Зміст
Сучасний світ вже не можна уявити без реклами в інтернеті. Такий спосіб є найефективнішим для просування будь-яких товарів і послуг. В одних тільки соцмережах протягом доби потік користувачів досягає 1 мільярда людей по всьому світу. Не дивно, що багатьох цікавить питання реклами в Фейсбук, як розмістити і скільки коштує? Розглянемо всі деталі і з’ясуємо ціну.
формати реклами
Для того, щоб почати ефективно розміщувати рекламу в Facebook, людині не потрібно володіти особливими знаннями в області комп’ютерних технологій. Спеціальні інструменти даної соціальної мережі дозволяють легко це зробити. Формат буває таким:
- Фотографії. Цей спосіб прекрасно допомагає заявити про свій бренд і зробити його привабливим для клієнтів. Цей формат дуже простий, він дозволяє розміщувати картинки і описи до них на 90 символів навіть на власній сторінці.
- Відеоролики. Їх використання допомагає розповісти про достоїнства своєї організації з унікальним описом товарів або послуг. Також дуже популярні навчальні відеоролики, з їх допомогою простіше просувати сторінки.
- Слайд шоу. Такий формат розрахований на те, що не у всіх висока швидкість інтернет-з’єднання. Користувачі Фейсбук зможуть навіть на невеликій швидкості переглядати картинки у вигляді слайдів з описом.
- Колекція. Тут є можливість розмістити в одному оголошенні як фото, так і описи до них у вигляді відеороликів. Це дозволяє потенційним клієнтам особисто визначати найкомфортніший формат перегляду.
- Кільцева галерея. Це відмінна можливість для створення групи оголошень, в які можна вставляти не більше 10 відеофайлів з картинками і посиланнями на них.
- Текстовий формат. Таким чином, вийде зацікавити публіку текстом до 500 символів.
- Полотно. Дає можливість виставляти картинки, відеоролики, галереї, а також блоки з текстами за бажанням рекламодавця.
Для просування в Фейсбук існує безліч форматів, що дозволяють створювати публікації. Все залежить від мети користувача, це можуть бути продажу, розкрутка або просування паблік.
Розмістити рекламу
Щоб, розміщувати оголошення в Facebook, користувачі можуть скористатися такими трьома видами:
- Реклама в групах Фейсбук.
- Реклама для мобільних телефонів.
- Таргетована реклама.
Всі ці види мають між собою відмінності. Перший варіант передбачає, що користувач знаходить спільну мову з адміністраторами в спільнотах, а наступні два, що потрібно оплачувати рекламу безпосередньо компанії Фейсбук.
Публікуючи оголошення в групах Facebook, користувач отримує такі переваги:
- Цільова аудиторія приходить до спільноти і цікавиться послугами або товаром.
- Спонтанні продажу завдяки активним відгуками значно підвищуються.
- Блок буде розміщений в ТОПі мінімум на 1 годину протягом доби. Це підвищить продажі.
- Оголошення дає результат до тих пір, поки адміністратор його не зніме.
Опублікувати оголошення в групі можна самостійно, використовуючи Ads Manager. Це вийде навіть у новачка. В даному менеджері зрозумілий інтерфейс і в тому, щоб розібратися з настройками проблем не виникне. Тут є функція контролю кількості користувачів, які переходили по оголошенню і інші корисні можливості.
Плюси при самостійному розміщенні оголошень такі:
- Користувач контролює фінанси.
- Якщо цільова аудиторія на Фейсбуці не визначена, то рекламодавець може сам випробувати різні способи налаштувань і вибрати найефективніший варіант.
- Рекламодавець має можливість особисто аналізувати і прогнозувати свій продукт або сайт і видалити їх в потрібний час.
Щоб ефект був максимальним, краще використовувати кілька способів, але спочатку варто рекламуватися в тематичних спільнотах, а після вже особисто провести аналіз і вибрати найбільш підходящий метод. Розглянемо покроково, як розмістити рекламу самостійно:
- Крок 1. У своєму акаунті потрібно в правому верхньому кутку натиснути трикутник, а далі пункт меню «Створити рекламу». Після Фейсбук запропонує вибрати мету. Її варто вибирати в залежності від очікуваного результату. Про кожну з них, можна дізнатися в розділі «Допомога». Для початку найкраще підходять перші 3 варіанти зі списку.
- Крок 2. Тепер потрібно створити кампанію. Якщо потрібно перенаправляти трафік на свій сайт, то слід вибрати «Збільшити кількість переходів на веб-сайті». Якщо необхідно створити рекламу групи в Фейсбуці, то потрібно вибирати перші 2 пункти.
