Перейти до контенту

Кращі програми для обліку робочого часу

Системи обліку робочого часу покликані поліпшити ефективність роботи співробітників. Суть роботи програм така: на комп’ютери працівників встановлюються певні програми, що збирають дані про користувача і його діях на ПК. Це дозволяє проконтролювати і оцінити продуктивність роботи кожного окремого члена колективу. Додатки відрізняються за структурою, принципом роботи і можливостям заповнення звітів, відміток графіків, відгулів і відпусток. Ми вивчили найпопулярніші програми обліку робочого часу, щоб допомогти вам підібрати найкраще рішення для вашого підприємства або бізнесу.

Кращі програми для обліку робочого часу

ТОП кращих програм для обліку робочого часу.

1.Time Doctor

Ця онлайн програма ідеально підходить для професійного користування і дозволяє поліпшити тайм-менеджмент. Завдання Time Doctor полягає не тільки у відстеженні продуктивності роботи співробітників, але і в наданні відомостей про витрачений на певний проект або клієнта час. Додаток має і мобільні версії для Android і iPhone. Розробники також пропонують персоналізувати функції і інструменти з урахуванням конкретних потреб. Доступна пробна версія на 2 тижні. Система підраховує час, витрачений на конкретний проект, а також щохвилини враховує знаходження користувача на сторонніх сайтах і в соціальних мережах. Працівник побачить сповіщення про те, що його діяльність в даний момент не відноситься до роботи. Є і функція автоматичного створення скріншотів (частоту можна налаштувати).

переваги:

  • інтеграція з 32 іншими сервісами;
  • створення звітів і скріншотів;
  • розрахунок виплат;
  • підтримка клієнтів.

Недолік: оплата банківською картою з обов’язковою підпискою, відписатися від якої проблематично.

2. StaffCop

Даний сервіс обліку робочого часу спостерігає за поведінкою працівників в ПК, фіксує результати, аналізує їх. Виявивши непродуктивну діяльність, програма оповіщає або навіть блокує працівника. Демо-версія доступна протягом 15 днів і розрахована на 5 користувачів. Великим плюсом системи є відстеження потенційно небезпечних джерел і повідомлення про погрози. За допомогою віддаленого робочого столу можна блокувати установки і запуски, а також забороняти працівникам копіювати певну інформацію. StaffCop дає можливість робити скріншоти робочого столу і листувань, а також повідомляє керівництво про порушення режиму.

переваги:

  • налагоджена система безпеки і попереджень у випадках загроз і витоку інформації;
  • можливість блокувати підключення будь-яких зовнішніх пристроїв;
  • віддалене управління.

Недолік: немає можливості установки на інші ОС (Linux і MacOS).

StaffCop

3. CrocoTime

Цей тайм-трекер веде облік робочого часу, дзвінків і зустрічей. Всі зібрані дані про користувачів фіксуються на віддаленому сервері і зводяться до загального звіт. Програма має безкоштовну версію на пробний період. Системний звіт дозволяє виявити нерівномірне навантаження працівників. Синхронізація з телефонами, робочим столом і календарями відображає повний робочий день співробітника.

плюси:

  • формування зведеної статистики;
  • інтеграція;
  • постійне фіксування порушень.

Мінус: досить складні структура і інтерфейс програми.

CrocoTime

4. Kickidler

Утиліта Kickidler відстежує ефективність роботи персоналу шляхом моніторингу відкритих вікон і вкладок на робочому столі в режимі онлайн. Великою перевагою програми є те, що вона доступна для установки не тільки на Windows, але і на Linux і MacOS. Пробний період триває 7 днів. Kickidler спеціалізується на складанні інформації про кожну окрему співробітника: підраховує його динаміку і продуктивність, показує найбільш продуктивні години роботи. Постійна відеозапис без можливості видалення дозволяє вирішувати спірні ситуації, а також зберігає весь текст, який набирав співробітник, шляхом розпізнавання натискання клавіш.

переваги:

  • кейлоггер;
  • можливість віддаленої роботи;
  • постійна відеозапис.

Недолік: немає резервного копіювання інформації.

Kickidler

5. Воркер

Сервіс «Воркер» призначений для збільшення продуктивності і зниження кількості запізнень. Крім локальної версії, є ще й хмарна система. Програма встановлюється окремо для начальства і для персоналу. Додаток контролює дотримання графіка і фіксує порушення. Також є можливість віддалено блокувати сторонні сайти і ресурси. Вся інформація про роботу співробітників зашифрована і захищена від видалення та перехоплення.

плюси:

  • блокування додатків і сайтів;
  • високий рівень захисту;
  • перегляд історій пошуку.

Мінус: відсутні оповіщення і повідомлення.

Воркер

6. Namely

Цей софт також застосовує хмарну технологію обліку робочого часу. Namely спрощує і прискорює нарахування заробітної плати, точно визначає кількість відпрацьованих годин. Програма дає можливість створювати певні умови для підвищення зарплати і виводити ієрархію співробітників. Календар відзначає не тільки прогули і запізнення, а й переробки.

переваги:

  • проста система розрахунку зарплати;
  • можливість створення ієрархії;
  • інфографіка по кожному співробітнику.

Недолік: немає можливості віддаленого управління.

Namely

7. DentalTap

Даний ресурс призначений для стоматологічного бізнесу. Його головною особливістю є швидка передача будь-якої інформації з різноманітних програм. Є можливість створення клієнтської бази, є інструменти для розрахунку і аналізу доходу. Розроблено та web-версія додатка. Аналітичний розділ дозволяє вести облік пацієнтів, їх візитів і відпрацьованих годин. Система імпортує історії хвороб і картки, виводячи всю інформацію в зручні табелі і зведення.

плюси:

  • облік робочого часу;
  • докладний аналіз;
  • зручна система розрахунку заробітної плати.

Мінус: система не підраховує години відпочинку і роботи окремо.

DentalTap

Ми розглянули найбільш затребувані і популярні додатки обліку робочого часу на 2018 рік. Підбирати платформу для установки потрібно з урахуванням особливостей вашого бізнесу і найбільш важливих критеріїв в рамках діяльності компанії. Не забувайте розповідати в коментарях про свій досвід роботи з платформами такого типу.

Залишити відповідь