Перейти до контенту

Яку SEO тактику слід використовувати для сайту? Поради по просуванню. –

seo фото
На цю тему написано безліч матеріалів – seo технологій, тактик просування і т.д. Яку Seo технологію вибрати справа особиста, але є загальні рекомендації, які слід враховувати при виборі Seo технологій. І почати слід не з вивчення SEO, ні з підбору тактики і стратегії, а з відповіді на питання: «Навіщо Вам потрібен сайт? І які цілі ви переслідуєте? ». Справа в тому, що після того, як ви визначитеся з цілями, можна буде більш конкретно зрозуміти, що робити далі. Наприклад, якщо Ви створили інтернет магазин і ваша мети продавати, то ідеальним варіантом буде знайти компанію, яка виконує просування сайту в Яндексі або Гугл під замовлення, а вам залишиться лише контролювати результат. А все тому що, розбираючись в оптимізації власного проекту у вас фізично не буде часу на організацію роботи з клієнтом, логістики, контролю та обліку товарів, прибутку і так далі.

Але якщо Ваша мета створити популярний ресурс, то одним сайтом і однією стратегією Вам не обійтися тому як методи просування в залежності від регіону, цільової аудиторії, тематики, пошукової системи – різні і поради які наведені нижче дають лише напрямки для роздумів.

1. SEO рада з внутрішньої оптимізації:

При оптимізації сторінок вашого сайту під різні ключові фрази, почніть з довгих ключових фраз, за ​​якими невелика конкуренція, потім поступово переходите на більш конкурентні ключових слова.

Наприклад, почати з ключовими словами «купити бублики зі знижкою», «купити найсмачніші бублики», «магазин бубликів в Москві» і т.д. Якщо вам вдалося отримати високий рейтинг для багатьох з цих фраз, пошуковики будуть знати, що ваш сайт має відношення до теми «бублики». Наприклад, Google в панелі вебмайстрів має закладку «Ключові слова» по всій видимості, там і визначаються ключі, прив’язані до сайту, правда фраз там не спостерігається.

Як тільки Google дізнається, що ваш сайт має відношення до даної теми, по всій видимості, буде набагато легше отримати високий рейтинг по більш конкурентним ключовими словами, таких як «купити бублики» або навіть «бублики».

Чим більше сторінок вашого веб-сайту оптимізовані за різними взаємопов’язаним ключовими словами, тим краще.

2. SEO рада побудови посилань:

Не завжди необхідно, щоб у вас було більше посилань, ніж у конкурентів. Краще менше, але більш якісних посилань.

Постарайтеся отримати посилання на ваш сайт, з використанням цільових ключових фраз в анкорі посилання, які будуть вказувати на веб-сторінки вашого веб-сайту, оптимізовані під ці ключові фрази.

Не женіться за кількістю, зосередьте увагу на якості. Сотні посилань з посилання-ферм не вплинуть на ранжування вашого сайту в видачі так, як це можуть зробити кілька десятків посилань з релевантних веб-сторінок з ключами в анкорах.

Залишити відповідь