- Крок 3. Далі слід налаштувати рекламний аккаунт. Країну і часовий пояс ФБ вибирає автоматично. Користувач повинен вказати, кому реклама буде показуватися, який цільової аудиторії.
- Крок 4. Тепер потрібно визначити бюджет і місце розміщення реклами. Фейсбук самостійно пропонує оптимальний варіант по бюджету, але його також можна і налаштувати. У розділі «плейсмент», необхідно вибрати з чотирьох варіантів місця розміщення реклами.
- Крок 5. Тепер слід створити рекламне оголошення. Потрібно вибрати, одне або кілька зображень в ньому буде, приєднати сторінку Фейсбук (якщо її немає, то потрібно створити) придумати текст оголошення, вибрати кнопку заклику до дії (необов’язково).
- Крок 6. Налаштування способу оплати.
Після натискання на кнопку «Розмістити рекламу», вона буде надіслана на модерацію і після її проходження почнуться покази.
Скільки коштує і як її оплатити
У соціальній мережі Фейсбук є 2 способи, за якими формується ціна за оплату показуються повідомлень:
- Оплата за 1 тисячу показів оголошень. Це означає, що рекламодавець самостійно може встановити ставку рекламного бюджету і визначити власну цільову аудиторію. Адміністрація соціальної мережі допускає можливість виходу за межі бюджету рекламодавця на 25%.
- Оплата за кількість кліків. Ціна реклами може відрізнятися в залежності від того, яка саме мета розміщення оголошення і який варіант таргетингу обраний. Вартість переходу за посиланням коливається від 8 до 20 рублів.
Оплачувати рекламну кампанію можна різними способами. Це можуть бути банківські карти Visa, MasterCard, Discover, а також PayPal або QIWI Wallet.
Що буде якщо не оплатити рекламу
Розміщення, а також публікація власних оголошень в соціальній мережі Facebook, здійснюється за принципом передоплати. Вони будуть з’являтися, поки цей кредит не завершиться. Після цього періоду адміністратор може прийняти рішення про припинення показу реклами до повного погашення боргу. Також аккаунт рекламодавця можуть заблокувати.
Вартість розміщення реклами через співтовариство
Щоб, розміщувати рекламні оголошення в групах, потрібно домовлятися про це з їх адміністраторами. Середня ціна становить від 1 до 2 тисяч рублів за 1 добу. Далі її видаляють. У тому випадку, якщо рекламодавець оплатив розміщення оголошення на постійній основі, то ця послуга коштує мінімум в 2 рази дорожче, ніж абонемент на добу.
Налаштування реклами
Щоб рекламна кампанія в Facebook давала максимальний ефект, її необхідно правильно налаштувати. В даній соціальній мережі для цього є всі інструменти. Вони дозволяють зробити так, щоб реклама показувалася цільової аудиторії. Рекламодавець самостійно може вибрати, кому саме її транслювати. Налаштовуючи оголошення, потрібно чітко вказати такі параметри:
- Який саме аудиторією зацікавлений користувач.
- Вибір вікової категорії, статі читачів і мови спілкування.
- Підбір ЦА за місцем проживання. Тут можна налаштувати країну, область, місто.
- Вибір за демографічними показниками. Тут є налаштування за рівнем освіти, сімейним статусом і іншим подібним показниками.
- Налаштування по хобі. Рекламодавець може вибрати цільову аудиторію за інтересами, таким як подорожі, кінематограф, мода, музика та інше.
- Налаштування показу оголошень за часом доби.
Це не весь список параметрів, за якими можна налаштувати рекламну кампанію в Фейсбук. Але варто враховувати, що від вибору, кому буде показуватися реклама, залежить її ефективність. Справа в тому, що соціальна мережа детально аналізує те, як ведуть себе користувачі, про що пишуть, на які групи підписуються. ФБ безпомилково визначає, кому саме показувати рекламу. Правильні настройки допоможуть рекламодавцю максимально ефективно використовувати власні кошти.
Фейсбук надає широкі можливості по налаштуванню і запуску рекламної кампанії. З його допомогою мільйони людей змогли значно підвищити продажі товарів, залучити клієнтів і розкрутити власний бренд.
З першого погляду користувачам соціальної мережі здається, що налаштувати рекламну кампанію занадто складно, але якщо уважно розібратися, то це не так. Кожен бажаючий зможе зрозуміти всі нюанси всього за годину. Якщо з якоїсь причини це у нього не вийде, то можна звернутися до фахівців. Вони можуть налаштувати рекламу швидко і за невелику плату, в середньому це 500 рублів. Щоб їх знайти, досить відвідати спеціалізовані біржі фрілансу, наприклад, Kwork. Розміщення оголошень в Фейсбук є найкращим інструментом просування.