Як створити унікальні картки товарів? —


Прагнення до унікального контенту не стоїть на місці. Багато хто навіть недосвідчені користувачі інтернету розуміють важливість контенту в цілому. Проте, інтернет-магазини вважаються окремою категорією сайтів. Де унікальність картки товару не настільки важлива як унікальність послуг, що надаються. Іншими словами, якщо ви хочете створити хороший інтернет магазин, то надайте своїм покупцям (користувачам) корисний контент і це буде набагато краще, ніж технічна унікальність карток товарів. І почати оптимізацію свого магазину краще з правильного і зручного для користувача дизайну, юзабіліті і швидкості роботи ресурсу. Саме тому іноді набагато швидше і простіше буде в студію створення сайтів, ніж шукати фрілансерів на стороні і кожен з них буде вносити свої корективи. А вже після цього можна і зайнятися картками товарів і магазином в цілому.

Способи різноманітності картки товару в інтернет магазині

Не потрібно прагне до 100 відсоткової унікальності, а іноді вона взагалі недосяжна. Звичайно ж, все залежить від типу сайту і тематики, але в більшості випадків краще надати більше корисної інформації, ніж у конкурентів, ніж намагатися уникализировать 2 абзацу.

Потрібно надати користувачам можливість висловитися про, що здобувається товар. Це дасть додаткову інформацію іншим і дозволить ще більше уникализировать контент. Не дарма багато великі мережі інтернет-магазинів дозволяють користувачам залишати коментарі та дають зворотний зв’язок.

Не слід йти простим шляхом, тобто створити 2 — 3 опису, а далі змінивши назву товару залити даний каламбур на сайт. Правильніше буде зробити таблицю з повними характеристиками конкретного товару. В ідеалі якщо ця таблиця буде генеруватися автоматично з бази даних і вже на наявної інформації можна буде згенерувати десятки або сотні різних фільтрів пошуку. Це не тільки покращить сприйняття наданої інформації на сайті, але і зробить його більш зручним.

Також читайте:  Проблеми підключення інтернету в офіс -

Не варто соромитися додавати відгуки в відео форматі. Причому відео можуть містити не тільки відгуки, але і опису товару, його наочний зовнішній вигляд і так далі. Відео має бути правдивим і унікальним, не потрібно брати його з інтернету і підробляти під своє. Відео відгуки збільшать базу лояльних клієнтів і створять необхідний компанії імідж.

Не варто обмежувати відвідувачів в інформації. Крім основних характеристик можна вказати умови доставки, гарантійне обслуговування та інші важливі дані. Користувачеві легше буде зрозуміти, за що він платить.

Унікальні фотографії підвищать конверсію сайту та привернуть додаткову лояльну аудиторію. Навіть проста обробка в фотошопі при відсутності можливості сфотографувати якісно самому підвищать унікальність фото. А ще краще сфотографувати свій особистий товар і поставити водяний знак магазину. Тоді можна ускладнити крадіжку фото конкурентами і створити унікальний контент.

Додаткова інформація про схожих товарах дадуть користувачеві зрозуміти, що асортимент магазину широкий. І його мета — не просто продати товар, а допомогти клієнту в пошуку оптимальної моделі. Дуже виручає рубрика «Копія», це економить час зайнятим відвідувачам.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector