Включити другу лінію, очікування виклику, на Київстар, Водафон, Лайфселл

друга лінія і утримання виклику
Більш правильна назва цієї функції є — очікування виклику, тобто якщо в момент розмови вам хтось інший намагається додзвонитися телефон повідомляє про це короткими гудками. І ви можете поставити поточну розмову в очікування і підключити другого абонента. Крім цього в цей момент ви можете об’єднати ці 2 і більше дзвінків в один і все будуть один — одного чути.

Послуга друга лінія (очікування виклику, конференц. Зв’язок) — за замовчуванням включена для всіх абонентів мобільного зв’язку і оплата за неї — не стягується. З цієї причини якщо у вас не працює друга лінія, то швидше за все вона відключена у вас в телефоні.

Як включити другу лінію на Андроїд смартфонах?

  1. Для початку необхідно знайти меню виклики, в залежності від телефон вони можуть розташовуватися в основних налаштуваннях, в настройках телефону (тобто Діалер, звонилки). З цієї причини найпростіший спосіб це зайти в додаток телефон і викликати настройки даного додаток і перейти.
  2. Далі переходимо в настройки голосові виклики
  3. Далі переходимо в додаткові настройки
  4. Знаходимо пункт меню — «Паралельний виклик» або «Очікування виклику» і ставимо навпроти нього галочку.

Як включити другу лінію на простих телефонах?

Суть приблизно така ж. Знаходимо в настройках меню виклики і далі процедура точно така ж, як описано вище.

Як включити за допомогою USSD запитів

І найпростіший спосіб підключити або відключити Очікування виклику (паралеьний виклик) за допомогою USSD запитів -не залежно від телефону і оператора

* 43 # — включити очікування виклику
# 43 # — вимкнути очікування виклику

p.s. Якщо у вас телефон на 2 сім карти, то встановити очікування виклику необхідно на кожну карту.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector