Інтернет є невід’ємною частиною життя сучасної людини. Кожен у своєму житті стикався з проблемами в інтернет-з’єднанні, будь то низька швидкість передачі даних або повна відсутність з’єднання. У цій статті піде мова про проблеми з інтернетом від конкретної компанії. Якщо у вас не працює інтернет від Ростелекома, то ця стаття для вас.
Більшість із них можна усунути в домашніх умовах
Перша і сама банальна причина відсутності інтернету – це проведення компанією ремонтних робіт. Також не слід забувати стежити за своєчасною оплатою послуг інтернет-зв’язку. Адже можливо, що у вас немає з’єднання просто тому, що ви не заплатили за нього. Тому обов’язково перевіряйте свій рахунок на сайті компанії.
Зрозуміло, перш, ніж звинувачувати у всьому провайдера, слід упевнитися в тому, що немає ніяких неполадок на вашому боці. Тому для початку розберемося детально цим.
Перше, що варто робити, якщо у вас погано працює інтернет, – перевірити фізичне з’єднання. Якщо інтернет-кабель підключений до комп’ютера, спробуйте перепідключити його. Те ж саме зробіть, якщо кабель підключений до маршрутизатора (роутера). Дуже часто буває, що хтось, проходячи повз, зачіпає провід ногою, а це призводить до неполадок в з’єднанні. Проблема може критися і в самому мережному пристрої. Спробуйте перезавантажити роутер. Цей спосіб дійсно допомагає в багатьох випадках.
/*
- Зараження ПК шкідливим програмним забезпеченням;
- Некоректна робота драйверів мережевої карти;
- Одночасне завантаження декількох великих файлів.
Обов’язково запустіть перевірку на віруси. Шкідливе програмне забезпечення може дуже сильно впливати як на швидкість інтернету, так і на продуктивність комп’ютера в цілому.
Може бути й таке, що через віруси або оновлень драйвери мережевої плати стали давати збої. Рішенням тут може стати елементарна перевстановлення цих драйверів. Ви можете знайти їх на сайті виробника вашого ноутбука або ПК, або вибрати зі списку вже встановлених на цьому комп’ютері. Робиться все це в «Диспетчері пристроїв», перейти туди можна, клікнувши правою кнопкою по Моєму комп’ютера і вибравши в меню «Управління».
Завантаження з інтернету об’ємних файлів або декількох торрентів істотно знизить швидкість інтернету. Подібні операції просто забирають майже весь трафік.
Також варто звернути увагу на тариф, який ви використовуєте. Якщо ви підписалися на пакет з низькою швидкістю, то не варто нарікати на повільний інтернет.
Тепер про проблеми безпосередньо Ростелекома. Неполадки і низька швидкість можуть виникати під час максимального навантаження на сервера провайдера. Вдіяти ви з цим нічого не можете, залишається тільки змиритися. В цьому випадку вина лежить виключно на Ростелекомі, адже це їх завдання забезпечувати якісний зв’язок кожному користувачеві і організувати роботу обладнання так, щоб воно справлялося з будь-яким навантаженням. Допомогти тут може хіба що використання іншого кабелю. Якщо у вас прокладена звичайна вита пара, перехід на оптоволокно дасть вам помітну різницю в швидкості, проте це буде коштувати додаткових витрат. У разі якщо інтернет-з’єднання відсутня зовсім (а ви вже переконалися, що у вас все в порядку), то відразу ж звертайтеся по телефону в службу підтримки Ростелекома. Проблема може бути в самому кабелі на будь-якому його ділянці від провайдера до вашої квартири, тому чим раніше компанія виявить несправність, тим швидше ліквідує її, а ви отримаєте довгоочікуваний інтернет.
Може бути таке, що вийшов з ладу ADSL-модем, встановлений Ростелекомом. Причиною поломки може стати нестабільна напруга в електромережі або перегрів пристрою, вихід з ладу спліттера (спліттер потрібен для того, щоб відокремлювати голосовий трафік, який йде в телефон, і трафік з даними, що йде в комп’ютер або роутер). Також інтернет може бути відсутнім через невірні або збилися налаштувань. У будь-якому випадку необхідно дзвонити в службу підтримки і викликати майстра.
У разі якщо інтернет проведений за технологією ETTH (звичайний спосіб, коли використовується кручена пара), причинами виникнення неполадок в з’єднанні можуть бути:
- Некоректні настройки мережевого пристрою (маршрутизатора / роутера). Вирішується це або викликом спеціаліста, або, якщо відчуваєте в собі сили впевненість, власної налаштуванням. Про те, як це робиться, ви можете проконсультуватися в службі підтримки;
- Неполадки в самому кабелі. Вирішується банальної заміною кабелю на новий;
- Пошкодження порту на мережному пристрої. Порт, в який застромлять кабель, може елементарно згоріти чи пошкодиться іншим способом. В цьому випадку необхідно підключити кабель до іншого порту.
Якщо інтернет-кабель підключений безпосередньо до комп’ютера, обов’язково перевірте мережеві настройки. Вони можуть збитися або бути змінені провайдером. Щоб перевірити настройки, перейдіть в «Мережа та інтернет». Потрапити туди можна через Панель управління або клікнувши правою кнопкою по іконі підключення до інтернету в правому нижньому кутку екрану на панелі завдань і вибравши відповідний пункт у списку. Далі натисніть на підключення в блоці «Активні мережі». У вікні виберіть «Властивості», перед вами буде список компонентів. Вам потрібно буде вибрати компонент «IP-версії 4 (TCP / IPv4)» і натиснути «Властивості». Там ви побачите поля, куди вводяться IP-адреса, маска підмережі і DNS сервер. Уточніть у провайдера ці настройки. Ці значення можуть бути статичними (провайдер назве вам конкретні значення, які потрібно вписати в поля) або динамічними (потрібно буде вибрати опцію «Отримати IP-адресу автоматично», в такому випадку не потрібно буде нічого вводити).