Перейти до контенту

Як зробити зручною функцію замовлення на сайті? –


Замовлення товару або послуги, найчастіше, є цільовим дією, яку повинен зробити користувач, переходячи на сайт. Деякі компанії надмірно навантажують кошик або способи оформлення товару, тим самим втрачаючи клієнтів. Питання такого роду повинні встати в першу чергу, якщо людина хоче підвищити продажі. Легкість і доступність замовлення-важлива складова успіху.

Правильна кошик і оформлення замовлення – що для цього потрібно?

Важливим кроком для власника сайту стане аналіз поведінки користувача на сторінках магазину і саме важливо, якщо хочеться зробити швидко, то набагато простіше буде звернутися в компанію по створенню сайтів mary-ly.ru/tilda, де фахівці з належним досвідом зможуть побачити помилки які, Ви можливо розпізнаєте через якийсь час.

Аналіз поведінки клієнтів і відвідувачів дозволить виявити прогалини в оформленні та кнопках замовлення. Наприклад, якщо користувачі проводять багато часу на сайті, але мала кількість замовлень при цьому, то варто подумати про зміну інтерфейсу замовлення. Багато фахівців радять самому кілька разів замовляти товар з різних пристроїв, щоб особисто переконатися в працездатності форми. Після цього бажано знайти людину без досвіду серфінгу в мережі, тому як саме такий відвідувач здатний знайти величезну кількість недоліків.

Можливість редагування кошика товарів, що не нишпорячи по декількох сторінках сайту одночасно. Часто буває так, що підсумкова сума і кількість товарів редагується тільки в кошику, де не відображається вся інформація. Користувачеві буде зручніше, якщо буде можливість редагувати кількість товарів прямо на сайті з інформацією про них. Також приємним бонусом буде наявність знижок при замовленні 2 і більше товарів однієї позиції.

Зазвичай у списку з товарами показують тільки назва і модель товару. Буде набагато краще, якщо людина буде бачити короткі основні характеристики і картинку. Деяким це допомагає заощадити час і краще розуміти, за що він віддає свої гроші.

Багатьох турбує відсутність поля з промокодом. Видаючи користувачам промокодом, потрібно подбати про наявність рядка, куди його можна було б ввести. Оскільки часто буває так, що промокод є, а ввести його нікуди. Отже, і клієнт пропадає, і у користувача неприємний осад. Плюс наявності поля з промокодом спонукатиме користувача шукати в пошуку ваш сайт ще раз, що позитивно впливає на просування в цілому.

Особливо зайнятим клієнтам припаде до смаку тема, коли оформлення замовлення на сайті відбувається в 1 крок. Знання основних пунктів дозволить їм розрахувати час. Та й не перегортати сторінки з формами, перевіряючи грамотність і правильність заповнення. На це витрачається часом багато часу. Односторінкове оформлення замовлення вирішить всі проблеми.

Розумна кількість полів в формі замовлення. Коли замовлення схожий на допит, у користувача це викликає підсвідоме роздратування. І навряд чи його замовлення буде повторним, якщо взагалі є бажання заповнювати 10 полів особистої інформації. Пари-трійки полів з основними даними буде цілком достатньо.

Залишити відповідь