Перейти до контенту

Що робити, якщо не працює мережева карта

Коли не працює мережева карта, користувач не може підключитися до інтернету через комп’ютер, що особливо погано, якщо вся діяльність тісно пов’язана з його утилізацією. Давайте розберемося, як виправити неполадки, якщо карта не вийшла з ладу, але в її функціонуванні виникли проблеми.

Неполадки в роботі мережевого адаптера

Зазвичай проблеми LAN-обладнання вирішуються через налаштування

зовнішні пошкодження

Є два види карт по розташуванню: зовнішні і внутрішні. У разі, коли пристрій встановлено окремо, перевірте, чи щільно воно вставлено в слот і чи добре розміщений провід інтернету в гнізді. Ймовірно, проблема криється в пошкоджених контактах всередині роз’єму пошкоджений сам кабель від провайдера.

У ситуації, коли адаптер зіпсований, потрібно замінити порт або придбати нову деталь. Якщо з зовнішнього боку все відмінно, це означає, що неполадки пов’язані зі збитими настройками.

Наявність фізичних ушкоджень на адаптері

Установки карт

Комп’ютер не бачить мережеву карту? Зайдіть в диспетчер пристроїв, в списку виберіть розділ Мережеві адаптери. Тепер в контекстному меню натисніть «Оновити конфігурацію устаткування», щоб система знайшла прилад і додала його в список.

Після цього ми дізнаємося, чи правильно встановлено адаптер – якщо на значку з назвою горить жовтий знак оклику, це означає, що драйвери функціонують некоректно або не підходять для пристрою. Виправте це за допомогою таких дій:

  • Відкрийте властивості зазначеної деталі, вкладку «Драйвер».
  • Увімкніть «Відкинути», щоб система почала утилізувати попередню версію конфігурацій.

Якщо ситуація не змінилася, вам потрібно оновити драйвери – для цього скористайтеся кнопкою з однойменною назвою, розташованої в меню властивостей. За допомогою автоматичного пошуку комп’ютер самостійно знайде файли, але якщо їх немає, скачайте і встановіть їх вручну.

Чи не працює мережева карта, хоча вона належним чином підключено? Коли сигналу від провайдера і раніше немає, доцільно перевірити параметри з’єднання.

Виконайте наступне:

  • Відкрийте Панель управління, розділ мереж та інтернету, виберіть Центр управління мережами і загальним доступом.
  • Якщо ви бачите, що на схемі з’єднання стоїть червоний хрест, натисніть на нього, після чого система проведе аналіз параметрів, щоб виявити неполадки.
  • Дотримуйтесь інструкцій діагностики, щоб комп’ютер залагодив негаразди з підключенням до мережі.

Відсутність доступу до глобальної мережі

Якщо після перерахованих дій ви як і раніше не можете підключитися до всесвітньої павутини і впевнені, що кабель провайдера справний, швидше за все, адаптер вийшов з ладу. Все, що залишається – замінити його і поставити на електронну обчислювальну машину нову деталь, яка дозволить безперешкодно користуватися інтернетом.

Залишити відповідь