Успішний бізнес в сучасному світі – це не тільки якісний продукт, зараз головним фактором, що забезпечує попит послуг або товару, є правильно організований маркетинг. Інтернет-продажу – не виняток, тому фахівцями постійно розробляються нові інструменти для залучення клієнтів.
Високий рівень задоволеності покупців і постійне зростання прибутку – це те, до чого прагнуть всі бізнесмени, і в умовах жорсткої конкуренції кожен продавець намагається привернути увагу потенційних покупців до власного товару. Саме для цього потрібні тригерні розсилки: за допомогою цих листів можна запропонувати індивідуально кожного клієнта то, що йому потрібно. Ну, а якщо це вдалося зробити, то велика ймовірність того, що покупець дійсно придбає запропонований товар.
Зараз даним напрямком займаються справжні професіонали своєї справи, якщо замовити email маркетинг у них – підприємству гарантується успіх і процвітання. Отже, інтернет-магазин може скористатися тригерними розсилками з метою:
- залучення нових покупців;
- збереження існуючої клієнтської бази;
- підвищення показника конверсії.
Чим же відрізняються тригерні розсилки від звичайних?
Перший тип відправляється клієнту виходячи з його індивідуальних потреб, це, свого роду, реакція продавця на будь-які дії потенційного покупця: перегляд товару, додавання його в кошик і т.д. Другий тип розсилається масово всім клієнтам, такі повідомлення відіграють інформаційну роль і не розраховані на налагодження зв’язку з потенційним покупцем. Які ж бувають тригерні листи? Отже, це:
- Вітальний лист. Його слід відправляти негайно після реєстрації на сайті, можна коротко згадати про наявність бонусів, знижок і про інших приємних для клієнта умовах покупки.
- Лист після здійснення покупки. Являє собою привабливу пропозицію про придбання тих продуктів, які можуть бути цікаві покупцеві.
- Лист в разі нездійсненого замовлення. Додавши товар в корзину, покупець часто просто забуває про нього. Завдання продавця – нагадати про незавершеною угоді в м’якій формі, тобто розповісти, що дана пропозиція обмежена, а знижки діють протягом певного часу.
- Лист «Возвращалка». Розсилаються покупцям, які не часто робили покупок на сайті.
- Лист, що реагує на поведінку відвідувача. Інформація про те, які категорії товару переглядав потенційний покупець, може бути грамотно використана магазином. У такому листі доцільно вказати новинки, бонусні знижки та інші деталі з каталогу товарів, що цікавлять клієнта.
- Святкове лист. Привітання з днем народження або з новорічними святами, безумовно, буде приємно покупцеві.
- Лист-подяка. Для вираження вдячності і почуття подяки про співпрацю.
Тригерні розсилки дозволяють значно збільшити прибуток сервісу, нехтувати ними не варто.