IML.ru прийшла смс підтвердити замовлення — що робити?

У китайському онлайн-магазині AliExpress можна купити будь-яку річ. Весь товар знаходиться у азіатського продавця. А щоб доставити нам його, при покупці через інтерфейс сайту необхідно вказати доставщика. Одним з найпопулярніших російських кур’єрських служби є IML.ru, і з цієї статті ви дізнаєтеся, що робити, якщо прийшла СМС з сайту «Підтвердити замовлення».

Значення СМС «Підтвердити замовлення» від кур’єрської служби

IML є вже популярної логістичною компанією, яка доставляє товари з магазину по всій Росії і не тільки. На ринку послуг доставки працює понад 14 років і має всі відповідні інструменти для реалізації своєї діяльності. У служби велика кількість точок самовивозу, компанія пропонує послуги фулфілмента, кур’єрську доставку, а також доставку пішими кур’єрами по місту.

Історія компанії
Історія компанії IML

Повідомлення «Підтвердити замовлення» може приходити користувачам, які замовляли який-небудь товар в Аліекспресс. Навіть якщо особисто не вибирали цю службу доставки в особистому кабінеті. СМС вимагає від нас підтвердження замовлення. А це означає, що ваша посилка прибула в найближчий сортувальний центр компанії IML по Росії.

Форма для підтвердження товару
Форма для підтвердження товару на сайті IML

Як правило, в повідомленні вказано посилання на магазин, де був замовлений товар. Перейдіть по ній і натисніть кнопку «Підтвердити», якщо це ваша посилка.

Місце розташування складу
Місце розташування складу IML на мапі

Якщо ви нічого не замовляли, ви можете проігнорувати таке послання. У деяких випадках може зателефонувати оператор компанії IML.ru і попросити вас підтвердити, що товар замовляли ви і від нього не відмовляєтеся.

Безкоштовний номер IML
Безкоштовний номер IML по Росії

На номери клієнтів служби приходять повідомлення іншого змісту, які також вимагають пояснень.

Це цікаво: як прослухати голосове повідомлення МТС.

Що робити, якщо прийшло повідомлення «Замовлення з Китаю на доставці …» на сайті IML.ru

Повідомлення від IML «Ваше замовлення з Китаю на доставці» містить дані для входу в ваш обліковий запис. Вам потрібно авторизуватися на сайті і також підтвердити замовлення. Зробити це можна в особистому кабінеті сайту https://iml.ru.

Кнопка для входу в ЛК
Кнопка для входу в ЛК на сайті IML

Після входу на сайті в ЛК з’явиться кнопка для підтвердження. У деяких випадках тут з’являється повідомлення: «Очікується застосування змін». І не виходить увійти в свій особистий кабінет. Варто зайти по веб-адресою через деякий час.

Якщо система IML.ru не пускає вас, а створення нового профілю закінчується черговими помилками або відмовою, вам необхідно звернутися до служби технічної підтримки. Можливо дані, які були вами отримані вже прострочені. І необхідні нові, відправка яких з якихось причин затримується.

Способи звернення: Подробиці:
Для жителів Москви і області є телефон:8 495 988 49 05
Громадяни Санкт-Петербурга можуть телефонувати за номером:8 812 309 39 55
Номер безкоштовний для всієї Росії:8 800 755 755 1
Адреса електронної пошти:call@iml.ru

Контакти
Контакти компанії IML

Поясніть ситуацію, що склалася і попросіть у оператора технічної підтримки IML допомоги.

Читайте також: відвантажено з проміжного пункту служби доставки — що значить?

Повідомлення «Замовлення з Китаю переданий кур’єру»

При створенні замовлення в магазині AliExpress ми вказуємо свої контактні дані, щоб з нами змогли зв’язатися продавці в разі потреби. А також кур’єрські служби в нашій країні. Таким чином ми отримуємо СМС «Підтвердити замовлення» і «Замовлення з Китаю переданий кур’єру». Останній статус говорить нам про те, що посилка нарешті прибула в Росію. Ваш товар потрапив в руки російського кур’єра IML.ru. Максимальний термін доставки — 10 днів. Але якщо ви проживаєте у великому місті, то повинні отримати свій товар набагато раніше.

Пункти самовивозу IML
Пункти самовивозу IML по Росії

В отриманому нами СМС є номер, за яким ми можемо уточнити цікавлять нас деталі у представника служби. Нерідко трапляється, що на дзвінок ніхто не відповідає. Це в черговий раз говорить про недостатню якість обслуговування компанією своїх клієнтів. Коли IML отримує вашу посилку, в повідомленні також повинні бути дані для відстеження. Їх можна використовувати, щоб дізнатися, в якому регіоні зараз знаходиться ваш товар.

Це може бути корисним: транспортування скасована на Аліекспресс — що значить?

Яким чином відстежити посилку на сайті IML

Компанія IML надає свої послуги по всій території Росії. У зв’язку з цим було створено інструмент, який дозволяє клієнтам відслідковувати місцезнаходження своїх товарів. На сайті цей розділ можна знайти в головному меню — «Відстежити замовлення».

Натисніть на кнопку
Натисніть на кнопку «Відстежити замовлення» на сайті IML

Вибравши його, ми потрапляємо на сторінку з формою для відстеження. Нам необхідна ще одна складова — штрих-код. Вводимо його в порожній рядок, проходимо капчу і натискаємо на кнопку «Знайти».

Якщо технічна підтримка не відповідає на ваші дзвінки або відправлені електронні листи, ви можете скористатися іншим способом зв’язку. Перейшовши на цю адресу https://iml.ru/feedback, у вас буде можливість написати письмове звернення на сайті компанії.

Форма зворотного зв'язку
Форма зворотнього зв’язку з IML

Цей тип контакту гарантує творцеві листи, що його звернення буде розглянуто. Умовою для цього є точна вказівка ​​ваших контактів для зворотного зв’язку. А також відсутність образ на адресу співробітників і дотримання стилю ділового листа.

Формою зворотного зв’язку ви також можете скористатися при отриманні СМС-повідомлення від IML.ru, в якому зазначено «Підтвердити замовлення», або в будь-якому іншому питанні, які у вас з’явилися. Якщо служба не відповідає на дзвінки по телефону.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector