Зміст
У китайському онлайн-магазині AliExpress можна купити будь-яку річ. Весь товар знаходиться у азіатського продавця. А щоб доставити нам його, при покупці через інтерфейс сайту необхідно вказати доставщика. Одним з найпопулярніших російських кур’єрських служби є IML.ru, і з цієї статті ви дізнаєтеся, що робити, якщо прийшла СМС з сайту «Підтвердити замовлення».
Значення СМС «Підтвердити замовлення» від кур’єрської служби
IML є вже популярної логістичною компанією, яка доставляє товари з магазину по всій Росії і не тільки. На ринку послуг доставки працює понад 14 років і має всі відповідні інструменти для реалізації своєї діяльності. У служби велика кількість точок самовивозу, компанія пропонує послуги фулфілмента, кур’єрську доставку, а також доставку пішими кур’єрами по місту.
Історія компанії IML
Повідомлення «Підтвердити замовлення» може приходити користувачам, які замовляли який-небудь товар в Аліекспресс. Навіть якщо особисто не вибирали цю службу доставки в особистому кабінеті. СМС вимагає від нас підтвердження замовлення. А це означає, що ваша посилка прибула в найближчий сортувальний центр компанії IML по Росії.
Форма для підтвердження товару на сайті IML
Як правило, в повідомленні вказано посилання на магазин, де був замовлений товар. Перейдіть по ній і натисніть кнопку «Підтвердити», якщо це ваша посилка.
Місце розташування складу IML на мапі
Якщо ви нічого не замовляли, ви можете проігнорувати таке послання. У деяких випадках може зателефонувати оператор компанії IML.ru і попросити вас підтвердити, що товар замовляли ви і від нього не відмовляєтеся.
Безкоштовний номер IML по Росії
На номери клієнтів служби приходять повідомлення іншого змісту, які також вимагають пояснень.
Це цікаво: як прослухати голосове повідомлення МТС.
Що робити, якщо прийшло повідомлення «Замовлення з Китаю на доставці …» на сайті IML.ru
Повідомлення від IML «Ваше замовлення з Китаю на доставці» містить дані для входу в ваш обліковий запис. Вам потрібно авторизуватися на сайті і також підтвердити замовлення. Зробити це можна в особистому кабінеті сайту https://iml.ru.
Кнопка для входу в ЛК на сайті IML
Після входу на сайті в ЛК з’явиться кнопка для підтвердження. У деяких випадках тут з’являється повідомлення: «Очікується застосування змін». І не виходить увійти в свій особистий кабінет. Варто зайти по веб-адресою через деякий час.
Якщо система IML.ru не пускає вас, а створення нового профілю закінчується черговими помилками або відмовою, вам необхідно звернутися до служби технічної підтримки. Можливо дані, які були вами отримані вже прострочені. І необхідні нові, відправка яких з якихось причин затримується.
Для жителів Москви і області є телефон: | 8 495 988 49 05 |
Громадяни Санкт-Петербурга можуть телефонувати за номером: | 8 812 309 39 55 |
Номер безкоштовний для всієї Росії: | 8 800 755 755 1 |
Адреса електронної пошти: | call@iml.ru |
Контакти компанії IML
Поясніть ситуацію, що склалася і попросіть у оператора технічної підтримки IML допомоги.
Читайте також: відвантажено з проміжного пункту служби доставки — що значить?
Повідомлення «Замовлення з Китаю переданий кур’єру»
При створенні замовлення в магазині AliExpress ми вказуємо свої контактні дані, щоб з нами змогли зв’язатися продавці в разі потреби. А також кур’єрські служби в нашій країні. Таким чином ми отримуємо СМС «Підтвердити замовлення» і «Замовлення з Китаю переданий кур’єру». Останній статус говорить нам про те, що посилка нарешті прибула в Росію. Ваш товар потрапив в руки російського кур’єра IML.ru. Максимальний термін доставки — 10 днів. Але якщо ви проживаєте у великому місті, то повинні отримати свій товар набагато раніше.
Пункти самовивозу IML по Росії
В отриманому нами СМС є номер, за яким ми можемо уточнити цікавлять нас деталі у представника служби. Нерідко трапляється, що на дзвінок ніхто не відповідає. Це в черговий раз говорить про недостатню якість обслуговування компанією своїх клієнтів. Коли IML отримує вашу посилку, в повідомленні також повинні бути дані для відстеження. Їх можна використовувати, щоб дізнатися, в якому регіоні зараз знаходиться ваш товар.
Це може бути корисним: транспортування скасована на Аліекспресс — що значить?
Яким чином відстежити посилку на сайті IML
Компанія IML надає свої послуги по всій території Росії. У зв’язку з цим було створено інструмент, який дозволяє клієнтам відслідковувати місцезнаходження своїх товарів. На сайті цей розділ можна знайти в головному меню — «Відстежити замовлення».
Натисніть на кнопку «Відстежити замовлення» на сайті IML
Вибравши його, ми потрапляємо на сторінку з формою для відстеження. Нам необхідна ще одна складова — штрих-код. Вводимо його в порожній рядок, проходимо капчу і натискаємо на кнопку «Знайти».
Якщо технічна підтримка не відповідає на ваші дзвінки або відправлені електронні листи, ви можете скористатися іншим способом зв’язку. Перейшовши на цю адресу https://iml.ru/feedback, у вас буде можливість написати письмове звернення на сайті компанії.
Форма зворотнього зв’язку з IML
Цей тип контакту гарантує творцеві листи, що його звернення буде розглянуто. Умовою для цього є точна вказівка ваших контактів для зворотного зв’язку. А також відсутність образ на адресу співробітників і дотримання стилю ділового листа.
Формою зворотного зв’язку ви також можете скористатися при отриманні СМС-повідомлення від IML.ru, в якому зазначено «Підтвердити замовлення», або в будь-якому іншому питанні, які у вас з’явилися. Якщо служба не відповідає на дзвінки по телефону.