Чи потрібні соцмережі для пошукової оптимізації сайтів? [Остаточна відповідь] —


Соцмережі сприяють пошукової оптимізації сайтів зовсім не так, як багато хто думає. А як тоді? Давайте розберемося в цьому на основі деяких даних, свідчень від представників Google і особистих спостережень.

Соцмережі ≠ фактор ранжування

По-перше, вкрай малоймовірно, що ми коли-небудь зможемо дізнатися точні алгоритми Google (якщо тільки не знайдеться хто-небудь звідти, що не підписав угоду про нерозголошення і бажаючий поділитися цією цінною інформацією).

Тому нам залишається робити висновки, грунтуючись на наявних заявах співробітників Google і інших даних. Отже, Google багаторазово заявляв про те, що соціальні сигнали не належать до прямих факторів ранжирування.

У статті «Які соціальні сигнали дійсно враховує Google і Bing?» Від 2010 Денні Саллівана є свідчення того, що Google розглядає посилання на Фейсбуці і Твіттері як сигнал ранжирування. Після публікації цієї статті Метт Каттс, колишній керівник команди Google по боротьбі з пошуковим спамом, також підтвердив це на відео.

Але вже через 4 роки Каттс зняв ще одне відео на цю тему. У ньому він сказав уже те, що Google розглядає сторінки на Фейсбуці і Твіттері як і всі інші сторінки сайтів, але не як фактор ранжування.

А ще через два роки у Гері Ілша з Google запитали, чи враховує пошуковик дані соцмереж. Тоді він затвітіл відео Каттса і додав, що відповідь негативна.

Алгоритми Google — це таємниця за сімома печатками, тому ми будемо вважати ці коментарі офіційною версією. Але те, що Google стверджує, що просування в соціальних мережах не впливає на ранжування безпосередньо, не означає, що воно взагалі не має значення. Згідно з матеріалом закордонного джерела Searchmetrics:

«Взаємозв’язок соціальних сигналів і позиції сайту неймовірно тісна … Сайти з топа видачі Google показують на порядок більше соціальних сигналів, ніж інші … Можливо, це в першу чергу обумовлено тим, що сайти брендів, які активно займаються соцмережами, збігаються з тими, які потрапили в топ Google ».

Вся суть в першому слові цитати — «взаємозв’язок». Каттс натякає на те ж саме, коли говорить: «Це взаємозв’язок, а не причинний залежність».

Ми точно знаємо, що посилання — це один з найбільш істотних факторів ранжирування Google. Незважаючи на те, що репости в соцмережах пошуковик не розглядає як окремі посилання, тут простежується вищезгадана взаємозв’язок.

Якщо ви створюєте якісний контент, він може стати популярним в соцмережах. Люди будуть його репоста, що побічно позитивно позначиться на ранжируванні.

Як соціальні мережі допомагають SEO

Ось чотири способи, якими соціальні мережі побічно впливають на пошукове просування сайтів.

1. Можливості зовнішніх посилань

Чим більше вас згадують в соцмережах, тим більш імовірно, що люди побачать ваш контент і розмістять посилання на нього.

У 2014 році передбачалося, що репости на Фейсбуці є хорошим сигналом ранжирування. Але тоді ще не було розуміння, що справа не в самих репоста, а в посиланнях, появі яких вони можуть посприяти. Ось приклад: якийсь автор знаходить статтю на Facebook і вирішує розмістити посилання на неї в одному зі своїх матеріалів.

Не важливо яка саме це соцмережа: якщо ви створюєте якісний контент і він стає популярним, ви з більшою ймовірністю отримаєте перехід з зовнішніх ресурсів.

2. Залучення аудиторії

Навіть якщо у вас найкращий в світі продукт, сенсу в ньому немає, якщо люди про нього не знають. Принцип «створіть щось хороше і люди підтягнуться» не працює в нинішніх ринкових умовах.

Потрібно бути активним і самим знаходити людей. А де їх найбільше? У соцмережах. Тільки на Фейсбуці близько 2 мільярдів користувачів.

Завдяки такій кількості людей з усіх куточків світу і простоті обміну інформацією, соцмережі є відмінним інструментом для того, щоб забезпечити свою присутність в інтернеті і залучити аудиторію.

На позицію в пошуковій видачі впливає також коефіцієнт КЕП. Маркетинг в соціальних мережах сприяє популярності бренду і зростання його аудиторії, що, в свою чергу, збільшує ймовірність того, що люди клацають на згадку його назви в пошуковій видачі Google.

Просто уявіть: ви гуглити «чоловічі кросівки». На яку посилання ви клацніть з більшою ймовірністю: на пов’язану з Nike або з безіменним брендом? Ви можете це заперечувати, але так, споживачі з більшою ймовірністю звернуть увагу на компанії, про які вони добре знають і яким вони довіряють.

3. Брендові запити

Коли люди гуглять назву вашого бренду всередині пошукової фрази, це може поліпшити ранжування сайту по схожим пошуковим фразам.

Ось приклад: якщо безліч людей буде гуглити «джинси [ваш бренд]» і взаємодіяти з вашим сайтом, Google вирішить, що раз він добре ранжируется в цьому випадку, він підніметься і за запитом «джинси».

4. Додаткові можливості для просування

Незважаючи на те, що мова тут в основному йде про Фейсбуці і Твіттері, не можна забувати і про YouTube.

Як не дивно, YouTube — це другий за популярністю «пошуковик». Проте, пошукові запити в ньому відрізняються низьким комерційним наміром, тобто, рідко конвертуються в реальних покупців.

Але YouTube може позитивно позначитися на пошукової оптимізації. Наприклад, можна розміщувати на ньому відео, які просувають ваш контент або бренд, що призведе до переходів по посиланнях на ваш сайт. А також відео отримають можливість краще ранжуватися в результатах пошуку.

Приблизно цю ж стратегію можна використовувати в абсолютно будь-яких соціальних мережах. головне:

  • Ваша аудиторія повинна бути в соцмережі.
  • Їй повинен бути цікавий ваш контент.

підсумки

Чи стануть соціальні сигнали частиною алгоритму Google? Можливо так можливо ні.

Незалежно від того, що трапиться в майбутньому, зараз ясно те, що соціальні мережі можуть позитивно позначитися на пошукової оптимізації вашого сайту. А ще вони можуть запропонувати вам безліч довгострокових переваг.

Незважаючи на те, що на позицію в пошуковій видачі безпосередньо вони не впливають, соцмережі — один з найефективніших способів просування контенту. А в цьому, власне, вся суть SEO.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector