Способи усунення помилки 54 в iTunes

Багатофункціональна програма iTunes, розроблена для пристроїв на базі iOS відома користувачам Apple не тільки корисними опціями, але й численними збоями, що з’являються з різних причин. Виникнення помилок не рідкість при роботі з Айтюнс, при цьому кожна з них пронумерована, що допомагає виявити можливу причину і усунути проблему, звузивши коло варіантів рішень. Одне з найбільш частих повідомлень про неполадку, що виникає в процесі синхронізації iPhone або іншого «яблука» з комп’ютером, супроводжується кодом 54. Практично завжди цей збій викликаний програмними несправностями, тому шляхи усунення будуть нескладними і вдаватися до серйозних заходів навряд чи доведеться, так що бути фахівцем або максимально просунутим користувачем зовсім необов’язково.

Способи усунення помилки 54 в iTunes

Як виправити помилку 54 в iTunes.

Способи виправлення помилки 54 в iTunes

Усунути неполадку можна декількома методами, кожен з яких є актуальним в залежності від джерела проблеми. Як правило, невідома помилка 54 в Айтюнс з’являється при перенесенні даних з пристрою, в результаті покупок в Айфон, якщо вони були вчинені за допомогою іншого девайса. Також вона може виникати при копіюванні додатків і т. Д. При виникненні повідомлення, що оповідає про помилку 54 iTunes, часто можна просто натиснути на кнопку «Ок», і вікно зникне, а синхронізація продовжиться. Але такий фокус спрацьовує не завжди, так що, якщо помилка не ліквідовувався, потрібно спробувати по черзі доступні рішення, спрямовані на усунення можливих причин неполадки.

Спосіб 1. Перезавантаження пристроїв

Найпростіший, але дієвий універсальний метод позбавлення від програмного збою — перезавантаження пристроїв. У стандартному режимі перезавантажуємо комп’ютер або ноутбук, а також смартфон в примусовому порядку, після чого можна пробувати виконувати процедуру синхронізації.

Спосіб 2. Повторна авторизація

Нерідко допомагає впоратися з помилкою 54 вихід з облікового запису iTunes і повторна авторизація. Процедура вимагає наступних дій:

  • в основному меню iTunes переходимо до розділу «Магазин» (або «Облікова запис»); 
  • вибираємо «Вийти»;
  • повертаємося до вкладки «Магазин» і натискаємо вже «деавторізовать цей комп’ютер»; підтвердження операції
  • тепер необхідно знову авторизуватися, що вимагає зворотних дій: «Магазин» — «Авторизувати цей комп’ютер» (або «Облікова запис» — «Авторизація» — «Авторизувати цей комп’ютер»); 
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector