Оператор може списати абонентну плату кілька разів за місяць. І це законно

З моїм знайомим стався цікавий випадок. Йому зателефонував представник стільникового оператора і запропонував перейти на більш дорогий тариф — за 299 рублів на місяць замість 199. Він погодився, але, ознайомившись з умовами більш уважно, в той же день передумав і повернувся до більш дешевого тарифного плану. Через це оператор тричі за три дні списав абонентську плату, позбавивши його 697 рублів, хоча фактично використовувався тільки тариф, який коштує 199 рублів.

Оператора не збентежив нестачу коштів: він самостійно активував обіцяний платіж в розмірі 570 рублів, списав абонентську плату з цих грошей, а потім повів рахунок в мінус.

виписка

Порушень з боку оператора немає. За умовами тарифу, абонентська плата списується відразу після підключення тарифу на місяць вперед. Правда, абонент може зажадати зробити перерахунок за невикористані послуги, але як вирахувати суму компенсації, незрозуміло. Справа в тому, що договори у випадку з пакетними тарифами зазвичай передбачають списання коштів з періодичністю в місяць, а послуги на тарифах без абонентської плати коштують дорожче і оплачуються на інших умовах (щохвилини і помегабайтно, а не безлімітно або великими пакетами).

Співробітник підтримки не став вирішувати питання з перерахунком, а попросив віднести заяву про повернення коштів в офіс оператора. За цією заявою було зроблено перерахунок, і два зайвих списання прибрані.

Експериментувати зі зміною тарифу не варто, так само як і бездумно погоджуватися перейти на тариф, який пропонує вам співробітник оператора. В теорії списань за місяць може бути скільки завгодно — кожен раз, коли ви переходите на новий тариф. Добре, якщо оператор піде вам назустріч і зробить перерахунок, але він не зобов’язаний це робити. Навіть якщо вам вдасться повернути гроші, ви витратите на це кілька годин.

Також читайте:  Що нового в збірці Windows 10 з номером 10130?

Даруємо подарунки за найкращі статті в блогах

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector