Що таке контекстна реклама? —

Що таке контекстна реклама
У сучасній інтернет-рекламі головне, щоб вона була максимально невимушеній і відповідала потребам користувача. Ці два моменти характерні контекстній рекламі (PPC), адже вона повністю залежить від інтересів потенційного клієнта і з’являється в контексті його запиту. Розберемо докладніше, що це за вид інтернет-реклами.

Контекстна реклама: визначення і спосіб дії

Спробуємо зараз пояснити, що таке контекстна реклама, на простому прикладі. Припустимо, вам необхідно купити телефон. Ви відкриваєте пошукову систему (Google, Яндекс або Рамблер) і вбиваєте в пошуковий рядок потрібний запит. На сторінці ви бачите, що перші 4-5 текстових оголошення над іншими з видачі мають позначку «реклама». Також в Яндексі з правого боку є ще блок з оголошеннями — так звані, «гарантовані покази». Це і є PPC в дії, тобто конкретні рекламні оголошення, відповідні введеному користувачем запитом.

Але це був тільки один вид PPC — пошуковий. А є ще і тематичний. Різниця в тому, що майданчик тематичної реклами — сайти, які є членами Партнерської мережі рекламних систем. Там вона має вигляд лаконічною інформації на додаток до сторінок, які переглядає користувач. Тут не потрібен окремий запит, адже оголошення показуються в контексті конкретної сторінки, якої на даний момент зацікавлений користувач.

Налаштовують контекстну рекламу відповідні фахівці, які працюють в маркетингових агентствах (наприклад, https://www.destra.link/) або на аутсорс. При правильному налаштуванні, тобто грамотному підборі ключових запитів, таргетування і відповідний бюджет, контекстна реклама приносить гарний прибуток. На відміну від SEO вона дає результати відразу після запуску у вигляді конверсій.

Також до її переваг відносять:

  • стабільно високий показник цільового трафіку під час роботи рекламної компанії;
  • прозорість результатів і витраченого бюджету, оскільки всю інформацію можна витягнути з системи аналітики використовуваного пошукача;
  • точне попадання в інтереси ЦА, оскільки користувачеві показуються оголошення, налаштовані під його конкретний запит;
  • оплата йде за конкретне цільове дію — клік на сайт, а не за покази або час дії оголошення;
  • аукціонна система оплати, тобто ви самі визначаєте на якому місці видачі ви опинитеся.

В ідеалі, ретельне опрацювання тексту реклами, налаштований таргетинг, постійний аналіз ефективності PPC-компаній дозволяють скоротити витрати на цей вид просування і зробити його максимально прибутковим.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector