Що робити, якщо Outlook не надсилає листи

Коли-небудь настане такий час, коли всі програми будуть працювати стабільно, без збоїв, проте, поки цього не сталося, користувачам ПК періодично доводиться стикатися з незначними неполадками у функціонуванні різних програм. Не можна назвати приємним той момент, коли Outlook не надсилає листи, правда, з такою невдача можна впоратися досить легко і швидко. Часто такі ситуації виникають в момент масової термінової розсилки. У нижчеподаному матеріалі детально викладені причини, за якими виникає цей збій, а також прості способи позбавлення від непередбачено виниклої проблеми. Користувачеві досить поетапно перевірити свій додаток щодо кожного описаного пункту і з великою часткою ймовірності через пару хвилин забути про проблему.

Що робити, якщо Outlook не надсилає листи

Рішення проблеми з відправкою пошти через Outlook.

Додаток Outlook — це поштовий клієнт, який має величезну кількість переваг. Вже згадана програма може функціонувати в декількох режимах, зокрема, онлайн і офлайн (автономна робота). Як тільки виникає обрив зв’язку з мережею, програмний продукт самостійно переходить в автономний режим. Відповідно, в такій ситуації поштовий клієнт можна буде використовувати тільки офлайн, ні відправка, ні отримання нових листів будуть неможливими. Фахівці рекомендують, перш ніж вдаватися до радикальних заходів і шукати причину, по якій не відправляється пошта в Аутлук, перевірити повідомлення, розташовані в правій частині вікна програми знизу.

Повідомлення про режим роботи програми

Досить часто Outlook 2016 не надсилає пошту через те, що пропав сигнал мережі. Якщо користувач помітив повідомлення, в якому вказується, що додаток знаходиться в «автономному режимі», можна говорити тільки про одне — поштовий клієнт знаходиться офлайн. Про цю ж проблему користувачеві розкажуть повідомлення «Відключено» і «Спроба підключення». Позбутися від даної неприємності допоможе тільки зміна робочого режиму, щоб її здійснити, слід перейти у вкладку «Відправлення та отримання», яка знаходиться в меню «Параметри». Типові налаштування знаходяться з правого боку стрічки, там же, де і команда «Автономна робота».

Команда «Автономна робота»

Відразу ж, як тільки користувач зможе працювати в режимі онлайн, буде можливість знову приймати і відправляти листи.

Лист із вкладенням величезного обсягу

Часом Outlook зависає при відправці листа, якщо користувач намагається відправити якісь вкладення, які мають перевищує норму обсяг. Outlook має певні обмеження по прикріплюється документам, за замовчуванням вони повинні знаходитися в межах п’яти мегабайт. У тому випадку, якщо документ, що відправляється більше зазначеного розміру, слід відкріпити цей файл, щоб зробити вкладення меншим. Якщо зменшити обсяг відправляється файлу немає можливості, доцільніше завантажити його на будь-який файлообмінник, а в листі вказати тільки посилання. Тільки після виправлень лист може бути відправлений повторно.

Додати файл в лист

Невірно введений пароль

Коли Outlook 2013 не надсилає пошту (це стосується як більш ранніх, так і пізніх версій програмного продукту), варто перевірити правильність введеного пароля для облікового запису. Як показує практика, якщо дані були вказані неправильно, листи відправлятися не будуть. Така ситуація може виникнути при зміні пароля, що дозволяє увійти в пошту за допомогою своєї сторінки, без коригування даних, що зберігаються в налаштуваннях особистої учеткі. Користувач повинен знати про те, що змінювати інформацію про паролі слід всюди.

Щоб це здійснити, необхідно увійти в налаштування, що дозволяють працювати безпосередньо з обліковими записами. У меню «Файл» є команда, яка відповідає за настройку всіх облікових записів, вибравши її, у вікні, здійснюємо перехід по команді «Змінити». Після введення нового пароля зроблену коригування варто зберегти.

Змінити обліковий запис

переповнений ящик

Outlook 2007 не надсилає пошту в разі переповнення поштової скриньки. Варто відзначити, що в такій ситуації жодна зазначена причина з подальшим її виправленням не допоможе позбутися від неполадки. Користувачеві необхідно дізнатися про розмір файлу даних програми. Якщо ящик давно не очищався, варто подбати про це, позбутися абсолютно від усіх старих і непотрібних листів. Допоможе переміщення кореспонденції в архів.

висновок

Найчастіше перевірка і виправлення всіх зазначених етапів допомагає вирішити проблему, забути про таку несправності, однак, якщо рішення знайдено не було, необхідно звернутися в службу підтримки, перевірити налаштування всіх існуючих облікових записів.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector