На сьогоднішній день у Київстар величезна кількість користувачів і кожен з них користується послугами, які надаються різного характеру зв’язку. Згодом у користувачів Київстар виникає питання: «Як зв’язатися з оператором, як додзвонитися до нього?», Це необхідно для інформування та отримання відповідей на всілякі питання, пов’язані з наданням послуг.
Розглянемо два номери за якими можна зв’язатися з оператором:
466 – номер виключно для абонентів Київстар, дзвінки на даний номер безкоштовні. Набравши даний номер, вам спочатку необхідно буде вислухати голосові підказки автовідповідача, однак можна додзвонитися ще швидше, необхідно просто знати цю послідовність:
- необхідно набрати 466 і натиснути кнопку виклику;
- Далі натисніть 2, після цього ви перейдете в розділ основного меню;
- Далі перейдіть в будь-який із запропонованих розділів;
- набираєте 9 для зв’язку з оператором;
- знову набираєте 9, щоб пропустити меню і очікуєте з’єднання з оператором.
Якщо вам необхідно дуже швидко додзвонитися до оператора, то набираємо все в тій же послідовності, тільки з інтервалом в 4-5 секунд. Для того щоб швидше відбулося з’єднання вам необхідно правильно вибрати розділ, за яким вас цікавить інформація.
Розглянемо спосіб зв’язку з оператором Київстар, якщо ви не є абонентом цих питань. Зв’язатися можна з іншого мобільного номера або ж зі стаціонарного номера телефону (тільки по території України):
- набираєте 0 800 300 466;
- Вибираєте мову розмови;
- натискаєте 9 (Розділ меню);
- натискаєте 1 або 2 (В залежності від цікавить вас питання);
- Далі відбувається з’єднання з оператором.
Оператори Київстару постараються дати вам максимально розгорнуту відповідь на будь-яке поставлене вами питання, і підкаже як більш вигідно і зручно вирішити проблему.
Зв’язатися з оператором можна і через офіційний сайт Київстару, де ви можете скористатися послугою онлайн-помічника, отже, ви задаєте питання і отримуєте відповідь в найкоротші терміни.