Онлайн-каси Атол просто зобов’язані бути в наявність у кожного підприємця, який займається торговельною діяльністю через інтернет. Але, нерідко виникають різні проблеми, особливо при перевірці зв’язку з ОФД. Для чого потрібна така процедура, як здійснити перевірку, які бувають помилки і як їх вирішити. Про все це розберемося детальніше.
Процедура перевірки зв’язку з ОФД в Атол (30Ф, 90Ф)
Щоб онлайн-каса працювала справно і не виникало ніяких проблем, необхідно проводити діагностику з’єднання. Перша перевірка робиться в обов’язковому порядку після реєстрування ККТ в ФНС, ОФД і експлуатування ФН. Адже якщо виникнуть якісь неполадки, чеки просто перестануть йти в ОФД.
Поетапний процес (необхідний включений інтернет) діагностики:
- запускаємо ККТ (тримати клавішу СПД до 6 звуку);
- процес пішов. Він займає близько 5 хвилин.
Дані дії виконуються лише з версіями прошивки 2908 і вище. При використанні версій нижче цієї, проробляються такі кроки (через драйвер ККМ на обраному апараті, до якого приєднаний ФР):
- запускаємо програму «Тест Драйвера ККТ»;
- натискаємо на меню “Нижній рівень”;
- активуйте пункт “Пристрій включено”;
- в “Режимі” вибираємо “0-Вибору”;
- пароль годі й вписувати, клацають на “Увійти”;
- шукаємо “Потік команди” і в рядку пишемо 82 01 06 00 (команда нижнього рівня);
- натискаємо “Виконати” – процес запущений.
/*
- 3895 невірна довжина;
- при великій кількості невідправлених чеків, можливий вихід з ладу ФН;
- ОФД не відповідає;
Рішення всіляких проблем
- подивіться, чи справно працює Інтернет, Wi-Fi або роутер (якщо підключені через нього);
- упевніться в працездатності кабелів, роз’ємів, підключеності ККТ;
- можливо, це просто збій (повторіть діагностику пізніше);
- може бути справа з ключами, коли папір не може бути розсекречена секретними ключами. Завжди повертайте ФН по гарантії;
- перевірте, чи всі команди вводите коректно, чи правильно вказані порти, адреси, з пробілами і тд;
- можливо, це просто збій сервера. Дочекайтеся налагодження та усунення неполадок;
- подивіться лог служби EoU. У разі, якщо буде вказано “socket close”, відправте повідомлення в ОФД і отримаєте від них відповідь, чому не дозволяється з’єднання;
- якщо не запускається служба EoU, переустановите ДТО від імені адміністратора;
- не налаштоване EoU – не відчинені програма, що забезпечує доступ виходу в інтернет – Ethernet Over USB. Перевірте це. Зайдіть Пуск – Виконати – пишіть Служби і запускайте від імені адміністратора. У запропонованому списку шукайте EoU і виставляйте параметри: Стан – Виконується; Тип запуску – Автоматично.
Знайте: якщо вискакує таке оприлюднення в кінці чека: “ОФД НЕ ВІДПОВІДАЄ”, але документи все одно відправляються, значить все в порядку. Головне, щоб проводилася документація.
Радимо контролювати відправку документів податкову, тому що якщо протягом 30 днів чеки будуть відправлятися, касовий апарат буде заблокований. А це означає, що будь-які операції з ним стане неможливо проводити, торгівля зупиниться. Це зайва трата часу і ваших коштів.
висновки
Ми розібралися, як перевіряти зв’язок з ОФД в Атол 30Ф, 90Ф, чи потрібно це робити, як проводити таку операцію і як вирішувати можливі помилки. Зазвичай, якщо ви все правильно введете при реєстрації і коректно протестіруете процедуру (вказано вище), все у вас буде працювати добре і справно. Пам’ятайте: тестувати зв’язок необхідно відразу після реєстрації, щоб потім не виникло різних проблем.