Сайти стали працювати в десятки разів швидше через введення GDPR

сайти

З 25 травня компанії, що обробляють дані жителів країн Євросоюзу, зобов’язані підкорятися регламенту GDPR, який передбачає сильні обмеження зі збору інформації. Як з’ясував австрійський розробник Марсель Фрайнбіклер, введення цього регламенту призвело до тому, що сторінки сайтів стали набагато легше і завантажуються в десятки разів швидше.

Деякі видання запустили спеціальні сайти для жителів країн Євросоюзу — без реклами і сервісів відстеження. Ряд сайтів (наприклад, The Verge) просять користувачів погодитися з новими умовами обслуговування, і якщо це зробити, сторінки знову стають важкими, а при відмові або приховуванні плашки з кнопкою згоди на них не з’являються елементи, які споживають додаткові ресурси, і сайт залишається швидким.

Такого ефекту, як після введення GDPR, не вдавалося домогтися навіть блокувальниками реклами, оскільки вони прибирають лише графічні банери і трекери для відстеження дій користувача, а частина JavaScript-коду все одно залишається.

Користуватися полегшеними версіями сайтів можуть жителі Євросоюзу, а також ті, хто за допомогою VPN підміняє IP-адреси на ті, що належать будь-якій країні, що входить до складу ЄС.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector