на програмну помилку. Це може привести до неприємних наслідків, в тому числі до переслідування по Законодавству України.

Для довідки — деякі вважають, що сумнівне підвищення вартості обслуговування раніше затребуваних / вигідних тарифів направлено саме на масштабну ідентифікацію користувачів мобільної мережі в Росії. Користувачі пов’язують такий хід з «Законом Яровий». Офіційних підтверджень цієї теорії не надходило.

Сподіваємося, цей матеріал роз’яснив вам все про збій 509 в Мегафон — користуйтеся мобільним зв’язком максимально вигідно!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector