Як потрапити в музичний топ iTunes за тисячу рублів і почати заробляти мільйони

Артем Боровков, керівник музичного видавництва А +, розповів виданню The Flow про те, як стати відомим на iTunes і в Apple Music. А + розміщує в музичних сервісах контент різних жанрів, але найбільш активно просуває вітчизняний хіп-хоп.

За словами Боровкова, раніше артисти заробляли в основному в iTunes, а зараз приблизно половина виручки надходить від Apple Music. Для попадання в річний топ iTunes потрібно приблизно 10 тисяч продажів.

«Основний магазин — це iTunes. Ті альбоми, які потрапляють в річні топи iTunes — це більше 10 тисяч копій продажів. Є й ті, хто продає по 20-30 тисяч. Середню виручку ви самі можете порахувати, якщо помножите на ціну релізу і відніміть комісію агрегатора ».

З урахуванням того, що альбом у iTunes коштує в середньому 129 рублів, а комісія агрегатора і магазину складає близько 50%, на 10 тисячах продажів музикант запрацює приблизно 650 тисяч рублів (і ще стільки ж в Apple Music).

Боровков розповів про кореляцію продажів в iTunes і прослуховувань в Apple Music. Якщо якийсь музикант присутній лише в рейтингу iTunes, очевидно, що він займається накрутками:

«Як перевірити, накручує чи артист сам себе? Можна порівняти чарти iTunes і Apple Music, — там прослуховування складніше накрутити. Ці чарти повинні бути приблизно однаковими: якщо в iTunes пісня артиста лідирує, а в чарті Apple Music її немає — робіть висновки самі ».

Щоб потрапити в чарт iTunes і опинитися поміченим аудиторією, потрібно купііть у самого себе пісню з сотні різних акаунтів. Це коштує 2000 рублів, причому половина цих грошей повернеться назад.

«Можна продати 100 копій свого треку і потрапити там в перші позиції чарту. Але чарт ж рухається постійно, тому накручувати собі рейтинг — це щоденна робота. Купити 100 копій досить просто: заходиш в програму, забиваєш туди 100 імейлів, натискаєш «Купити», у тебе з картки списується 100 × 20 рублів = 2000 рублів. Не така вже й велика сума, особливо якщо врахувати, що ти купуєш власну музику і частина суми повернеться тобі ж. Половина точно ».

Майже для всіх артистів iTunes і Apple Music — не єдині джерела доходу. Хтось із них заробляє, даючи концерти, інші — на показах відео на YouTube. Природно, чим вище активність музиканта на різних майданчиках, тим більше його заробіток в музичних сервісах.

Багато музикантів мріють потрапити в розділ «Нова музика», який формується модераторами iTunes. Це збільшує продажі, а також стає індикатором для професіоналів музичного ринку. Для попадання в цей розділ необхідно розповісти компанії Apple про те, чому певний альбом повинен там опинитися (які ресурси його підтримають, чи планується випуск кліпів, скільки грошей видавець витратить на просування і т.п.)

Дивно, але в 2017 році попитом досі користуються рінгтони і рінгбектон, причому навіть старі, наприклад, з фільму «Бумер» і серіалу «Бригада».

«Справа в тому, що на пристроях Apple зробити рингтон самому — це Довга. Його ж треба обрізати, переформатувати файл і так далі. Тому користувачі Apple, яким цікаво урізноманітнити своє життя, купують рінгтони в iTunes. Є ще рінгбектон — штука, яка грає у кого-то, коли ти йому дзвониш ».

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector