Бездротові пристрої для виходу в інтернет давно завоювали серця користувачів у всьому світі. Звичайно, вони мають як недоліки, так і переваги. Такий зручний, компактний і мобільний маршрутизатор, як і будь-яке обладнання, може вийти з ладу або раптом втратити зв’язок з мережею. І тому перед тим як відповісти на питання, що робити, якщо не працює модем Теле2, слід розібратися в причинах такої поведінки.
Що являє собою модем
Перед тим як розібратися в причинах несправності, потрібно зрозуміти, як працює цей гаджет. Це невеликий пристрій для зв’язку з провайдером (постачальником послуг інтернету), який перетворює аналоговий сигнал в цифровий. Найстабільнішим з’єднанням володіє обладнання з кабельним підключенням. Мобільні ж модеми не відрізняються гарною якістю зв’язку, хоча популярність їх з кожним роком зростає, так як вони цілком доступні в грошовому варіанті і здатні надати інтернет в місцях, де інші види зв’язку неможливі.
Причини неполадок та їх усунення
- Неправильно підключено пристрій або комп’ютер не бачить обладнання.
Дивна причина, зустрічається рідко, але все ж буває. Наприклад, модем не підключився після появи настановної програми на ПК. Тому, якщо не працює модем Теле2, значить, комп’ютер його не бачить. Для цього потрібно зайти в «диспетчер пристроїв», знайшовши його в пошуковому рядку меню «Пуск» подивитися, чи є він у списку. Якщо модему немає, це може означати наступне:
- Він не підключено або не до кінця приєднаний.
- Некоректно працюють драйвера або вони зовсім не встановлені.
- Чи не працює роз’єм USB.
- Немає підключення мережі.
- Він несправний.
У цих випадках необхідно спробувати вставити гаджет в інший порт, перезавантажити ПК, перевстановити драйвера і перевірити настройки мережевих підключень.
- Погодні умови, нестабільна швидкість і нульовий баланс.
У разі, якщо не працює 3G-модем, а вихід в інтернет раніше вже здійснювався з його допомогою, є 3 причини цього:
- Нестабільна швидкість і якість зв’язку багато в чому залежать як від завантаженості мережі, так і від погодних умов. Тут слід почекати і повторити спробу пізніше.
- Пропала швидкість і модем відключився, значить, баланс на sim- карті нульовий або близький до мінімуму. Необхідно, всього лише, поповнити рахунок.
- Коли проблеми виникають з комп’ютером, краще довіритися фахівцям, які проведуть діагностику ПК і усунуть несправність.
- Нестабільне з’єднання.
У разі, коли немає можливості викликати майстра, можна спробувати наступне:
- Перевірити, чи є зв’язок між модемом і комп’ютером або ноутбуком.
- Якщо відображається програма підключення, але з’єднання не відбувається, потрібно визначити рівень сигналу, що відображається в значку антени.
- Перевірити баланс, якщо рахунок поповнений, а інтернету немає, зв’язатися з фахівцем TELE
- Якщо впала швидкість, значить, перевищено обсяг трафіку до 15 або 25 Гб. Проблема вирішується шляхом перевстановлення сімки в телефон і набору №628, де робот визначить причину і відновить колишній швидкісний режим.
Якщо модем і його налаштування справні, але немає інтернету, можна спробувати наступні дії:
- Отримати додаткові настройки автоматично, зателефонувавши за №679 (безкоштовно).
- Ввести параметри налаштувань з офіційного сайту.
- При некоректній роботі модему зателефонувати 611 (безкоштовно).
- Проблеми з сім-картою.
Коли не працює сімка Теле2, гаджет перестає її визначати, тому немає зв’язку. В цьому випадку необхідно виконати наступне:
- Вимкнути пристрій і витягти карту.
- Оглянути її на наявність подряпин і відколів.
- При попаданні води – витерти і просушити.
- Правильно вставити сімку в модем контактами вниз і спробувати запустити його.
- Якщо причина не усунена, потрібно вставити іншу працюючу сім-карту, щоб визначити, в чому причина, в пристрої або в карті.
- Коли «винна» сім-карта, можна безкоштовно обміняти її в найближчому відділенні Теле2.
Діагностика 3G-модема від TELE2
Якщо ви хоч трохи розбираєтеся в комп’ютерах можна спробувати продіагностувати свій пристрій системою Windows. Знайти обладнання через «Диспетчер пристроїв», натиснувши «Wind + R» вписати «devmgmt.msc», і ввести параметри кнопкою «OK», де розкрити пункт «Модеми».
- Якщо гаджета немає в списку, потрібно витягнути пристрій і знову вставити його в порт. При наявності миготливого індикатора не все ще втрачено. Потрібно всього лише перевстановити драйвера. Якщо модем не горить і позначений значком трикутника, значить, версія драйверів не збігається з операційною системою. Наприклад, програми розраховані на 32 біт, а на комп’ютері стоїть 64-бітна версія.
- Якщо модем є в списку, правим натисканням миші відкрити меню «Властивості», «Діагностика», «Розпитати модем». В результаті повинен з’явитися текст у вигляді списку певних показань. Якщо його немає, тоді проблема в модемі через драйверів або несумісності з іншими пристроями.
- У вікні «Властивості» відкрити вкладку «Доп.параметри зв’язку». Рядок ініціалізації повинна бути порожньою або правильної для провайдера Теле2.
- Якщо опитування модему діагностує пристрій, слід перевірити настройки мережевого підключення. Вибрати клавіші Wind + R і у вікні вписати «ncpa.cpl» і «ok» (для Windows7 відкрити «Центр управління мережами» і «Властивості адаптера»). Потім, знайти потрібний пристрій і правим натисненням вибрати «Властивості», «Загальні», де повинна стояти галочка на потрібному підключенні. У вкладці «Сеть» повинен бути протокол «TCP / IP», виділити його і натиснути «Властивості» (зв’язок підключається автоматично). Якщо все вірно, інтернет повинен з’явитися.
У підсумку всі перераховані вище дії повинні допомогти. Але є ймовірність, що проблему не вирішити без технічної підтримки фахівця. В цьому випадку є два варіанти: можна викликати майстра або звернутися до служби TELE2 (611).