Які бувають види сайтів під мобільні пристрої. Що таке адаптивна верстка сайту.

mobile-friendly
Для початку варто поговорити про причини. Навіщо потрібна мобільна версія сайту? Якщо пару років тому таке питання викликав сумніви, то сьогодні успішні підприємці розуміють важливість цього моменту. Основні причини, щоб розробити мобільну версію такі:

  • Зростання користувачів, які заходять в інтернет зростає з геометричною прогресією
  • Підвищується відсоток людей, які роблять покупки зі смартфонів
  • Google вже вніс критерій наявності мобільної версії для ранжирування сайтів у видачі

Це 3 головні причини, за якими вам варто читати статтю далі і дізнатися які варіанти вирішення завдання існують сьогодні. Щоб не відмовлятися від мобільного трафіку і покупців, виберіть один із способів створення мобільної версії.

адаптивна верстка

Цей варіант пропагує сам Google. Макет сторінок створюється на основі так званої сітки. При її налаштування, елементи сторінки автоматично змінюють своє положення під різні типи пристроїв і, відповідно, діагоналі екрану. Приклад такого сайту lungor.com.ua, який коректно відображається на будь-якому мобільному девайсі. До них же можна звернутися, якщо вам потрібна адаптивна версія сайту. Головний офіс їх перебувати в Києві, але работат по всій Україні.

плюси:

  • Немає необхідності в 301 редирект. Це плюс для SEO
  • Зовнішні посилання на ваш сайт йдуть тільки на один загальний URL сайту, а не діляться між двома
  • Ваш контент не дубльований (технічно)
  • Відпадає потреба створювати контент окремо для смартфонів або планшетів.

мінуси:

  • Можливо, вам необхідно буде зробити редизайн ресурсу
  • Способи відображення контенту поки не дуже широкі. Тому залишати анімації на мобільній версії не рекомендується.

динамічна підстановка

В цьому випадку розробляються різні версії контенту для ПК і мобільних пристроїв. Користувач робить запит, а сервер аналізує з якого пристрою це було зроблено. Відвідувачу сайту видається сторінка з потрібним типом тексту та зображень.

плюси:

  • Також використовується один URL
  • Контрольний вагу зосереджений на одній адресі
  • Контент заточений під мобільну версію без втрат важливих даних

мінуси:

  • Витратна і складна реалізація
  • Дорога підтримка такого сайту

мобільний сайт

Така версія краща для великих інтернет-магазинів. Мається на увазі створення окремого сайту на окремому URL (спеціальної структури). Тут також створюється адаптований контент до різних пристроїв. При відвідуванні сайту користувачем зі смартфона, то автоматично перенаправляється на мобільну версію.

плюси:

  • Таке уявлення великого магазину зручніше користувачеві
  • Можливість створення окремого адаптованого контенту
  • Нескладні рішення для впровадження

мінуси:

  • Нормативний профіль ділиться на два URL адреси. Значить СЕО просування дорожче.
  • Ризик виникнення дублів контенту
  • Дорога технічна підтримка

підсумки

Перше, що можна порадити власникам сайтів — не затягувати з розробкою версії для мобільних пристроїв. Якщо у вас корпоративний сайт або невеликий магазин, то вибирайте адаптивну верстку. У разі великого інтернет-магазину віддайте перевагу мобільній версії.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector