Так, уявіть, в наш час ще не всі знають, що таке історії в Instargram. Зручна функція сторіз була додана в серпні 2016- го року. Розробники такої опції просто радіють від захвату, бо Stories в Інстаграм реально вистрілили. Щодня ними користуються близько 20 000 000 чоловік. Хтось дивився через комп’ютер, хтось з планшета або зі смартфона. Всі ці цифри означають, аудиторії це цікаво і розробка виявилася затребуваною. А ще один показник успіху історій – це поява такої ж функції в таких соціальних мережах, як ВКонтакте і Facebook. Багатьох бентежить той факт, що історії в Інстаграм дуже схожі зі Snapchat, але, незважаючи на нешкідливі подібності, це дві принципово різних функції.
Примітка для тих, хто не знає, що таке SnapChat: це додаток, в якому є така ж функція прикріплення зображення і відео. Але SnapChat набагато старше Insta Stories. Значить, цілком ймовірно, що розробники надихнулися їм і створили щось своє.
Навіщо потрібні Інста Сторіс?
За словами розробників, Інстаграм історії створені для того, щоб ділитися цікавою інформацією, яка сталася з інстаграміром за день. Буває таке, що ви кудись йдете, щось їсте і займаєтеся тим, що, на вашу думку, цікаво, і ви хочете це викласти в мережу, але приділяти цьому цілий пост не хочете. У цей час, на допомогу приходять сторіз. Туди можна завантажити незначні фрагменти вашому житті і не боятися докорів і негативних коментарів. Історії мають приємну функцію – Автовидалення через 24 години. Однак, інкогніто і анонімно подивитися чужу розповідь не вийде. Автору завжди видно, які люди зайшли до нього. Щоб додати вашу історію, відкрийте Інстаграм> потрібно зайти в стрічку новин (будиночок)> і натиснути на свій профіль в стрічці історій.
Історії Інстаграм для бізнесу
Після випуску оновлення в Instagram влітку 2016- го року пройшло всього рік, а то й менше, як Stories стали активно використовувати і бізнес-акаунти. Хто перший зміг знайти цікаві рішення для такої опції ми не будемо розповідати, а відразу перейдемо до того, як можна використовувати історії для просування своєї продукції або послуг.
В історіях, ви можете вказати місце, де було зроблено це фото і де ви перебуваєте, щоб зацікавлені люди знайшли вас без праці.
Головний плюс такої функції – НЕ захаращує стрічку нецікавим контентом. Наприклад, якщо у вас якийсь бар або ресторан, то не всім відвідувачам буде цікаво, чим займаються офіціанти або інший персонал у вільний час. Але така можливість є, як і ті люди, яким це цікаво. Вони можуть натиснути на ваш профіль на горизонтальній панелі історій і побачити, що у вас відбувається.
- Анонси – якщо у вас скоро відбудеться якийсь захід, а вам необхідно тримати ваших клієнтів в курсі і підігрівати інтерес, можете використовувати історії. Кожен день оновлюйте історію, ведіть відлік днів до головного заходу.
- Акції, спеціальні пропозиції – якщо у вас проходять якісь знижки, негайно дайте знати про це вашим передплатникам.
- Внутрішня кухня вашої компанії – якщо ви опублікуєте історію, де ваші співробітники просто проводять час після робочого дня, то ви значно підніміться в очах вашого клієнта. Ви покажіть, що у вашій компанії працюють не бездушні роботи, а реальні люди.
- Завжди нагадуйте про себе – час летить дуже швидко і все швидко забувається. Тому, завантажуйте ваші історії кожен день або з певною регулярністю, щоб ваш профіль з’являвся в новинній стрічці частіше.
- Зафіксуйте моменти в історії – у вас пройшов якийсь захід, але все змогли потрапити на нього? Викладіть короткі уривки, щоб наступного разу, клієнт обов’язково прийшов.
- Опитування – в історіях можна створювати різні голосування. Ви можете додати дві продукції або послуги на вибір, а аудиторія вибере. Так, ви дізнаєтеся, що з цих двох варіантів більш затребуваним.
мінуси сторіз
Недоліки історій в Інстаграм:
- Якщо для входу в ИНСТА потрібен просто інтернет, то для Історій потрібно добре сполучення з інтернетом. Часто буває таке, що історія просто не завантажується. Причиною тому – слабкий інтернет.
- Неповноцінна оптимізація програми під старі версії Android. Деякі користувачі не мають крутих гаджетів, а їх смартфон старого покоління фізично не тягне вимоги для всього функціоналу історій.
- Захламление і стереотипи – багато хто думає, що розповіді використовують тільки маленькі дівчинки, яким не вистачає уваги. Але ми-то знаємо, що ними користуються і успішні підприємці.
- Дивитися історії з комп’ютера не дуже зручно. Вони не відкриваються поспіль, як на мобільній версії, а доводиться кожен раз закривати і відкривати наступну.
висновок
Використовуйте функції соціальних мереж на повну, щоб домогтися високих показників. Багато фішки і корисні секрети соціальних мереж знаходяться поруч з вами, потрібно тільки розгледіти ці можливості. Згодом, з’явиться ще більше функцій для зручності ведення бізнесу з медійної точки зору. У наступній статті, ми постараємося вам відповісти на всі ваші запитання, щодо історій Інстаграма. Наприклад, як дивитися історії Instagram через комп’ютер, і як користуватися Instagram stories.
Ну ось і прочитав ти наш матеріал, у тебе ж все добре працює? Якщо є які-небудь проблеми зі Сторіс – пиши в коментарях, будемо допомагати! А також дивись відео про те, чому ця функція так важлива.