Перейти до контенту

OFD-Yarus.ru – що це, приходять листи з чеками

Починаючи з липня цього року, деякі користувачі почали отримувати дивні повідомлення в SMS-повідомленнях на смартфон або електронну пошту. Найчастіше мова в них йде про незрозумілі платежах, поповненнях – за фактом, це чеки за деякі послуги. Цей матеріал відповість на питання – що це за чеки від «no-reply@ofd-yarus.ru» і чи є привід хвилюватися через їх приходу.

Що таке Ярус ОФД?

Для початку варто коротко розібрати таку абревіатуру як ОФД. Розшифровується вона як «Оператор фіксальной Даних» – це новітня система обліку транзакцій, використовувана середнім і великим бізнесом. Вона була введена в повноцінний оборот 1 липня 2018 року, що пояснює появи чеків в недавньому минулому.

OFD-Yarus – є своєрідним посередником між власником компанії і податкової, значно спрощуючи контроль за відправленими і отриманими платежами.

Все зводиться до простого онлайн-обміну даними за допомогою мережі Інтернет. На початку дня онлайн-каси починають формувати звіт і майбутні чеки, які відправляються в ОФД в кінці дня.

Yarus-OFD-сервіс-оператора-фіскальних-даних
Yarus-OFD – сервіс оператора фіскальних даних

У встановлений день інформація відправляється прямо в ФНС, що викорінює обридлу кожному підприємцю паперову рутину. За фактом, можна і забути про існування подібної організації, лише вчасно оплачувати відповідний розмір податків.

Розглянутий нами оператор «OFD-Yarus» входить в список офіційних на сайті Федеральної Податкової Служби Росії, це в свою чергу гарантує легальність і порядність організації. Ось їх офіційний сайт https://ofd-ya.ru.

Варто зазначити – подібні чеки на електронну пошту або в СМС могли приходити і до 1 липня. У цей день набув чинності Закон, який зараховує установку онлайн-кас в розряд обов’язкового для ведення бізнесу без непотрібних негараздів.

Зразок-чека-отриманого-від-онлайн-каси
Зразок чека, отриманого від онлайн каси

Переваги даної системи?

Тепер повернемося безпосередньо стосується повідомлень, смущающим численних громадян Росії.

Простою мовою, лист з чеком від «no-reply@ofd-yarus.ru» – це повноцінний документ, який підтверджує покупку, поповнення рахунку мобільного, банківський платіж. Назва організації, яка прислала чек, зовнішній вигляд, зміст листа не мають значення. Це розраховано на масовість реалізації проекту, спрямованого на зручність покупців і їх захист в разі розбіжностей.

З тим же успіхом ви можете отримувати безліч подібних «звітів», від різних організацій і з різними формулюваннями – їх на даний момент сотні, а може вже і тисячі в РФ. Ви отримали повідомлення від оператора Ярус-ОФД, тому як саме він обслуговує даний магазин.

Подумайте самі – паперовий чек можна втратити, що відразу виключає можливість повернення товару, якщо він неякісний або банально не виправдав ваших очікувань.

СМС-повідомлення або поштовий лист стає вдалим, грамотним методом захисту своїх прав. Не думайте, що на вас будуть дивитися косо, як на дурня з телефоном – більшість процвітаючих компаній вже перейшло на систему онлайн-кас і в курсі можливих розглядів з використанням мережевих звітів.

Можна і варто відключати ОФД?

З огляду на новизну Закону про онлайн-касах, ряд аспектів реалізації за фактом «кульгають». Зачіпає і аспект відключення чеків. Єдиний плюс незадоволеним – чеки тимчасово приходять від організацій, що вже приєдналися до нововведення.

Більшість компаній зараз запитують особисту інформацію платника (телефон, електронну пошту), заносячи в базу розсилки чеків – одноразова процедура, яка спрямовує кожен дублікат чека на e-mail або повідомленням в телефоні.

По-даний-момент-всі-магазини-зобов' /><br />
В даний момент всі магазини зобов’язані впровадити онлайн-касу</p>
<p>Набридли звіти про транзакції – просто відмовте в наданні даних новому партнерові! Можна і просто відписатися від такої розсилки. Але такий вихід працює не завжди, іноді бувають «помилкові чеки» (касир помилився в букві електронної адреси в заповненні або невірно забив номер телефону).</p>
<p>Як ви розумієте, єдиний відповідь на таке питання сформулювати навряд чи вийде – кожна проблема з ОФД поки суто індивідуальна.</p>
<p>Найправильніший, грамотний вихід – звернутися в службу підтримки компанії, в вашому випадку безпосередньо в Ярус-ОФД. Фахівці пояснює шляхи вирішення питання, кожна компанія зараз по-своєму нетипова. Ось їх контактний телефон: <strong>8 (800) 350-39-69</strong>, а ось пошта <strong>help@ofd-ya.ru</strong>.</p>
<h2>висновок</h2>
<p>Сподіваємося, наша стаття допомогла розібратися з питанням приходять чеків no-reply@ofd-yarus.ru і тепер ви розумієте що це таке. І пам’ятайте – онлайн-чеки ні до чого вас не зобов’язують, а навпаки покликані максимально спростити життя в складних ситуаціях, розглядах з великими підприємцями.</p>
<div class=

Залишити відповідь