Як варто правильно застосовувати гумор в email розсилках

Гумор в емейл розсилках

Всі ми любимо хороші жарти. Гумор здатний розтопити серця і розташувати до вас навіть найсерйозніших і зайнятих людей. Саме тому маркетологи всіх часів використовували і використовують його в своїх рекламних кампаніях як універсальний інструмент залучення уваги ЦА і налагодження довірчих відносин з клієнтами.

Компанія-розробник програм для email-розсилок ePochta пропонує подивитися як успішні бренди використовують гумор у своїх маркетингових кампаніях.

Harry’s

Секрет email маркетингу Harrys

Harry’s — це всесвітньо відомий бренд, який займається виробництвом продукції для гоління. Вони змогли реалізувати на практиці міфічну концепцію якісно і недорого. Але успіх до них прийшов не тільки через це. Секрет їх маркетингу в тому, що вони спілкуються з клієнтом, як з близьким другом, часто дозволяючи собі жартувати і звертатися до нього на ти.

Однією з подібних кампаній стала рекламна розсилка до дня Святого Патріка. У вищезгаданому листі написано:

«162,719 пінт Ірландського пива (стаут) щорічно залишаються на вусах чоловіків. Жах, правда? Ми теж так думаємо. Тому, щоб не повторити помилку цього хлопця, обзаведіться хорошою бритвою до прийдешнього дня Святого Патрика.
Від імені всієї команди Harry’s, вітаємо Вас зі святом. «

Poncho

Компанія Poncho персонально розсилає передплатникам прогнози погоди. Що їх відрізняє від інших? Їх химерно тонке вміння розповісти про погоду настільки цікаво, що навіть повідомлення про снігову бурю викличе у вас тільки посмішку. Даний лист — це добірка тематичних фактів і порад:

Email розсилки від Poncho

«Сьогодні буде сонячно і ясно. Можете сміливо мазати товстим шаром сонцезахисного крему і йти на побачення до дерматолога. (Вони люблять сонцезахисний крем) «

Ray-Ban

«Вас придавило каменем? Напав ведмідь? Що ж стало причиною того, що ви так і не набули свої Рей-Бени? WWF
Зберися з силами і виліз з-під каменя, переможи ведмедя (пні його в ніс, вони ненавидять це) і повертайся до Ray-Ban!
Заверши свою покупку! «

Ефективні розсилки Ray-Ban

Один з найвідоміших брендом сонцезахисних окулярів також мають тонке почуття гумору. У досить кумедною формі вони звертаються до тих клієнтів, які так і не завершили процес покупки на сайті, залишивши товар в кошику.

Жарти в розсилках на емаил адреси: поради по підготовці листа

  • Найперше, що ви повинні врахувати в реалізації подібної ідеї — чи готові ваші передплатники до подібних розсилок, наскільки це відповідає іміджу вашої компанії. Якщо так, то варто запам’ятати, що занадто часто цей прийом використовувати не можна. Треба дотримуватися правила і усвідомлювати, де гумор доречний, а де стоїть зберігати офіційно-нейтральний тон спілкування з клієнтом.
  • Крім того, не забуваємо про те, що головна мета вашого листа — це все ж реклама і залучення споживача. Жарт без маркетингу так і залишиться жартом.
  • Використовуйте гумор як каталізатор, який змусить читача зробити те, що вам потрібно, наприклад, придбати ваш товар.
    Починайте з малого. Малопомітними натяками і загальним тоном перевірте, наскільки ваші передплатники сприймають жарти. Найкраще проведіть A / B тести.

Що маємо в результаті

Так, гумор допомагає швидко і ефективно налагоджувати зв’язок з передплатниками, але це лише в тому випадку, якщо використовувати його в правильному ключі. Жартувати в рекламних email розсилках не так легко, як може здаватися.

Одна невдалий жарт може стати причиною масштабної відписки користувачів і маси скарг. Для подібних експериментів, ви повинні ідеально знати свою ЦА і не переходити межі дозволеного.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector