Перевірка зв’язку з ОФД в Атол (30Ф, 90Ф, 55Ф)

Онлайн-каси Атол просто зобов’язані бути в наявність у кожного підприємця, який займається торговельною діяльністю через інтернет. Але, нерідко виникають різні проблеми, особливо при перевірці зв’язку з ОФД. Для чого потрібна така процедура, як здійснити перевірку, які бувають помилки і як їх вирішити. Про все це розберемося детальніше.

Процедура перевірки зв’язку з ОФД в Атол (30Ф, 90Ф)

Щоб онлайн-каса працювала справно і не виникало ніяких проблем, необхідно проводити діагностику з’єднання. Перша перевірка робиться в обов’язковому порядку після реєстрування ККТ в ФНС, ОФД і експлуатування ФН. Адже якщо виникнуть якісь неполадки, чеки просто перестануть йти в ОФД.

Поетапний процес (необхідний включений інтернет) діагностики:

  • запускаємо ККТ (тримати клавішу СПД до 6 звуку);
  • процес пішов. Він займає близько 5 хвилин.

Дані дії виконуються лише з версіями прошивки 2908 і вище. При використанні версій нижче цієї, проробляються такі кроки (через драйвер ККМ на обраному апараті, до якого приєднаний ФР):

  • запускаємо програму «Тест Драйвера ККТ»;
  • натискаємо на меню «Нижній рівень»;
  • активуйте пункт «Пристрій включено»;
  • в «Режимі» вибираємо «0-Вибору»;
  • пароль годі й вписувати, клацають на «Увійти»;
  • шукаємо «Потік команди» і в рядку пишемо 82 01 06 00 (команда нижнього рівня);
  • натискаємо «Виконати» — процес запущений.

Найбільш поширеними неполадками при перевірках відправлення документів на Атол 30Ф і 90Ф є:

  • USB-пристрій не підключений (пошкоджений кабель, роз’єм БО ККТ, ККТ не підключений);
  • неполадки з модулем GSM або з WiFi;
  • підключення до ОФД відсутня;
  • додаток EoU, не знайдено;
  • збій роботи сервера;

Є й більш цікаві помилки:

  • 3895 невірна довжина;
  • при великій кількості невідправлених чеків, можливий вихід з ладу ФН;
  • ОФД не відповідає;

Рішення всіляких проблем

  • подивіться, чи справно працює Інтернет, Wi-Fi або роутер (якщо підключені через нього);
  • упевніться в працездатності кабелів, роз’ємів, підключеності ККТ;
  • можливо, це просто збій (повторіть діагностику пізніше);
  • може бути справа з ключами, коли папір не може бути розсекречена секретними ключами. Завжди повертайте ФН по гарантії;
  • перевірте, чи всі команди вводите коректно, чи правильно вказані порти, адреси, з пробілами і тд;
  • можливо, це просто збій сервера. Дочекайтеся налагодження та усунення неполадок;
  • подивіться лог служби EoU. У разі, якщо буде вказано «socket close», відправте повідомлення в ОФД і отримаєте від них відповідь, чому не дозволяється з’єднання;
  • якщо не запускається служба EoU, переустановите ДТО від імені адміністратора;
  • не налаштоване EoU — не відчинені програма, що забезпечує доступ виходу в інтернет — Ethernet Over USB. Перевірте це. Зайдіть Пуск — Виконати — пишіть Служби і запускайте від імені адміністратора. У запропонованому списку шукайте EoU і виставляйте параметри: Стан — Виконується; Тип запуску — Автоматично.

Знайте: якщо вискакує таке оприлюднення в кінці чека: «ОФД НЕ ВІДПОВІДАЄ», але документи все одно відправляються, значить все в порядку. Головне, щоб проводилася документація.

Радимо контролювати відправку документів податкову, тому що якщо протягом 30 днів чеки будуть відправлятися, касовий апарат буде заблокований. А це означає, що будь-які операції з ним стане неможливо проводити, торгівля зупиниться. Це зайва трата часу і ваших коштів.

висновки

Ми розібралися, як перевіряти зв’язок з ОФД в Атол 30Ф, 90Ф, чи потрібно це робити, як проводити таку операцію і як вирішувати можливі помилки. Зазвичай, якщо ви все правильно введете при реєстрації і коректно протестіруете процедуру (вказано вище), все у вас буде працювати добре і справно. Пам’ятайте: тестувати зв’язок необхідно відразу після реєстрації, щоб потім не виникло різних проблем.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector