Перейти до контенту

Для чого потрібні тригерні розсилки? –

тригерні розсилки
Успішний бізнес в сучасному світі – це не тільки якісний продукт, зараз головним фактором, що забезпечує попит послуг або товару, є правильно організований маркетинг. Інтернет-продажу – не виняток, тому фахівцями постійно розробляються нові інструменти для залучення клієнтів.

Високий рівень задоволеності покупців і постійне зростання прибутку – це те, до чого прагнуть всі бізнесмени, і в умовах жорсткої конкуренції кожен продавець намагається привернути увагу потенційних покупців до власного товару. Саме для цього потрібні тригерні розсилки: за допомогою цих листів можна запропонувати індивідуально кожного клієнта то, що йому потрібно. Ну, а якщо це вдалося зробити, то велика ймовірність того, що покупець дійсно придбає запропонований товар.

Зараз даним напрямком займаються справжні професіонали своєї справи, якщо замовити email маркетинг у них – підприємству гарантується успіх і процвітання. Отже, інтернет-магазин може скористатися тригерними розсилками з метою:

  • залучення нових покупців;
  • збереження існуючої клієнтської бази;
  • підвищення показника конверсії.

Чим же відрізняються тригерні розсилки від звичайних?

Перший тип відправляється клієнту виходячи з його індивідуальних потреб, це, свого роду, реакція продавця на будь-які дії потенційного покупця: перегляд товару, додавання його в кошик і т.д. Другий тип розсилається масово всім клієнтам, такі повідомлення відіграють інформаційну роль і не розраховані на налагодження зв’язку з потенційним покупцем. Які ж бувають тригерні листи? Отже, це:

  1. Вітальний лист. Його слід відправляти негайно після реєстрації на сайті, можна коротко згадати про наявність бонусів, знижок і про інших приємних для клієнта умовах покупки.
  2. Лист після здійснення покупки. Являє собою привабливу пропозицію про придбання тих продуктів, які можуть бути цікаві покупцеві.
  3. Лист в разі нездійсненого замовлення. Додавши товар в корзину, покупець часто просто забуває про нього. Завдання продавця – нагадати про незавершеною угоді в м’якій формі, тобто розповісти, що дана пропозиція обмежена, а знижки діють протягом певного часу.
  4. Лист «Возвращалка». Розсилаються покупцям, які не часто робили покупок на сайті.
  5. Лист, що реагує на поведінку відвідувача. Інформація про те, які категорії товару переглядав потенційний покупець, може бути грамотно використана магазином. У такому листі доцільно вказати новинки, бонусні знижки та інші деталі з каталогу товарів, що цікавлять клієнта.
  6. Святкове лист. Привітання з днем ​​народження або з новорічними святами, безумовно, буде приємно покупцеві.
  7. Лист-подяка. Для вираження вдячності і почуття подяки про співпрацю.

Тригерні розсилки дозволяють значно збільшити прибуток сервісу, нехтувати ними не варто.

Залишити відповідь