Онлайн-каси Атол просто зобов’язані бути в наявність у кожного підприємця, який займається торговельною діяльністю через інтернет. Але, нерідко виникають різні проблеми, особливо при перевірці зв’язку з ОФД. Для чого потрібна така процедура, як здійснити перевірку, які бувають помилки і як їх вирішити. Про все це розберемося детальніше.
Процедура перевірки зв’язку з ОФД в Атол (30Ф, 90Ф)
Щоб онлайн-каса працювала справно і не виникало ніяких проблем, необхідно проводити діагностику з’єднання. Перша перевірка робиться в обов’язковому порядку після реєстрування ККТ в ФНС, ОФД і експлуатування ФН. Адже якщо виникнуть якісь неполадки, чеки просто перестануть йти в ОФД.
Поетапний процес (необхідний включений інтернет) діагностики:
запускаємо ККТ (тримати клавішу СПД до 6 звуку);
процес пішов. Він займає близько 5 хвилин.
Дані дії виконуються лише з версіями прошивки 2908 і вище. При використанні версій нижче цієї, проробляються такі кроки (через драйвер ККМ на обраному апараті, до якого приєднаний ФР):
запускаємо програму «Тест Драйвера ККТ»;
натискаємо на меню «Нижній рівень»;
активуйте пункт «Пристрій включено»;
в «Режимі» вибираємо «0-Вибору»;
пароль годі й вписувати, клацають на «Увійти»;
шукаємо «Потік команди» і в рядку пишемо 82 01 06 00 (команда нижнього рівня);