Запустили сервіс «Питання». Розповідаємо, як і навіщо їм користуватися

iGuides питання

9 років тому iguides.ru з’явився як форум для власників техніки Apple. Ще не такі популярні в той час айфони викликали у користувачів купу питань навіть за звичайним використання, не кажучи вже в необхідності вирішувати складні проблеми з анлока, перепрошивкой, русифікацією і джейлбрейком. До речі, ті часи ми недавно згадували в спецпроекті і пропонували читачам зіграти симулятор першого iPhone, який потрібно було привести в робочий стан. Але не будемо відволікатися від суті. З плином часу смартфони ставали все звичніше, програмне забезпечення — завжди готовий допомогти, а потреба в серйозному технічному форму зійшла нанівець. Втім, це не означає, що у користувачів пристроїв не залишилося до них жодних питань, тому ми провели перезапуск колишній «Форум» в більш доброзичливому і сучасному форматі «Питання». У мобільній і деськтопной версіях сайту з’явилася кнопка в рядку меню, яка веде в спеціальний розділ, де всі читачі можуть питати про гаджетах, сервісах, аксесуарах і технологіях і отримувати на них відповіді від інших користувачів сайту, а іноді ще й редакції.

Ставити запитання можна будь-які, аби вони так чи інакше зачіпали тему технологій. Наприклад ось такі:
— Чи правда що в дешевих смартфонах на Android може бути встановлено шпигунське ПЗ?
— Чому вся моя пошта останні дні завалена повідомленнями про зміни в політиці конфіденційності сервісів? Що трапилося?
— У мене викрали аккаунт в Instagram. Реєструвати новий або можна повернути через підтримку?
— Кажуть, порнхаб запустив сервіс VPN? Чи варто їм користуватися для нормальних речей?
— Мої дачні ворота зійшли з розуму і підписалися на порнушку. Як повернути гроші?
— Я вже розорився на покупку кабелів для iPhone. Як зробити так, щоб вони перестали рватися?
— HTC представила U12 +, чи варто купувати?
— Наполягав VPN на iPhone, а він не працює, що робити?

Загалом, ми готові до будь-яких питань. Інші читачі, які мають потрібними знаннями або змогли вирішити якусь аналогічну проблему, теж будуть підключатися до написання відповідей. Спільними силами ми хочемо зробити дійсно корисний і ефективний розділ «Питання», який стане помічником в рішення технічних проблем і буде базою знань з будь-яких питань. Перш ніж ставити питання, радимо користуватися пошуком — раптом хтось вже питав щось схоже.

А ще ми змінили профілі користувачів на сайті і додали до них повідомлення. Тепер ви будете бачити лічильник нових коментарів у відповідях на питання, які поставили самі або на які підписалися в розрахунку отримати відповідь. Це зручно і дозволить бути в курсі того, що відбувається без необхідності шукати задані питання і перевіряти наявність нових повідомлень.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector