Найчастіше користувачі стикаються з труднощами у використанні функцій програми Скайп, з якими неможливо впоратися самостійно. Проблеми можуть бути пов’язані з поповненням рахунку в Skype, з доступом до аккаунту і роботою самої програми на пристрої. Для вирішення подібних питань створена технічна підтримка користувачів. Група працівників компанії надає допомогу користувачам в онлайн режимі або через електронну пошту. Давайте розглянемо детально, як скористатися допомогою технічної підтримки програми.
Коли потрібно звертатися в техпідтримку Скайпу
Якщо колись перечитувати потрібну інформацію в розділі Спільнота або в соціальних мережах, то Ви можете звернутися до відділу обслуговування клієнтів. За допомогою співробітників компанії можна вирішити такі категорії питань:
- Обліковий запис і пароль. Заблоковані облікові записи, проблеми з паролем або ім’ям в Скайп, мой профиль, список контактів.
- платежі. Непередбачені і відхилені платежі, ваучери та подарункові сертифікати, повернення грошей та інше.
- виклики. Здійснювати дзвінки, дзвінки по відеозв’язку, платежі за дзвінки, переадресація і перемикання виклику.
- Мобільні та інші пристрої. Скайп для Android, для IPhone, для Windows phone і інші.
- Технічні запитання. Проблеми з установкою програми і у використанні певних функцій, проблеми з відео і звуком, складності з підключенням.
- Безпека і конфіденційність. Повідомлення про зловмисні дії, параметри конфіденційності та повідомлення про безпеку.
Зв’язок з службою підтримки Skype, який у них телефон
Якщо виникла проблема, що стосуються роботи Скайп і його функцій, зверніться службу технічної підтримки. На жаль, відсутня можливість зв’язатися з співробітниками програми по телефону. Звернутися за допомогою можна в онлайн-чаті або по електронній пошті протягом дня. Існує перелік труднощів, для вирішення яких можна звернутися в службу підтримки. Перш ніж поставити питання, постарайтеся позбутися від проблеми самостійно. Щоб звернутися за допомогою в меню програми Skype знайдіть розділ Допомога – служба підтримки або перейдіть за вказаним посиланням. Існує три варіанти вирішення виниклої проблеми за такими адресами:
- Support skype.com – розділ Питання і Відповіді.
- Community skype.com – розділ Спільнота.
- Support microsoft.com – розділ Техпідтримка.
Перш ніж звернутися в техпідтримку програми, користувач може самостійно усунути проблему за допомогою сайту Питання і Відповіді або Співтовариство. Більшість типових труднощів з використанням програми обговорювалися на форумі. Тому, прочитайте всю необхідну інформацію або самі задайте Ваше запитання. Програма Скайп має сторінки в соціальних мережах. Соціальна сторінка доступна для користувачів, які зареєстровані в системі.
Якщо проблема виникла з труднощами з входом в обліковий запис або справа стосується злому сторінки, то тут знадобиться тільки допомога співробітників Скайп.
Для того щоб зв’язатися з техпідтримкою необхідно:
- Перевірити чи можете Ви зайти до свого облікового запису. Запустіть програму на пристрої і зайдіть в аккаунт.
- Виберіть курсором миші потрібну категорію.
- Залежно від проблеми можна зв’язатися з працівниками Skype в онлайн режимі або по електронній пошті.
- Для спілкування через чат необхідна підтримка браузера пристрою функції спливаючих вікон.