Користувачі мобільних операторів і провайдерів домашнього інтернету скаржаться на те, що деякі програми або сайти або відмовляються працювати, або просять пройти тест на людину.
Проблема криється в тому, що оператори і провайдери до сих використовують IP-адреси в діапазоні IPv4, а їх кількість обмежена, тому вони ротируються між абонентами. Іноді пристрої різних користувачів можуть використовувати один і той же IP-адресу, а механізми захисту онлайн-сервісів налаштовані на блокування таких звернень або проводять додаткову перевірку користувача, щоб переконатися, що він не бот, який займається спамом або бере участь в DDoS-атаках.
Вирішити цю проблему можна декількома способами:
Перший: піти до оператора, чиї абоненти не стикаються з блокуванням в сервісах через нестачу IP-адрес.
Другий: попросити оператора виділити вам окремий IP-адресу. Ця послуга, швидше за все, буде платною.
Третій: налаштувати на своєму пристрої використання IPv6 з набагато більш широким діапазоном IP-адрес.
Четвертий: використовувати VPN або проксі-сервер (але їх IP-адреси теж можуть потрапити під блокування, оскільки використовуються багатьма людьми).