Перспектива розвитку телебачення Поради телеканалам

картинка телевізор
З кожним роком все частіше і частіше лунають такі чутки як телебачення вмирає і його замінить YouTube, інтернет або будь-які інші сервіси. Але час йде і кількості каналів не зменшується. Чому так відбувається?

Швидше за все, тому, що компанії, які можуть створити і вести телеканал, також про це замислюються і намагаються всіляко адаптуватися під нинішні реалії. І кожна людина, яка має вдома телевізор, все одно його включає, а провайдери інтернету надають доступ до величезної кількості телеканалів — безкоштовно або дають в навантаження при підключенні до мережі. Але сама основна перевага чи недолік, а краще сказати — особливості ТВ — це абсолютна інертність телеглядачів. Вам не потрібно думати, про такі речі, що зараз подивитися, яку передачу почути або який епізод нового серіалу ви ще не бачили. Кожен телеглядач розмірковує приблизно однаково: «Прийшов, увімкнув телевізор і вибрав будь-який канал, аби на ньому не було реклами в даний момент». На відміну від інтернет користувачів, адже перед тим як починати дивитися необхідно згадати або знайти назву серіалу або фільму, потім потрібно знайти, де скачати фільми з торрента безкоштовно і при цьому з хорошою швидкістю, далі завантажити їх на телевізор або ж дивитися за монітором, який в більшості випадків стоїть не навпаки улюбленого дивана і так далі.

Як виробники телевізорів впроваджують нові технології?

Звичайно ж, деякі недоліки вирішують не телеканали, а виробники телевізорів. Наприклад, при введенні технології SMART користувачі таких телевізорів можуть переглянути улюблений фільм з різний відео сервісів не підключаючи ТВ до комп’ютера. Також більшість сучасних телевізорів дозволяють переглядати відео Ваших улюблених відео блогероов і так далі. Але що роблять власники телеканалів для розвитку свого бізнесу?

Безкоштовна пропозиція для розвитку телеканалу

Відповідь — нічого, крім реклами і нав’язування своїх послуг або ідей. Тому як кожен телеканал належить компанії яка існує не за гроші зароблені на рекламі, а телеканал застосовується як метод залучення до своєї «продукції».
А що можна зробити?

Поліпшення телепередачі!

Один безкоштовний рада все-таки власники і продюсери телеканалів тут знайдуть. Все що потрібно зробити — це ввести інтерактив в онлайні за допомогою додаткового сервісу. Іншими словами, як тільки починається передача в цей же момент, — створюється окремий чат, сервіс питань і відповідей і так далі. До якого може підключитися будь-яка людина, яка дивиться цю передачу і обговорити з такими ж людьми дану тематику передачі. А також задати питання ведучому або гостю передачі (якщо передача не в запису). Хоча від записи передач також потрібно потихеньку відмовлятися.

поліпшення фільму

Якщо в даний момент йде фільм, то в чаті або сервісі (назвати його краще по-іншому) будуть обговорюватися сцени, а користувачі будуть обмінюватися фактами і різними версіями даного фільму або серіалу.

Підсумок.

Неважливо як буде розвиватися телебачення, але дзвонити на телеканал і чекати по 30 хвилин в черзі щоб задати один невиразно сформульоване питання — це минуле століття. А той, хто реалізує такий інтерактив буде першим і запрацює на це купу грошей. Хто хоче щоб таке телебачення реалізувалося швидше тисніть лайк і діліться цим матеріалом в соц мережах.

Ссылка на основную публикацию
Adblock detector