Користувачі PS4 (PlayStation 4) під час використання консолі, як правило, сильно прив’язані з’єднання з мережею. Тільки при наявності мережі Інтернет є можливість підключитися до свого облікового запису PlayStation Network і здійснювати покупки в онлайн магазині. Також при відсутності підключення Ви не зможете запускати додатки, тому що без PSNоні не пройдуть перевірку на справжність.
Однією з найпоширеніших проблем, пов’язаних з мережевим підключенням користувача плейстейшен 4, є помилка з кодом «WS-37397-9». Якщо на вашому дисплеї з’явилася ця комбінація цифр, це означає, що стався збій при спробі підключення до мережі. Однак не варто впадати у відчай: існує кілька методів, за допомогою яких можна усунути цю проблему.
Підключення до мережі Інтернет – дуже вибаглива штука, і причин для збою може бути безліч – починаючи неполадками на серверах і закінчуючи некоректними налаштуваннями вашого ip-адреси. Прийнявши подібні збої як дане, компанія Sony особисто запропонувала кілька способів вирішення цієї проблеми.
Першим тривожним сигналом до виникнення неполадок із з’єднанням буде поява піктограми невеликого замочка в правому нижньому кутку іконки додатків. Всі ігри, утиліти і т. Д., Як-то пов’язані з мережею, отримають цей значок.
Перевірка працездатності PSN
Перше, що рекомендуємо зробити, якщо сталася помилка WS-37397-9 – це перевірити працездатність мережі PSN, т. К. Є ймовірність, що неполадки йдуть не з боку користувача, а з боку сервера. Зробити це можна, просто перейшовши за цим посиланням https://status.playstation.com/ru-ru/. Клікнувши по ній, ви побачите всі доступні служби.
Стан мережевих служб в PlayStation Network
Ті, що відмічені червоним кольором, в даний момент недоступні, і єдиним правильним рішенням буде просто почекати закінчення технічних робіт на сервері. Якщо ж все в порядку, але підключитися все одно не вдається, то перейдіть до наступного способу.
перезапуск роутера
Спосіб банальний і всім відомий, однак, вирішує безліч проблем. Є ймовірність, що помилка підключення криється в вашому ip-адресу, який, як правило, динамічний. При перезапуску роутера сервер провайдера автоматично його перепризначити. З оновленим ip-адресою запустіть консоль і перевірте доступність Інтернет з’єднання. Проробіть цю процедуру кілька разів, і мережа повинна бути розблокована.
Для того щоб упевнитися в зміні ip-адреси після перезавантаження роутера, перейдіть за посиланням https://2ip.ru/, запам’ятайте або запишіть комбінацію цифр.
Інтернет-сервіс 2ip.ru
Потім, після перезавантаження роутера, знову перейдіть за посиланням і перевірте, чи змінилися числа. Якщо так, то проблема при підключенні більше не повинна вас турбувати. Якщо навіть після цього у вас не відновився доступ до Інтернету, то йдемо далі.
Підключення «білого» ip-адреси
Можливо, ваш ip-адреса був заблокований через підозрілу активність. Проблема в тому, що Соні «банить» при найменшій підозрі, і, як правило, в реальності користувач ні в чому не винен. У подібній ситуації є два шляхи розвитку подій, але для початку необхідно визначити тип вашого ip-адреси. Всього їх два – статичний і динамічний. Кардинальне їх відмінність в тому, що динамічний ip-адреса регулярно змінюється, і відбувається це при кожному перепідключенні до мережі Інтернет. Статичний же адреса незмінний. Упевнитися в типі використовуваного ip можна при використанні все того ж сайту – https://2ip.ru/. Якщо після перезавантаження роутера комбінація чисел змінилася, то адреса динамічний. В цьому випадку рішенням всіх проблем, як описано вище, стане перезавантаження роутера. Однак, якщо Ви власник статичної адреси, то доведеться звернутися до провайдера і попросити про підключення послуги під назвою «білий ip-адреса» (іноді його називають «зовнішній ip-адреса»). Після її підключення проблема повинна зникнути.
Відновлення бази даних
Як правило, всі проблеми з підключенням до PSN вирішуються банальної перезавантаженням роутера, але бувають і більш важкі випадки. Якщо проблеми з підключенням не припинилися і система завзято видає помилку WS-37397-9, то читайте далі.
Для реконструкції бази даних вимкніть консоль, потім затисніть кнопку харчування на декілька секунд і дочекайтеся характерного звуку. Зачекайте ще трохи до повторення звукового сигналу. Тепер на DualShock 4 натисніть кнопку PS, в меню, виберіть пункт «Відновити базу даних». Після чого консоль перезавантажиться і останнє, що залишиться зробити – це провести тест інтернет з’єднання. Провести діагностику мережі можна, перейшовши в Налаштування, потім Мережа і вибрати пункт Тест Інтернет з’єднання.