Перейти до контенту

Що робити, якщо на модемі не горить або блимає лампочка DSL

В даний час все більш широке застосування отримує технологія FTTB, яка дозволяє отримати якісну безперебійний зв’язок комп’ютера з інтернет-провайдером. Однак, велика кількість користувачів в силу певних причин до сих пір користується ADSL-модемами (наприклад, в місцях, віддалених від міста, куди недоцільно тягнути кабель). Реалії такі, що підключення ADSL досить примхливе, якщо так можна висловитися, і вимагає дотримання багатьох умов. Найпоширенішою проблемою експлуатації такого обладнання буває те, що на модемі не горить лампочка DSL. Як правило, користувачі намагаються вирішити проблему, зателефонувавши в технічну службу. Проте, далеко не завжди відсутність сигналу пов’язано з проблемами інтернет-провайдера. За статистикою, несправність обладнання має місце в менш, ніж 1% випадків. Втрата з’єднання часто відбувається на ділянці кабелю від розподільної коробки до безпосередньо апаратного пристрою. Спробуємо розібратися, чому наше пристрій втрачає зв’язок з інтернетом і як це оперативно усувати.

Усунення неполадки DSL-модему самостійно

Усуваємо втрату інтернет-з’єднання модему ADSL – Lan

  1. Включаємо апаратний пристрій в мережу, натискаємо кнопку запуску.
  2. Чекаємо близько півхвилини, щоб пристрій загрузилось.
  3. Перевіряємо, чи горить лампочка ДСЛ. Якщо лампочка горить постійно, значить, з’єднання з інтернетом встановлено і коректно. Якщо лампочка блимає, то обладнання намагається знайти з’єднання з інтернетом. Зазвичай пошук мережі займає секунд 30, максимум – до трьох хвилин. Після встановлення комунікації лампочка повинна загорятися.

Якщо все одно на модемі не горить DSL, це свідчить про порушення комунікації модему з інтернет-провайдером. Трапляється це внаслідок наступних чинників:

  • Абонент відключений від мережі АТС;
  • Лінія АТС нестабільна, присутні перешкоди або розрив;
  • Чи не працює спліттер;
  • Неправильна робота обладнання;
  • Телефонний кабель некоректно підключений до апаратного пристрою.

Спочатку перевіряємо телефонну лінію. Для цього потрібно впевнитися, що в телефонній трубці чується характерний гудок.

Перевірка телефонної лінії

Якщо гудка немає, підключаємо телефон прямо до кабелю без використання спліттера. Якщо тепер гудок в трубці з’явився, значить, не працює сам спліттер. Відсутність гудка вказує на вимкнуту телефонну лінію. Якщо гудок прослуховується з хрипами, тріском і тому подібними шумами, то на телефонній лінії присутні якісь перешкоди.

Якщо гудок в трубці нормальний, можна включити пристрій безпосередньо, ігноруючи спліттер. У такому випадку, якщо лампочка DSL загорілася, значить, інтернет з’явився, а проблема криється в сплітері.

Якщо лампочка все одно не загоряється, виконуємо такий порядок дій:

  • Відключаємо модем від електрики на короткий час і підключаємо знову;
  • Перевіряємо, чи немає механічних пошкоджень кабелю;
  • Перевіряємо, чи повністю входять кабелю в роз’єми пристрою.

Якщо жоден з перерахованих способів не допоміг, дзвонимо на гарячу лінію.

  1. Перевіряємо, чи горить світлодіод «Link LAN».

На модемі повинна горіти лампочка ДСЛ. Якщо лампочка не горить, значить, немає зв’язку між модемом і мережею. Виконуємо такі кроки:

  • Шукаємо механічні пошкодження кабелю інтернет;
  • Дотискати роз’єми кабелю;

Іноді втрата з’єднання може бути спровокована відключенням функції інтернет-з’єднання операційною системою користувача. Щоб включити цю опцію, виконуємо такі дії:

  • На робочому столі натискаємо правою кнопкою миші і вибираємо пункт «Мережеве оточення»;мережеве оточення
  • У властивостях мережі перевіряємо, чи включено інтернет з’єднання. Якщо воно відключено, то включаємо його самостійно.

Якщо несправність не усунуто, дзвонимо в техпідтримку.

  1. Відкриваємо інтернет-браузер.

Якщо сторінка не вантажиться. Це ще не вказує на проблеми з’єднання. Може бути, проблеми з сервером, на якому розташований запитуваний сайт. Відкрийте інші сторінки. Якщо і вони не вантажаться, телефонуйте в техпідтримку.

Налагоджуємо роботу модему ADSL – USB

Якщо немає інтернет-з’єднання, перевіряємо чи коректно підключено апаратний пристрій до кабелю. На корпусі модему повинні горіти світлодіоди «USB» і «DSL». Якщо хоча б один з світлодіодів не горить, перепідключатися все кабелю.

Перепідключатися все кабелю

Перевіряємо налаштування модему.

У деяких випадках проблеми з інтернетом з’являються через некоректно встановленого драйвера. У такому випадку варто видалити справжню версію програмного забезпечення та встановити новий драйвер.

В окремих випадках, якщо у вас встановлена ​​ОС Windows 98 або Windows ME, слід упевнитися в присутності «контролера віддаленого доступу». Якщо він не встановлений, скористайтеся стандартною установкою в меню «Установка та видалення програм» в «Панелі управління».

У разі необхідності, за докладними інструкціями з налаштування обладнання ADSL USB зверніться до Посібника Користувача. У комплекті з модемом додається детальна інструкція до установки і використання пристрою. При виникненні питань, можете пошукати потрібну інформацію там.

 Найбільш часті помилки мережі:

  • Помилка №629 (при встановленій ОС Windows 98) – Віддалений сервер перервав з’єднання.
  • Помилка №678 (при встановленій ОС Windows 2000, ХР) – Немає відповіді від сервера.
  • Помилка 692 – Збій.

При таких помилках допомагає оновлення драйвера пристрою.

Помилка №769 – Зазначений параметр недоступний.

  • Виправити помилку допоможе перезавантаження пристрою.

висновок

У підсумку, розглянувши всі проблеми, пов’язані з порушенням роботи модему, можна зробити висновок, що найбільш часто причинами відсутності інтернет-з’єднання є не апаратна помилка, а неправильне підключення пристрою. Таку проблему досить просто вирішити, слідуючи інструкціям, описаним вище. Якщо самостійно усунути неполадки не виходить, завжди можна звернутися за допомогою в службу технічної підтримки, яка, як правило, працює цілодобово.

Залишити відповідь