Віртуальна АТС: швидко і вигідно —


Класична АТС вірою і правдою служить споживачам довгі роки. Але сучасні технології не стоять на місці. В даний час для багатьох виробництв і підприємств актуальна IP-телефонія. Встановити її можна швидко і вигідно.
Фахівці виконають підключення за 0 рублів, забезпечивши керівництву якісну і надійну комунікативну мережу.

Дешевизна і універсальність

Якщо говорити про переваги IP-телефонії в порівнянні з традиційним аналогом, то, перш за все, відзначається її дешевизна. Неважливо, міжміський або міжнародна мережа встановлена ​​в офісі, вона не буде коштувати керівництву зовсім нічого.

Справа в тому, що якщо в офісі є якісне інтернет-з’єднання, то абонентська плата при віртуальної АТС буде дорівнює нулю. Вигода полягає в тому, що не треба буде платити операторам телефонного зв’язку і тим більше напружуватися з підбиттям телефонних проводів, як це було раніше.

Крім того, IP-телефонія універсальна. З її допомогою можна забезпечити комунікації між абонентами, які використовують різні протоколи. Система настільки «всеїдна», що вона обслуговує Skype з IP-телефоном, дає можливість відправляти SMS з icq і так далі. Вона забезпечує таку ж якісну зв’язок між абонентами цифрової, аналогової і IP-телефонією.

Розширений функціонал

IP-телефонія розширює комунікативні можливості. Наприклад, установка віртуальної АТС дозволяє виконувати дзвінки безпосередньо з сайту, на якому працює співробітник.

Крім того, система дозволяє передавати голосові повідомлення за допомогою цифрового формату в вигляді посилання звукового файлу.

Керівники великих компаній оцінили IP-телефонію за голосове меню. Немає нічого більш зручного, ніж функція авто-секретаря, яка дозволяє вибирати, з яким підрозділом або філією розмовляти (чий прийняти виклик). При цьому вибір здійснюється не набором кнопок (хоча і таке можливо), а за допомогою голосу. Тим самим економиться робочий час на рішення «прохідних» завдань.

Також читайте:  Інтернет сім пара Київстар - ціна і марність!

приємні бонуси

Розібравшись у всіх тонкощах IP-телефонії, користувач починає застосовувати одну нову можливість за одною.

До приємних доповнень відносяться:

  • будильник з настройками звуку;
  • «Напоминалка» допоможе не забути про ювілей колеги або дружини;
  • багатофункціональний калькулятор;
  • авто-секретар;
  • голосове меню;
  • довідник телефонних номерів.

Вивчивши весь функціонал, користувач зупиняється на чомусь конкретному, що відповідає його потребам.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector