Інтернет майданчик аліекспресс на даний момент вже відома практично всім, але до сих пір у багатьох виникають проблеми з оформлення, заповненням профілю, адреси доставки і звичайно ж з захистом і як повернути товар який вам не прийшов.
Якщо ви є активним покупцем на аліекспресс, то швидше за все стикалися з проблемою доставки товару. Це може відбуватися з різних причин, посилка загубилася в процесі доставки, продавець не відправив посилку (таке теж реально, хоча причини досі не зрозумілі). Але переживати не варто, тому як в 99 випадків з 100 ви повернете свої гроші.
Так що якщо ви ще не зареєстровані на даному майданчику ось тут можна знайти інструкції про те як зареєструватися в аліекспресс з картинками і прикладом.
Що таке захист покупця і як вона працює?
Повернути гроші в випадком якщо ви не отримали посилку допоможе захист покупця, яка поширюється на кожного вчинила покупку. Ось тільки термін дії даного захисту для кожного товару, для кожного продавця – різний і за ним потрібно стежити. Побачити до якого числа діє захист можна в інформації про замовлення ось кілька прикладів замовлених на даний момент товарів з різним терміном дії
І якщо ви не відкриєте суперечка до того як закінчиться захист, аліекспресс автоматично порахує, що ви отримали своє замовлення і довести ви вже нічого не зможете.
ВАЖЛИВО: Після того як продавець відправив Вам замовлення ви повинні записати або запам’ятати або поставити нагадування за 5-6 днів до кінця захисту. І в разі якщо Ваша посилка загубиться Вам необхідно буде відкрити суперечка або замовити продовження захисту.
Як продовжити захист покупця Аліекспресс
Пояснити довго не буде тому як тут все просто тиснете на посилання в вашому замовленні зазначену на зображенні і вводите на скільки днів необхідно продовжити захист.
ВАЖЛИВО: Продавець як правило приймає рішення про продовження захисту в перебігу двох днів, тому просити продовжувати захист якщо у вас залишилося до кінця менше 2-х днів безглуздо.
А взагалі якщо у вас залишилося менше 5 днів, то потрібно відразу відкривати суперечка і навіть в тому випадку, якщо продавець просить відзначити вже відкриту суперечку і нібито він продовжить термін дії захисту – робити це можна тільки в тому випадку якщо у вас є достатньо часу для відкриття нового спору.