Додатки як джерело трафіку і продажів. Способи залучення клієнтів

додатки мобільні
Почнемо зі статистики. Зібрані дослідниками дані говорять: близько 70% жителів носять свої мобільні пристрої з собою (опитування проводилося однією з популярних соціальних мереж). Є інша цифра, від 150 до 200 разів на день, людина бере телефон, при цьому телефонна розмова триває не більше 2 хвилин. Так що, немає сенсу довго розповідати про те, чому саме мобільний додаток може стати одним з ключових інструментів просування вашого бізнесу, сайту, послуги, магазину. Ця зброя майбутнього. Компанії по-різному підходять до залучення клієнтів, але слід врахувати, тільки офіційний додаток гарантує вам додаткові опції до вибраного ресурсу.

Тому вже зараз слід замивалося про концепт додатки для Вашого бізнесу, але при цьому варто розуміти, що створити додаток це лише половина справи, далі Вам необхідно буде скористатися сервісом просування додатків, щоб його помітили. Після постійно додавати нові функції, відстежувати статистику і так далі. Іншими словами будь-який додаток в подальшому може стати окремим джерелом продажу Ваших послуг і товарів.  

Ось деякі функціональні можливості додатків:

1. Додатки з кешбек — повернення частини суми, яку ви витратили на ту чи іншу покупку. Підходить для тих, хто часто робить покупки через інтернет-магазин. Різні сервіси пропонують повернути від 3 до 10%. Відсоток може бути і вище, все залежить від суми придбання. Таку пропозицію підвищує рівень лояльності покупців, компанія висловлює свою зацікавленість в кожному клієнті, тим самим підвищуючи свій рейтинг. Потрапляючи в ці «мережі» ви гарантовано удержите клієнта досить тривалий проміжок часу.

2. Додатки, які мають функціонал без підключення до мережі. Варто відзначити, що це не тільки інформаційного характеру додатки — це можуть бути і інтернет магазини з товарами, але без цін або вказувати, що ціна є приблизною. Це спрощує життя, не потрібно шукати інформацію.

3. Часто зустрічається і така пропозиція: замовлення через додаток дешевше. Варто перейти по посиланню, і ви побачите ціну, дійсно спонукають купити тут і зараз. Це по факту той же кешбек, тільки ви його надаєте від свого обличчя. А клієнт запам’ятавши цю програму наступного разу не буде шукати новий магазин.

4. Для тих, хто економить трафік, додаток є вигідним бонусом. Швидкість роботи і споживання меншої кількості трафіку, враховуючи, що його і так не багато.

Приклади додатків, які мають корисний функціонал і при цьому займаються продажами

Ось кілька прикладів на практиці, додаток wallet пропонує зберігати картки, квитки і інші сертифікати в електронному вигляді, це практично, щоб не возитися з паперовими носіями. Людина, приходячи за покупкою, може просто піднести телефон або планшет до терміналу і оплатити. Безсумнівно, зручний гаджет для багатьох. Додаток може служити як супутня послуга, припустимо, купуючи авіаквиток, ви отримаєте повідомлення про початок реєстрації на посадку, також карту місця куди ви прямуєте, з основними пам’ятками.

На ринку ведеться запекла боротьба за кожного клієнта, створюючи індивідуальні програми для максимального охоплення аудиторії. Як би банально не звучало, в світі високих технологій, скоро прийде час коли машина замінить людину. А поки, мобільний додаток як інструмент просування сайту, працює безвідмовно.

Ссылка на основную публикацию
Adblock detector