Якими повинні бути завдання в Інстаграм історії?

Що ми маємо на увазі під «завданнями»? У нашому контексті це, скоріше, щось розважальне. Ніхто вас не буде вантажити важкими дорученнями. Перед нами стоїть завдання підняти активність сторінки, залучити нових передплатників і постійно утримувати інтерес на собі. У цьому нам допоможуть завдання в Інстаграм історії. Пам’ятайте, ви точно десь бачили картинки по типу: «Пришли мені цифру, і я скажу, що ти повинен зробити». Це хоч і застарілий, але до сих пір ефективний спосіб розважати аудиторію.

Навіщо потрібні завдання в Інстаграм?

На наш погляд, першими призвідниками такої ідеї були, явно, дівчата. Тому що нікому, крім них, не спаде на думку така штука. І вже тоді робилося це з метою привернути до себе увагу. Але якщо розглядати цей факт з точки зору жіночої психології, то це ще один інструмент маніпуляції над хлопчиками. Адже і дурню зрозуміло, що за цими цифрами ховають завдання, які зіграють на користь господині сторінки.

Тобто, ви, наприклад, вибрали цифру 6, а під шостим номером варто наказ «зводити в кіно». Тобто хлопець явно в програші. Хоча, з іншого боку, це відмінний привід запросити дівчину на побачення. Але ми Погоріла про інше, принцип буде той же самий, але мета трохи інша.

У нашому випадку, завдання служать тільки для залучення уваги, підняття активності і «хайповості». Не думаю, що якась матеріальна вигода перепаде.

Приклади цікавих завдань в Інстаграм

Вище було наведено один з найпростіших прикладів. Але час йде, все змінюється і вдосконалюється. Вже сьогодні можна зустріти такі завдання, як «правда чи дія», «слабо? Доведи! »,« Квести ». Кожен з цих завдань має свої плюси і мінуси, але при цьому вони однаково цікаві і привертають увагу. Розберемо їх по порядку.

Правда або дія. Тут все просто, розміщуєте в історію оголошення про початок гри із завданнями. Бажають відповідають вам в Директ, що вони хочуть, правду або дія? Залежно від їх відповіді, ми даємо їм завдання. Наприклад, якщо вибрали дію, то ми просимо, щоб виконавець пройшов на четвереньках по центральній вулиці один квартал, і хтось знімав це на відео, як звіт.

Відповідно, якщо вибрали правду, то задаємо каверзне питання, який вимагає відео є відповіддю. У відповідях і звітах завжди відзначається ваш аккаунт. Виконавцям можна вручити подарунки або абонемент на безкоштовне разове відвідування. Люди будуть в захваті.

Слабо? Доведи! Пам’ятайте передачу на MTV, називалася «давай на спір». Цю ідею перейняли і піарники, і аніматори, і всі кому не лінь. Правила ті ж самі. Доведеться, трохи розщедритися, але результат того вартий. Думаємо, це наведе дуже багато шуму. Також в інстаграмі оголошуємо, що починається така гра і бажаючим, прохання, відписатися в Директ. А там вже домовляються, типу: «Слабо за 100 рублів голосно співати пісні біля входу в торговий центр?» І так далі. Дуже весело і цікаво. Я б зіграв.

Квести. Ще більш цікава річ, але вимагає хорошого виконання і певної підготовки. Ваше завдання — залишити по всьому місту або району підказки, у вигляді загадок і натяків на те, де лежить скарб. У нашому випадку, це який-небудь цінний приз або абонемент. Перед початком потрібно опублікувати у себе першу загадку, яка підкаже, з якої точки потрібно почати. Це приверне чимало слухаючи для вашого бізнесу.

Якщо ви хочете що-небудь простіше, то можна пошукати в інтернеті подібний контент. На скріншотах ми наведемо приклади.

Як завдання впливають на аудиторію?

Це щось свіже і нове. Якщо постійно завантажувати контент тільки по тематиці своєї продукції, то, врешті-решт, інтерес публіки згасне. Це закономірність. Людям потрібно розвага і наше завдання — надати їм це. Тим більше подібного роду розважальні заходи позитивно позначаться на вашій популярності, привернуть багато уваги, а значить і нових передплатників.

У нашій скарбничці ідей ще багато завдань, Охарактеризуй свою сторінку (хто ти, чим займаєшся і хто твоя аудиторія) в коментарях і ми тобі напишемо твою індивідуальну ідею �� Ах да, також не забудь подивитися додаткове відео по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector