Посилка прибула в країну призначення что значит?

Відстежуючи доставку придбаного на інтернет-майданчиках товару, ми можемо помітити, що товар отримав певний статус. У такому положенні посилка може знаходиться тривалий час, викликаючи безліч незрозумілих питань у потенційного одержувача. У цій статті ви дізнаєтеся, що означає статус «Посилка прибула в країну призначення». А також чому посилка знаходиться в ньому такий тривалий час, і як прискорити процес доставки товару.

«Посилка прибула в країну призначення» — що означає такий статус?

Як відомо, після придбання товару на Аліекспресс, Джума і інших торгових майданчиках починається тривалий шлях товару до покупця. Продавець запаковує товар, передає його перевізнику, і той, у відповідність з відпрацьованою логістичною схемою, везе його в Росію.

Логістичний шлях посилки може бути різним, безпосередньо залежачи від того, де проживає одержувач. У деяких випадках посилка може відвідати відразу кілька транзитних пунктів. Доставка посилки в кожну з проміжних країн буде відзначена статусом «Посилка прибула в країну призначення». Підкреслимо, абсолютно не важливо, кінцева чи це країна (в нашому випадку Росія) або транзитна.

Це буде цікаво: як відстежити посилку Joom по номеру.

Що відбувається з посилкою далі

Після прибуття в країну призначення і отримання відповідного статусу, посилка зазвичай потрапляє на митницю і проходить митний контроль. Якщо на даному етапі все проходить без ексцесів, то далі вона доставляється на великий поштовий вузол. Там все посилки знову проходять сортування, і відправляються далі на наступну ланку логістичного ланцюга.

У разі Росії після проходження митниці посилка отримує статус «Прийнято Поштою для магістральної перевезення». Остання використовує прискорену магістральну доставку (зазвичай транспортування поїздом) для доставки пошти в локальний магістральний центр. Там пошта знову сортується, і відправляється в регіональне відділення.

наступний статус

Наступний з поштових статусів

Після прибуття в ваше поштове відділення відправлення отримує статус «Доставлено в локальне поштове відділення» (або аналог). Чи залишиться піти на пошту і забрати ваш вантаж.

Схожі статуси з інтернет-магазинів і їх значення

Як відомо, статусів доставки товарів з Алі, Joom і інших поштових майданчиків величезна кількість. Один і той же статус може мати синоніми, що відрізняються лише літерним виразом.

У нашому випадку схожі ідентифікатори виглядають як:

  • Партія вантажу прибула в країну призначення — зазвичай означає прибуття посилки в країну призначення (кінцеву або транзитну);
  • Доставлено в країну призначення на транзитний склад — зазвичай означає доставку поштової кореспонденції на склад, де проводиться обробка та відправка одержувачу;
  • Arrival to destination country — аналогічний статус оскільки він розглядався в нашому матеріалі, але тільки на англійській мові;
  • Airline arrive at destination country — прибуття повітряним шляхом (літаком) в країну призначення.

Читайте також: як працює відстеження Аліекспресс Standard Shipping.

Що робити, якщо посилка зависла в статусі «Прибула в країну призначення»

Бувають ситуації, коли посилка отримує зазначений статус і зависає на ньому тривалий час. Зазвичай тут необхідно почекати кілька діб, і ви зможете забрати її з вашої пошти. Якщо ж минуло 10 і більше днів, а статус посилки не змінюється, то це може означати наступне:

  • адреса посилки вказано некоректно;
  • митниця даної країни не пропустила товар з різних причин;
  • посилка ще в шляху до одержувача;
  • одержувач посилки не доступний для вручення.

У ситуації, що виникла рекомендуємо відстежити посилку за трек-номеру на сайті Пошти Росії. Якщо там схожий статус, і ніяких зрушень протягом тижнів не виявлено, пишіть скаргу в Роскомнадзор. Також, якщо підтискають терміни, відкривайте суперечка з продавцями, і повертайте витрачені вами гроші.

звернення

Використовуйте електронну приймальню Роскомнадзора для подачі скарги

висновок

У нашій статті ми розібрали, що означає статус «Посилка прибула в країну призначення», і що робити в такому випадку. У подібних ситуаціях ми рекомендуємо почекати якийсь час, і дочекатися прибуття посилки адресату. Якщо ж доставки немає протягом місяців, рекомендуємо звернутися в Роскомнадзор, що дозволить знайти і покарати винних.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector