Перейти до контенту

Немає доступу до зазначеного пристрою, шляхи або файлу – Рішення

При спробі звернення до будь-якої папки або файлу користувач може отримати системне повідомлення “Немає доступу до зазначеного пристрою, шляхи або файлу. Можливо, у вас немає потрібних прав доступ до цього об’єкта ». Винуватцем такої дисфункції зазвичай виступає будь-якої вірусний або антивірусний софт, який блокує доступ до потрібних файлів. Нижче я докладно розберу суть виниклої проблеми з доступом до файлів, а також поясню, як її виправити.

Повідомлення про виниклу дисфункції

Повідомлення про виниклу дисфункції

Причини виникнення відмов у доступі

Дане повідомлення про помилку виникає в ситуації, коли користувач намагається запустити будь-який файл або відкрити необхідну йому папку, але доступ до них виявляється заблокованим з різних програмних і апаратних причин.

Такими причинами “Немає доступу до зазначеного пристрою, шляхи або файлу» можуть бути:

  • Блокування вірусом доступу до необхідних користувачеві файлів;
  • Блокування доступу до файлів з боку антивіруса;
  • Необхідні користувачу папка або файл пошкоджено, або видалені c ПК;
  • Мережевий доступ до потрібних файлів (директорії) загублений;
  • Ярлик потрібного файлу пошкоджений;
  • ОС Віндовс заблокував доступ до файлу вважаючи його підозрілим.

Як виправити відмова в доступі до пристрою, шляхи або файлу

Щоб позбутися від помилки «відмовлено в доступі» необхідно виконати приблизно наступне:

  • Перевірте систему на наявність вірусних зловредів. У цьому допоможуть такі випробувані інструменти як «ДокторВеб Кюрейт» або «Адвклінер». Якщо вірус блокує їх запуск, перезавантажте ПК в безпечному режимі (при включенні комп’ютера швидко тисніть на F8), і спробуйте в даному режимі запустити зазначені антивірусні інструменти. Після того, як зловредів будуть знайдені і вилучені, перезавантажте ваш PC;

    Задіюйте перевірений антивірусний інструментарій

    Задіюйте перевірений антивірусний інструментарій

  • Вимкніть ваш системний антивірус перед зверненням до потрібного файлу. Перейдіть в налаштування вашого антивіруса і тимчасово деактивуйте його (в деяких випадках допомогло лише повне видалення антивіруса);
  • Перевірте наявність файлу в зазначеному місці. Якщо ви звертаєтеся до файлу через ярлик на робочому столі, або даний файл був раніше доступний вам по мережі, не завадить переконатися, що він фізично знаходиться на колишньому місці. У разі ярлика наведіть на нього курсор мишки, клацніть ПКМ, і в що з’явилася меню виберіть «Властивості». Потім перейдіть у вкладку «Загальні», знайдіть опцію «Розташування», і переконайтеся, що там вказано шлях.
    Переконайтеся в наявності шляху

    Переконайтеся в наявності шляху

    Також перейдіть у вкладку «Ярлик», в поле «Об’єкт» перегляньте шлях до даного файлу, і переконайтеся, що за вказаною шляху присутній цей файл. При необхідності, знову створіть ярлик до даного файлу.

У разі ж мережевого доступу переконайтеся, що ваша мережа активна, і файл знаходиться на колишньому місці.

  • Перевірте права доступу до файлу. Відкрийте Провідник, знайдіть потрібний файл, наведіть на нього курсор, клацніть ПКМ, і виберіть «Властивості». Перейдіть на вкладку «Безпека», в списку «Групи або користувачі» клікніть на ваше ім’я, після чого натисніть на кнопки «Змінити» праворуч.
    натисніть на

    Натисніть на «Змінити»

    У вікні дозволу знову виберіть зверху нашого користувача, і нижче, під опцією «Дозволити» поставте галочку на «Повний доступ». Натисніть на «Ок», і увійдіть або систему, це може допомогти вирішити помилку “Немає доступу”;

    Надайте повний доступ

    Надайте повний доступ

  • Розблокуйте необхідний файл. У ряді випадку Віндовс може порахувати будь-якої файл підозрілим, і на програмному рівні заблокувати його активацію. Щоб розблокувати такий файл необхідно запустити Провідник, знайти на вінчестері даний файл, клацнути на ньому ПКМ, і вибрати «Властивості». При необхідності перейти на вкладку «Загальні», і внизу натиснути на кнопку «Розблокувати».

    Розблокуйте даний файл

    Розблокуйте даний файл

висновок

У більшості випадків причиною помилки “Немає доступу» є діяльність вірусного і антивірусного софту, що блокує доступ до необхідних файлів або папок. Для вирішення даної проблеми для початку перевірте PC на вірусу, вимкніть ваш антивірус, а вже потім використовуйте інші альтернативи, викладені в даному матеріалі.

Залишити відповідь