Коли контекстна і медійна реклама краще, ніж SEO просування? —

реклама в мережі - www
Даний матеріал, швидше за все більше для власників бізнесу, які хочуть розширити аудиторію свого проекту або ж підвищити продажі своїми силами. І перше що можна зустріти в мережі це створити сайт для свого бізнесу і почати його просування. Але далеко не завжди просування сайту в ТОП пошукових систем вигідно і принесе бажані результати.

Зараз детально зупинимося на цьому питанні.

Коли від просування краще відмовитися і вкласти гроші в контекст?

Необхідно розуміти, що чим більше у Вашій тематики пошукових фраз і чим популярніше тематика, тим дешевше в кінцевому підсумку буде коштувати один відвідувач, трохи нижче зупинимося на тому як порахувати вартість одного переходу. А якщо кількість запитів на місяць досить низька, то кожен потенційний споживач ваших послуг або товарів буде Вам обходитися відносно дорого. У цьому випадку варто змінити план просування і розрахувати вартість контекстної реклами на ваш проект. А за допомогою сервісів по управлінню ставками Ви можете скоротити Ваш бюджет на контекстну рекламу відсотків на 50. За рахунок автоматичного і постійного контролю за максимальною ставкою.

В такому випадку Вам не доведеться замислюватися про позиції в пошукових системах, про фільтри і алгоритмах, все буде прозоро — платиш і отримуєш покупця.

Як порахувати рентабельність SEO просування?

Найпростіший варіант це звернутися в компанію, яка займається просуванням ресурсів в мережі інтернет і замовити розрахунок. Так як конкуренція серед таких компаній досить висока, то розрахунок вам зроблять практично безкоштовно, але цифри у різних компаній можуть відрізняться в кілька разів. Справа в тому, що кожна компанія має свої стратегії просування і ідеальним способом буде з наявний розрахунків шляхом перерахунку дізнатися скільки коштуватиме один відвідувач на сайті або ж вартість одного переходу на сайт за конкретною пошуковій фразі. Дане значення можна взяти дуже усереднено.

Також читайте:  Вита пара: характеристика і види -

Коли не має сенсу ні контекст, ні SEO?

Але бувають ще більш неординарні випадки, коли Ви або Ваша компанія створила новий продукт або ж дана послуга настільки унікальна у Вашому місті, що про неї ніхто не знає. Внаслідок чого потенційний користувач навіть не намагається шукати Ваші послуги. У цьому випадку буде працювати — тільки медійна або банерна реклама. Дану рекламу ще називають вид просування з відкладеним попитом, грубо кажучи, людина побачила банер з сайтом, а через час згадав про даний вид послуг (товарів) і повертається вже знаючи необхідне поєднання слів.

замість висновку

Зараз в просуванні ресурсів в мережі — не існує ідеальних рецептів і кожен власник веб студії буде «хвалити своє болото». Тому максимальну рентабельність від контексту, SEO або медійної реклами можна отримати тільки за допомогою експериментів над своїм же проектом, але далеко не у всіх вистачає терпіння і грошей.

Ссылка на основную публикацию