Соціальні мережі, як фактор впливу на суспільство —


З появою і розвитком інтернету, багато хто отримав можливість задовольняти свою цікавість і «заглядати» в чуже життя. Я кажу про соціальні мережі. Фахівці дають кілька значень даного терміну. Якщо говорити в цілому, то соціальні мережі — це цифрова платформа, онлайн-сервіс, де кожен зареєстрований користувач має можливість розмістити про себе індивідуальну інформацію та матеріали особистого характеру. На території України і Росії соціальні мережі почали набирати популярність після падіння «залізної завіси». Потрібно відзначити, що популярність вони здобули досить швидко.

Також варто відзначити, що соціальні мережі вплинули і на нашу мову. Наприклад, в побуті з’явилися такі вирази, як «постити», «фолловить» або «хештег».

У будь-якому випадку, як би не відносилися до соціальних мереж, потрібно визнати, що вони складають більшу частину нашого життя, і часто за допомогою них можна вирішити нагальні проблеми. Наприклад: якщо Вам знадобиться зробити якісний переклад з будь-якої мови світу, Ви завжди можете зайти на сторінку групи Вконтакте — бюро перекладів «Translation Corporation», і написати повідомлення з цікавлять Вас питанням.

вибір користувача

На сьогоднішній день, існує величезна кількість так би мовити різновидів соцмереж. В одних Ви можете публікувати фотографії і відео, а в інших тільки повідомлення. У будь-якому випадку, практично кожен житель мегаполісу не може уявити собі життя без Інстаграма або Фейсбуку. Також, за статистикою, кожен місяць в Вконтакте відправляється 310 тисяч повідомлень.

Таким чином, ми бачимо, що соцмережі займають левову частку нашого часу. На жаль (а може і на щастя) без них вже не можна уявити наше спілкування і навіть роботу. Так, з самого початку було задумано, що такий вид зв’язку сприятиме комунікації між людьми. Сьогодні ми можемо не тільки спілкуватися, але й знаходити собі роботу або рекламувати свою продукцію. І це можна віднести до переваг соцмереж. Тепер нам не потрібно купувати газету, і наосліп шукати роботу. Досить знайти групу даної компанії або підприємства в тому ж Вконтакте, і з’ясувати всю необхідну інформацію, і, при бажанні, почитати відгуки. Крім цього, для рекламодавців, соціальні платформи стали просто знахідкою. Публікація рекламних повідомлень, є одним з найвигідніших бізнесів, тому що приносить дуже хороший прибуток. І це не дивно, адже щодня на свої сторінки в соціальних мережах заходять мільйони людей. Відповідно, в своїх новинних стрічках вони можуть побачити ненав’язливу (хоча іноді і навпаки, нав’язливу) рекламу того чи іншого продукту.

Що ж стосується недоліків соціальних мереж, то найбільшим з них є те, що Ви стаєте в прямому сенсі слова залежними від них. І це стає реальною проблемою. У психології навіть з’явилися нові захворювання і фобії. Наприклад, «номофобія» (від англійського «no mobile phone»), коли людина відчуває панічні напади страху, якщо забуває взяти з собою мобільний телефон. Або «соціонетофобія», коли людина боїться реєструватися в соціальній мережі, через те, що його можуть переслідувати.

Автор статті: Бюро перекладів — Translationcorporation.kiev.ua

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector