Про емоційному контенті в соціальних мережах —


Пости, в яких розповідають про яскравих переживаннях, що запам’ятовуються враження, часто викликають відгук у інших користувачів у вигляді лайків, коментарів і репоста. Інформація, близька за цінностями, поглядами і переконаннями для іншої людини зберігається надовго в пам’яті. Ці яскраві епізоди проникають в глибину свідомості. Тому так важливо створювати емоційний контент, якщо ви хочете привернути увагу до вашого бізнесу.

Який контент викликає прояв емоцій у користувачів

Будь-пост або думка може емоційно відгукнутися у цільової аудиторії. Подбайте про актуальність інформації, її новизні або глобальної користь. Пости, що викликають радісні емоції, змушують передплатників розслабитися, повеселитися і просто відпочити. Іноді контент може дивувати. Це означає, що він не сприймається ні негативно, ні позитивно. Людина може дізнатися щось нове для себе, зробити відкриття. Пости можуть викликати і негативні емоції, дія яких відчувається не відразу. Це печаль або гнів. Наприклад, одкровення про сенс життя і смерті, неприємні події, викликають смуток, смуток і не завжди приємні для величезної кількості користувачів. Але в той же час пост-гнів здатний задовольнити потреби у звільненні від агресії, роздратування по відношенню до неприємних людям або подіям.

Емоційний контент часто публікується в тематичних групах, на публічних сторінках, сторінках заходів і т.д. Які ж пости більше привертають увагу читачів? Це пост-радість, пост-здивування, пост-інтерес. Пост-інтерес зазвичай дає інформацію про життя відомої особистості. Значною популярністю користуються розважальні групи, де можна прочитати смішний анекдот, подивитися картинки тварин (частіше це коти), прочитати цитати відомих філософів, згадати минуле. З цього випливає, що емоційні пости однозначно викликають палітру різних почуттів, як позитивних, так і негативних. Величезна кількість користувачів залишаються шанувальниками зірок естради, футбольними фанатами і просто любителями розваг. У групах по бізнес тематиці частіше публікують сумні пости, пости-жалю про те, що все ж не вдається заробити грошей. Тут ви знайдете цитовані висловлювання знаменитостей, які б мотивували фрази, що заряджають на успіх. Затребувані і написи з фото, наочно демонструють успішних людей.

Також читайте:  Де і як купити реальних передплатників в Інстаграме

висновок один: Публікуйте контент, відповідний інтересам вашої цільової аудиторії. Такий контент поширюється активніше. Перед тим, як публікувати пости, подумайте які висловлювання, викличуть інтерес і емоції у ваших передплатників. А яскраві картинки до постів тільки посилять емоційний відгук. Розміщуйте пост-ностальгію — це безпрограшний варіант, який знайде відгук, як у школяра, так і у дорослої людини. Пости-протиріччя також завжди знайдуть свою аудиторію коментаторів. Пам’ятайте, всім людям властиво переживати різні почуття і емоції, тому будь-які емоційні пости не залишаться непоміченими.

Авторство статті: 1knq.com

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector